Mateolog 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Witam, jestem tu nowy więc za złe umieszczenie tematu przepraszam Panowie sprawa jak w temacie.. Przy przyspieszaniu na każdym biegu w przedziale 1500-2000 tys. obrotów silnik sie dławi/poszarpuje. Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki.Co może być przyczyna takiego szarpania ? Dodam, ze przy dynamicznym rozpedzaniu szarpanie nie jest odczuwalne.Prosze o pomoc pozdro ! Edytowane 31 Marca 2015 przez Mateolog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 zrob logi. jezeli odlaczasz podcisnienie a nie zaslepiasz weza, wariuje podcisnienie w calym ukladzie. uklad regulacji parametrow pracy silnika nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 NIe mam możliwości obecnie zrobienia logów. Wąż zaślepiam, zeby cisnienie nie uciekalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ale bez logow nie pomozemy. szukanie na oslep. poszukaj kogos z forum z vagiem w okolicy. podjedz na spota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki. Co może być przyczyna takiego szarpania ? przy pomocy dedukcji... uszkodzony egr? odepnij wężyk zaślep i jeździj albo wymieniaj zawór egr jak jesteś z tych bardziej ekologicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ale przeciez kolega napisal ze problem sie zmniejszyl ale nie znikl. w zasadzie gdyby chciec egr wyeliminowac, nalezaloby zaslepic zawor EGR a nie wezyk. wtedy cos mozna faktycznie dedukowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Napisał ze załatwia sprawę. ale przeciez kolega napisal ze problem sie zmniejszyl ale nie znikl. wyjustuj bo nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Koledzy ekologiem nie jestem i jezdze z zaslepionym wezykiem, ale zastanawiam sie o co moze chodzic. Dodam, ze jak czyscilem egr i zasysalem strzykawka cisnienie to sie otwieral i zamykal plynnie. Choc chyba skorzystam z podpowiedzi i podjade na jakiegos spocika. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 wyjustuj bo nie widze Dodam, ze odpiecie podciśnienia zaworu egr załatwia sprawę ale jednak nie usuwa usterki. wystarczy, że zawór straci szczelność w miejscu odcinania spalin od dolotu i cały czas będzie dozować spaliny - dedukcja wężykowa nie zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Chyba troszke, źle mnie zrozumiałeś . W momencie kiedy odlaczam wężyk podciśnienia od EGR-a i go zaślepiam, szarpanie ustepuje a auto ciągnie od samego dołu. Czyli jednak chyba bedzie wina tego EGR-a:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 O to to odlacz podciśnienie, dolot spalin zatkaj blaszką dla pewności i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak też zrobię, bo szkoda kasy na EGR :-) Tylko uciążliwe jest czekanie przed startem, co by turbiny nie obciążać na sucho Ale dzięki za wskazówki pozderki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Chyba troszke, źle mnie zrozumiałeś . W momencie kiedy odlaczam wężyk podciśnienia od EGR-a i go zaślepiam, szarpanie ustepuje a auto ciągnie od samego dołu. Czyli jednak chyba bedzie wina tego EGR-a:) acha, no tak, teraz sie wczytalem dokladnie. egr do czyszczenia. byc moze wyczyszczenie rozwiaze problem. jezeli nie albo nowy albo blaszka od str wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Chyba pójdzie blaszka, bo wyczyszczony do srebrnego koloru calutki 4 dni temu.. Matka natura wybaczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 acha, rozumiem ze ty wlasnych spalin nie wdychasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateolog 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Wdycham, ale zlych diabli nie biora :-) temat do zamkniecia . Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się