Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8+LPG problem z obrotami na nagrzanym silniku+kontrolki


lukasza4rzeszow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem z moim Audi a4 b5 1.8 125kw Avant + LPG objawy są następujące:

1) Na rozgrzanym silniku włącza się kontrolka od ABSu , kontrola trakcji , i pokazuje na komputerze kontrolka od płynu hamulcowego że jest minimalny poziom.

2)Spadaj całkowicie obroty na biegu jałowym luzie , odpalając go po zgaśnięciu kręci około 5-6 sekund.

Sprawdziłem zbiornik płynu hamulcowego jest pełny , a komputer pokazuje że jest minimum i żeby dolać jest tam jakiś czujnik do wymiany?

Sprawdzałem czy działa ABS , działa bez zarzutu .

Podjechałem do mechanika podepną komputer wyskoczyło kilka błędów głównie że jedna świeca jest nie tak .Mechanik zaproponował wymianę świec i przeczyszczenie przepustnicy , tak zrobiłem kazałem mu już 4 nowe wymienić bo nie

były wymieniane od zakupu auta , świece wymienione , przepustnica wyczyszczona , silnik ostygł odpaliło wszystko ok , przejechałem 15 km dalej to samo. Podjechałem dalej do niego podepną komputer wyskoczyły takie błędy 18001

16487 17536 . Według tego co mówił trzeba będzie wymienić albo czujnik obrotów i wtedy zobaczyć jak obroty reagują na nagrzany silnik lub wymiana cewek od świec .

Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania auta? i co trzeba wymienić żeby to wszystko grało jak należy?Bardzo Proszę o jakieś porady sugestie co w związku z tym problemem mogę zrobić . Z góry dzięki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi przepływki :) Be jeden z błędów na nią wskazuje :) Proponuję zakupić kabelek VAG-a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wina licznika ? Tak tylko głośno myślę. Nie jest to czasem słynny Jager.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wina licznika ? Tak tylko głośno myślę. Nie jest to czasem słynny Jager.

Kolego czyli uważasz że zmiana licznika powinna pomóc ? a jeśli chodzi o obroty?

Zapalałem auto dzisiaj i na zimnym silniku pokazuje te same kontroli co wyżej wymieniłem , czyli raczej to nie czujnik obrotów nie będzie do wymiany .Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły sugestie? Dzięki za wyżej odpisane odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...