peter08 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, Bylem szczesliwym posiadaczem Audi Avant S-line 2010 do ostatniego poniedzialku ,kiedy to skrzynia odmowila posluszenstwa ,auto zaczelo skakac jak kangur i ostatecznie wylodowalo na podnosniku u mechanika. Okazalo sie po rozebraniu ze zatarl sie lancuh,porysowane sa bebny i pekl jakis plastik,moj mechanik twierdzi uparcie ze to "nieszczesliwy zbieg okolicznosci " i niestety remont i spory wydatek. Twierdzi tez ze to winny jest plastik ktory jakims cudem pekl i wpadl miedzy lancuh i to on spowodowal cale problemy...... Moje pytanie jest nastepujace ,auto ma 140 tys oryginalnego przebiegu,20 tys temu byl po raz drugi wymieniany olej w skrzyni przez tego samego mechanika i pamietam ze nie byl wymieniany filtr oleju,(sam o to go pytalem czy nie jest konieczne-odpowiedzial ze w tych autach sie nie wymienia filtru w skrzyni przy wymianie oleju) Mam cos dziwne przeczucie ze jednak winny jest wlasnie filtr a wlasciwie mechanik ,czy jest ktos kto mial do czynienia z ta skrzynia i moze potwierdzic moje przypuszczenia,badz zaprzeczyc? dziekuje i pozdrawiam. @wrclaguna zrobione Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez peter08
etines8 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Z skrzynia musiało już sie cos dziać, skoro masz tak poważna awarie, kiedy i gdzie kupiłeś auto? Jak mechanik jest dobry i zmieniał olej to powinien sprawdzić, czy nie ma w nim opiłków. Przy wymianie olej trzeba zmienić filtr, w każdym aucie. Obudowa, która uszkodziła ci łańcuch jest aluminiowa. Kosztowna naprawa Cię czeka.
caplascala Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 z tego co ja wiem to sie filtra nie wymienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się