Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesienie cała kabiną


lukasz17.18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z silnikiem, trzesie cała kabina a gdy podniosłem maske silnik chodzi cały na boki, wrażenie mam takie jak przy starej mazdzie gdy chodził na 3 tłoki.Silnik nie pracuje równo gdy jest zimny po chwili jest dobrze, a trzesiene budą wystepuje wystepuje gdy silnik sie rozgrzeje. Wymieniłem w audi wałki,popychacze,szklanki,założyłem kolo sztywne zamiast dwumasy. Myslałem że to może być wina poduszek pod silnikiem ale tutaj wystepuje tylko od czasu do czasu. Prosze o pomoc i dziekuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki w jakim stanie ??? Logi robiles ???? Sam fakt ze wsadziles zwykle koło powoduje duże wibracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się bierze za temat bez porządnej diagnozy :decayed:

Zrób logi grup 013,018 i 023 na zimnym, uruchamiając logowanie chwilę przed odpaleniem silnika i loguj kilka minut.

Następnie loguj te same grupy po dłuższej jeździe , zaraz po zatrzymaniu , do momentu aż zacznie mocno telepać :hi:

Wrzuć te logi na odpowiednią stronkę i daj linki.

Mam mocne podejrzenia , że to wina uszczelniaczy na pompo-wtryskach, a pewność będę miał jak logi zobaczę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok we wtorek zrobie logi


nie jestem pewien ale uszczelniacze chyba mi robilina,co mnie ciekawi obroty ani troche nie faluja i silnik ładnie pracuje, na mocy nie traci, a motor i cała buda na boki chodzi, ostatnio na postoju miałem kawe to sie rozlała :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki do sprawdzenia, jak gasisz auto to nie słychać dziwnych dźwięków ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzisiaj sprawdziłem auto i mam bład taki 17552 i 16685 boje sie że to cisnie zbyt niskie ale moc ma i przy 90*c jest ok


i dodam że kaszle z wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy z nich to błąd przepływomierza (przerwa lub zwarcie z masą), drugi to brak zapłonu na pierwszym cylindrze. :hi:

Czy po skasowaniu błędy powracają ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale który powraca, czy może oba powracają ? :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ten jeden ten co brak zapłonu :(

logi

Tuesday,07,April,2015,21:54:47
038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,042,126,000,040,097,201,085,142,154,094,,,,,,,,,,
,0.35,042,125,000,042,098,201,085,142,154,110,,,,,,,,,,
,0.70,043,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,,
,1.06,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,
,1.39,041,125,000,043,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,,
,1.74,042,127,000,039,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,,
,2.08,041,125,000,044,097,201,085,143,154,089,,,,,,,,,,
,2.43,042,126,000,040,097,201,085,143,154,075,,,,,,,,,,
,2.78,041,125,000,044,097,201,085,143,154,093,,,,,,,,,,
,3.14,042,126,000,039,097,201,085,143,154,078,,,,,,,,,,
,3.49,042,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,
,3.84,042,126,000,041,097,201,085,143,154,091,,,,,,,,,,
,4.19,042,126,000,040,097,201,085,143,154,103,,,,,,,,,,
,4.53,041,125,000,043,097,201,085,143,154,105,,,,,,,,,,
,4.88,042,126,000,039,097,201,085,143,154,098,,,,,,,,,,
,5.22,041,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,
,5.57,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,
,5.92,041,125,000,044,097,201,085,143,154,109,,,,,,,,,,
,6.27,042,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,,
,6.62,042,126,000,041,097,201,085,143,154,110,,,,,,,,,,
,6.97,042,126,000,040,097,201,085,143,153,103,,,,,,,,,,
,7.33,042,126,000,039,098,201,085,143,153,092,,,,,,,,,,
,7.66,042,126,000,040,097,201,085,143,153,102,,,,,,,,,,
,8.01,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,,
,8.35,041,125,000,044,097,201,085,143,153,094,,,,,,,,,,
,8.70,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,,
,9.05,041,125,000,043,097,201,085,143,153,095,,,,,,,,,,


Tuesday,07,April,2015,21:55:17
038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:, Not Running
,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,
Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP,,,,
,0.30,041,126,000,041,097,201,083,145,150,096,0.68,882,10.2,7.7,78.3,,,,,
,1.03,042,127,000,036,097,201,083,145,150,085,1.42,861,10.7,7.1,78.3,,,,,
,1.77,041,126,000,041,097,201,083,145,150,094,2.17,882,10.4,7.7,78.3,,,,,
,2.52,042,127,000,036,097,201,083,145,150,090,2.92,861,11.3,7.1,78.3,,,,,
,3.26,042,127,000,038,097,201,083,145,150,093,3.66,882,10.2,8.2,78.3,,,,,
,4.01,042,127,000,037,097,201,083,145,150,094,4.41,840,12.1,7.7,78.3,,,,,


Tuesday,07,April,2015,21:55:34
038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'002
,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,Throttle pos,Operating Cond/AC,Coolant Temp
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,0%,speed/throttle/AC,80-110°C
Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min,%,,°C
,0.35,042,127,000,036,097,201,082,145,149,085,0.77,882,9.9,8.2,79.2,0.00,861,0.0, 0 1 0,79.2
,1.52,042,127,000,037,097,201,082,145,149,098,1.90,861,11.5,7.7,79.2,1.17,882,0.0, 0 1 0,79.2
,2.65,042,127,000,037,097,201,082,145,149,085,3.07,882,10.2,8.2,79.2,2.30,882,0.0, 0 1 0,79.2
,3.84,042,127,000,037,097,201,082,145,148,097,4.25,861,11.8,7.7,79.2,3.49,882,0.0, 0 1 0,79.2
,5.01,041,126,000,041,097,201,082,145,148,081,5.42,882,10.7,7.7,79.2,4.67,882,0.0, 0 1 0,79.2


Tuesday,07,April,2015,21:55:51
038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,

,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'003
,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle
,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%
Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %
,0.00,042,127,000,037,097,201,081,146,149,068,0.42,882,10.4,8.2,79.2,0.83,882,300.0,249.9,52.2
,1.19,042,127,000,038,097,201,081,146,148,093,1.60,882,10.7,7.7,79.2,2.02,861,325.0,347.9,46.6
,2.37,042,126,000,040,097,201,081,146,148,104,2.78,882,11.0,7.7,80.1,3.17,882,295.0,303.8,50.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tak wklejonych logów to ja nic nie wyczytam , poczytaj w dziale "diagnostyka " jak prawidłowo zrobić i zamieścić logi :decayed:

Jeżeli powraca błąd wypadających zapłonów na pierwszym cylindrze, to po doginał bym konektory przewodów elektrycznych na pierwszym pompowtrysku :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zrobiłem jako 1 ale nic to nie dało, sprawdziłem też wtyczke i reszte kabi i nic


Witam ponownie zaczne od tego że dałem auto do mechanika w niemczech bo tu obecnie przebywam, stwierdził że listwa wtyskowa jest uszkodzona zamówiłem i nic nie pomogło.Auto teraz przestało rano palić jest tak że jak chce zapalić załapie i zgaśnie i juz nie da sie odpalić trzeba 2 min rozpalać i pompować gaz nogą, moim zdaniem tak jak by paliwo sie cofało albo zapowietrzało sie a jak sciągnełem wąż od filtra to ropa wystrzeliła na 2 metry takie ciśnienie prosze o pomoc bo juz nie mam sił dziekuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelnienie pd było robione niby tak mechanik mówi, i chyba jak by były uszczelki to by kopcił a on nic nie kopci. Z TA POMPĄ MUSZE POMYSLEC TYLKO JAK JĄ SPRAWDZIĆ W DOMOWYCH WARUNKACH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro były robione trzeba odrzucić uszczelnienia. Aby sprawdzic cisnienie paliwa pompy potrzebny jest manometr do mierzenia cisnienia paliwa i odpowiedni adapter więc raczej sam tego nie sprawdzisz.

Przede wszystkim zrob logi aby sprawdzić pompowtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jest tak że paliwo sie cofa do filtra paliwa bo jak scisnołem węże te od filtra do pompy to odpala po 12 godz bez problemu i nic nie trzesie.A jak nie sciskałem to po 4 godzinach musiałem 2 min palić co może być tego przyczyna ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...