BartLA Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Witam, Proszę o analizę logów. Mam błąd :16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 001 - Upper Limit Exceeded Jak narazie, wymieniłem zawór DV na nowy z ASO.Stary był od nowości w aucie i nie był szczelny. Mam multitronic-a także na ręcznej zmianie biegów starałem się mieć około 1500 obrotów na 3 i wciskałem gaz do końca. Nie wiem czy poprawnie wszystko wykonałem w razie czego mogę powtórzyc lub zrobić dodatkowe logi innych grup. Zrobiłem grupy 002+115 oraz 020+118+033. Z góry dziękuję za pomoc. Chciałem przesłac logi na vaglog , ale obrobilem sobie dane sam w excelu i takiego pliku vaglog juz nie akceptuje.
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 W tych logach coś słabo widać o co chodzi bo za mała rozdzielczość, może na wyższym biegu spróbuj, maks 2 kanały na raz,002+033 i 115+118 jak załapie błąd, to skasuj i dopiero następny log.
BartLA Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 OK.Dzisiaj powtórzę i wkleję . Znalazłem opis jak poprawnie to robić z automatyczną skzynią: "For cars equipped with automatic transmission,try forcing 3 rd gear in “manual mode” if possible.WOT at low RPM can cause the transmission to downshift automatically.To stay in gear, apply only partial throttle at low RPM and then WOT at around 3000 RPM. With a little practice you can find what works best. Wide-Open-Throttle (WOT)." Czyli od 2 tys wciśnięcie gazu w miarę spokojnie żeby nie redukował biegu, a od 3tyś z pełnym gazem. Zrobiłem dodatkowe logi , nie wszystkie wyszły ładnie bo tym razem nie miałem pomocnika.Mam nadzieję,że da się odczytać. http://vaglog.pl/log_211955.html 002+033 http://vaglog.pl/log_211954.html 115+118 Dzieki za analizę. Błąd "Limit Exceeded (Overboost Condition)" po skasowniu po jakimś czasie pojawia się ponowanie i turbina przestaje ładować.
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 No i wszystko jasne auto jest po jakims chipie, (nie zaciekawym patrzac na afr) ale mniejsza o to, turbo bardzo przeladowuje prawie na 1,4 bar, heh i tak ze to multi to wytrzymuje:) musisz sprawdziec na poczatek szczelnosc wezykow przy n75, jak sa ok to n75 do podmiany na inny.
BartLA Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Domyślałem się,że auto może być po chip-ie ale nie miałem pewności.Teraz już wiem skąd jest błąd: "Memory Check Sum Error....". Dziękuję Łukasz13 za naprowadzenie co należy sprawdzić.Odezwę się jak poszło i jakie są rezultaty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się