pandamix Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Powitać,mam problem,turbo po czyszczeniu,węże wszystkie podciśnieniowe zmienione na nowe,turbo od awx,kolektor ssący od ahu,program do tego,działo się wcześniej to samo i wyjąłem turbo i wyczyściłem ale praktycznie czyściutkie było w środku a problem narasta,n75 podmieniałem z n108 i innym,nie mam pojęcia co się dzieje,autem nie da się jeździć i wyprzedzać praktycznie,wcześniej notlauf był sporadyczny,sztanga turbo chodzi okey,spróbowałem dzisiaj zrobić logi do oceny ale nie wiem czy dobrze zrobiłem,może wina leżeć w programie?z logowałem dwie grupy 003 i 011 a o to logi: http://vaglog.pl/log_212040.html http://vaglog.pl/log_212041.html
TOM3K Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 miałem to samo nie dawno, był zrobiony program i turbo zaczeło przeładowywać, okazało się ze doładowanie było dwu krotnie większe od optymalnego , do tego ecu zalało olejem, ale czemu olej się tam dostało to nie wiem, ale po wyczyszczeniu ecu z oleju jest ok i przy okazji doładowanie zostało zmiejszone ..
lukaszooo Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Sprawdź wężyk idacy z dolotu do mapsensora z tylu silnika, może być zaolejony lub zapchany jeśli ok to wyciągnij mapsensora i oczyść go z oleju jeśli tam jest.
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 kolektor od awx wskazany do takiego doładowania min pompa afn+wtryski 216, jak masz mniej wydajny układ wtryskowy doładowanie do poprawy na dole doładowanie jest nie prawidłowe i tu nie ma żadnego znaczenia układ wtryskowy, po prostu przy 1750obr 1,3bara to żart różnica zadanego od wymaganego wynosi 400mbar/1750obr, a przy niedoładowaniu 300mbar sterownik już łapie 519 kwestia z jaką zwłoką, jeden log 011 i przynajmniej ja już mam słabe zdanie o tym tunerze wyciągać map sensor? zrób 010d to ci powiem czy coś nie gra z map, schemat podciśnienia w rękę i spr czy prawidłowo wszystko podpięte, zrób też 011bs i w trakcie robienia go przyjrzyj się ile mm wykonuje ruch sztanga turbo w górę i w dół, czy ten tuner nie skracał czasem sztangi? pokaż starego loga 011d w którym turbo nie łapało aw w celu zweryfikowania czy sztanga prawidłowo ustawiona
pandamix Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 sztanga jest ustawiona jak w oryginale po starych śladach,nikt jej nie ruszał jak wyjąłem turbo od awx to i tak założyłem do siebie,sztanga chodzi okey,turbo jakieś 1,5 temu wyciągałem na stół i jakiś czas po czyszczeniu było okey,nie chce go wyjmować znowu tylko po to żeby nabrać wprawy w wyciąganiu jego,przewody są okey,nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny,może rzeczywiście sprawdzę w wężykach czy nie ma oleju,nie mam starych logów...spróbuje jeszcze zrobić 10d bo widzę że masz ogromną wiedzę na ten temat,myślałem jeszcze nad zamiana sterownika na standardowy od afn,kolektor od awx dolotowy mam ale nie mam czasu założyć a wtryski mam od AFN-a chciałbym zostać na takim setupie ale aby normalnie jeździć bez przygód
Francis1982 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ktoś zapomniał o jednej mapce . Miałem to samo jak robiłem sobie program. Też mam 021 BD sterownik. Skorygowałem na 2350 i jest ok. Co i tak dużo jak na T15. Mam pompę 11 z falą AFN i wtryskami AFN. Mam ten sam błąd i czasem łapie tryb awaryjny na trasie jakby n75 był uwalony tylko że dalej przyspiesza. .. tylko że musi się namyslec Jak masz podstawki w sterowniku to mogę to ogarnąć. Jakby co to pisz PW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się