kisielek123 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 witam was, w zwiazku ze moje turbo juz powoli jest na wykonczeniu, chce zrobic hybryde avf/arl, moze ktos z was wie kto sie tym zajmuje na slasku? okolice rybnika ?
Krzycho81 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Na jakim etapie utknął temat?? Też przymierzam się do bardziej wydajnej turbiny jak seria.
adifek Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 W piatek kolega dzwonil ze wysyla ja do roboty
tomasz102 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ile barów bezpiecznie może pompować taka hybryda ? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez tomasz102
Krzycho81 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Temat mnie bardzo interesuje ponieważ moje seryjne turbo ma już dość. Nam plan wsadzić coś wydajniejszego wraz fmic. Będę to chciał zrobić wraz z wymiana rozrządu aby nie rozkręcać dwukrotnie. Szukam info o sprawdzonych rozwiązaniach.
iceweed Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) dobra hybryda do 2.3 bar tutaj slabsza http://www.turbodynamics.co.uk/shop/mdx460x-exchange-hybrid-turbo-stage-2-for-vag-19tdi-130bhp-p-4875.html Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez iceweed
Krzycho81 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Koszta zabijają. Po drugie to wyspy. Poszukam cos w pl. Na razie zbieram informacje żeby nie żałować zakupu Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Krzycho81
spanky Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Temat mnie bardzo interesuje ponieważ moje seryjne turbo ma już dość. Nam plan wsadzić coś wydajniejszego wraz fmic. Będę to chciał zrobić wraz z wymiana rozrządu aby nie rozkręcać dwukrotnie. Szukam info o sprawdzonych rozwiązaniach. BRD, GTB, CAHA ewentualnie hybryda od Dev'a (p&p) ktora stroi sie dobrze : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=802201659857796&id=684944288250201&refid=17&_ft_&__tn__=C
iceweed Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Jak to sa wysokie koszta to daj sobie spokoj z tuningiem W turbospec zrobia taniej taka hybryde do 2.3 bar
Krzycho81 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 900 funtów plus przesyłka to raczej spore koszta w porównaniu np z brd. Rozumiem ktoś robi auto do sportu.
iceweed Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 tylko brdile utrzyma 1.7-1.8bar na granicy wytrzymalosci?
Krzycho81 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Może i tak. Obecnie mam serie która wytrzymała ok 50- tysi na programie. Była już jak kupiłem auto a bujam się nim trochę. Wiec chce wsadzić coś sprawdzonego. Każda sugestia jest cenna, za które dziękuje. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Krzycho81
iceweed Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Chcesz tanio i dobrze dzwon do turbospec lub dev tyle odemnie. Ile pompowales na serii?
Krzycho81 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie wiem ile pompowała, program zrobiony był na 169 PS w ECU Project. No chyba ze hamownia optymistyczna. Dzwoniłem to turbospec cena zadowalająca, sprawdzę jeszcze tego deva. Generalnie zamontowany bedzie ,FMIC, praktycznie pusty przelot (mam dpf bez sąd)
Krzycho81 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 I odżyło ale sprzęgło potrafi puścić. Szykuje się wymiana tylko na jakie?
boguc Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Duża różnica na tym turbo ?U mnie siedzi teraz program 172hp , co prawda auto było hamowane w 2005r , także nie wiem jak to wyglada teraz.Ale ciekawi mnie jaka jest różnica po zmianie, widzę że Twój program był "podobny".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się