sylwiasty Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich użytkowników forum. Na forum A4 klub jestem tu już jakiś czas ale dopiero teraz znalazłem chwilkę, żeby naskrobać coś o swoim Audi. Zakup wyszedł bardzo spontanicznie po tym, jak sprzedałem moje poprzednie Audi B4 chociaż nie chciałem i nie planowałem sprzedaży. Auto pochodzi z Włoch ale zostało kupione na Litwie prosto z lawety jako świeżo sprowadzone.Jest to 1.8T Quattro z silnikiem AEB w nadwoziu Avant. Rok produkcji marzec 1997 roku.Fabryczne wyposażenie:- skórzana tapicerka w kolorze bananowym z podłokietnikiem,- to co tygrysy lubią najbardziej czyli Quattro,- klimatronik,- 4 elektryczne szyby,- składane elektryczne lusterka (wersja włoska) z podgrzewaniem,- podgrzewane wkładki zamków drzwi,- zawieszenie 1BA,- alu 15”I pewnie jeszcze kilka mniej istotnych rzeczy.Kilka fotek z sesji zaraz po zakupie auta w „pustynnej” scenerii. Po zakupie wydawało mi się, że A4 ma wszystko co potrzebne i rezanie nie będzie już konieczne. Po głowie chodziła mi tylko większa felga – 16” wydawało się wystarczająco dużym rozmiarem, gwarantującym optymalne i komfortowe poruszanie się po naszych drogach.No właśnie – wydawało się.Nie wszystkie modyfikacje które zostały przeprowadzone, zostały uwiecznione na fotkach ale zostały opisane. Przedstawione na koniec fotki obrazują stan na dzień dzisiejszy. Projekt cały czas w trakcie realizacji.Przeprowadzone zmiany/modyfikacje:1. wewnętrze:- stary alarm niefabryczny poszedł out i wleciał nowy z pilotami w wersji kluczyk „scyzoryk”;- montaż radia JVC KD-DV 7302 z DVD/Divx (zostało z poprzedniego mojego Audi);- montaż termometru w liczniku a docelowo wpadł licznik z pełnym fis’em oraz alu ringi od DIDO;- podświetlane kratki z polifta;- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera;- przeróbka oświetlenia wnętrza na led’owe;- montaż gniazda zapalniczki w lewym boczku bagażnika;- montaż oryginalnego subwoofera w boczku bagażnika, oryginalny wzmacniacz został usunięty i zastąpiony 2 kanałowym Pioneer’em, trochę przesadziłem z basem i pierwszy głośnik wysiadł po 2 tygodniach, na szczęście miałem zapasowy więc teraz trochę zmniejszyłem sygnał wyjściowy ze wzmacniacza i na razie daje radę, nie jest to może jakiś mega bas ale dźwięk jest zdecydowanie lepszy niż z samych przednich głośników;- wymiana materiału na podsufitce i przy okazji oklejenie materiałem słupków (kilka foto jak wyszło na dole);- przy okazji wymiany materiału na podsufitce wpadły uchwyty do mocowania rolety pionowej, sama roleta jeszcze czeka na montaż;- montaż osłon przeciwsłonecznych podświetlanych, w miejsce osłony pasażera wpadła osłona z monitorem LCD 7”, żeby maluchy się nie nudziły w trakcie długich podróży;- przyciemnione wszystkie szyby za wyjątkiem czołowej folią 3M w najjaśniejszej wersji 50%;- montaż wskaźnika boost oraz ciśnienia oleju w kratkach środkowych (ciśnienia oleju czeka jeszcze na podłączenie ale przy najbliższej wymianie oleju to ogarnę – muszę wkręcić czujnik i podłączyć 1 kabelek);- podświetlana gałka z polifta z napisem quattro – wyrezana własnymi siłami, szablon kupiony na forum;- w 3 zagłówkach były popękane stelaże plastikowe i latały w czasie jazdy luzem – wymienione na nowe niepołamane;- dołożony moduł do sterowania składaniem i rozkładaniem lusterek przy okazji uzbrajania i rozbrajania alarmu (moduł zbudowany na układzie Atmega – wyrób i projekt mojego znajomego); dodatkowo moduł został wyposażony w funkcję Coming home tzn. w momencie uzbrajania/rozbrajania alarmu zapalają się światła do jazy dziennej na 30 sekund;- moduł komfortowe kierunkowskazy (j.w. zbudowany na układzie Atmega);2. zewnętrzne:- setup letni na 16” „biedronkach” – po zjechaniu opon wleciał docelowy zestaw alu AVUS II 17” z S6/C5 czyli 8” szerokości i ET35 z oponami 225/45/17;- kompletne zawieszenie 1BE;- lampy poliftowe z bixem od Grześka/Gwerty’ego;- światła LED do jazdy dziennej w miejscu długich;- przedni zderzak z S4 – od Kamila/Kasjana (nawet malować nie musiałem);- tylny zderzak z S4 polift;- tylne lampy dymione;- grill polift;3. pod maską:- rozpórka górna z A6/C5 oraz dolna (chyba z jakiegoś TDi);- podszybie z polifta;- osłony osprzętu silnika z VR’a;- chip’s – sprawdzony gotowiec od człowieka z forum, po logach wygląda podobnie jak fabryczny AJL;- downpipe – j.w.;- tip – z kwasiaka, wyspawany przez kumpla, chwilowo zdemontowany w celu naniesienia drobnych poprawek;- N75 z RS2;- alu DV od Sid’a;- nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego (zamiennik);- instalacja LPG Landi Renzo Omegas – białe MED.’y i reduktor IG1turbo;Do zrobienia:- montaż progów zewnętrznych z S4 – są ale czekają na malowanie;- wymiana na drzwi poliftowe – są, czekają tak jak progi na malowanie (moje prawe przód i tył są trochę pokiereszowane – pamiątka z wakacji, więc postanowiłem zmienić wszystkie), planuję zrezygnować w tych listew środkowych tak jak to jest w RS4/B5;- wewnętrzne listwy progowe z S4 – są, czekają na montaż razem z progami zewnętrznymi;- dolne listwy drzwiowe z S4 – są, jak wyżej czekają na montaż progów, zastanawiam się tylko czy malować je w kolor czy zostawić czarne;- podłączenie spryskiwaczy reflektorów oraz montaż zbiorniczka na dwie pompki (spryski zamontowane, zbiorniczek czeka na montaż), spryski będą uruchamiane za pomocą przycisku w manetce tempomatu (manetka jest, czeka na montaż);- pomalowanie na nowo nadwozia do linii okien przy okazji wymiany drzwi;- montaż lusterka wewnętrznego fotochrom z A6/C6 – jest, muszę tylko ogarnąć wiązkę do niego;- montaż mat do podgrzewania siedzeń oraz elektrycznie pompowanych lędźwi – fotele dawca są, wiązka oraz przyciski z regulacją grzania przygotowane do montażu;Plany, w zależności jak fundusze pozwolą:- montaż halogenów – niestety ori S4 są drogie i ciężko dostępne więc planuję wstawić z A6/C5, podobno da się, koszt raczej niewielki więc pewnie w najbliższych tygodniach to zrobię;- mocniejsze hamulce, planowałem wsadzić 312 mm (najtańsza i najszybsza opcja) ale ponieważ zimówki mam na 15” więc i tak muszę najpierw wymienić koła na min. 16” więc pewnie raczej skompletuję fanty na 320 mm z S4 czy Allroada;- renowacja felg AVUS – niestety trochę zmęczone, zastanawiam się jeszcze czy dać je do malowania proszkowego czy jednak polakierować tradycyjnie (większe możliwości kolorystyczne);- jakieś głośniki w tylnych drzwiach lub boczkach bagażnika;A tu kilka fotek jak auto prezentuje się na dzień dzisiejszy: Podświetlana gałka:Wnętrze po oklejeniu podsufitki oraz słupków: Oświetlenie led we wnętrzu: Mała aktualizacja - zamontowałem w końcu roletę pionową tzw. siatkę: Postaram się wrzucać fotki z dalszych prac na bieżąco.Pozdrawiam.Sylwek Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez sylwiasty
Kazek 1.9 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ładna bryczka i widzę że nabiera smaczku powoli Tak trzymaj i bezawaryjności :thumbup1:
hunter91 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Śliczna kózka. Trochę pomodzone widzę.Życzę szerokości ale z niższej perspektywy
chudy30 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 piękny przedlift tylko fakt że koza
sylwiasty Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Koza jest i koza na 1BE zostanie. Już i tak muszę uważać na śpiących policjantach, 2 oslony i 1 plecionka poleciała. Auto do użytku na co dzień więc tak musi zostać bo jak załozę progi od S4 to nawet z malego krawęznika nie zjadę.
sylwiasty Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam. Mała aktualizacja - na pokładzie zawitała w końcu roleta pionowa tzw. siatka (po 3 latach leżakowania w garażu ). Więcej zdjęć w pierwszym poście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się