--Rafcio-- Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Posiadam Audi A4 B5 1.8T AEB z roku 1995 i mam od kupna ten problem że gdy jadę i zrzucę z biegu na luz to obroty czasami opadają,zazwyczaj się zawieszą i opadną dopiero gdy stanę,a czasami opadną i zaraz idą w górę do tych 1500. Przepustnicę czyściłem i adaptowałem,nic to nie dało. https://www.youtube.com/watch?v=beVH_KL1IBU Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez Techotronic
bialy986 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Pewnie gdzieś łapie lewe powietrze - nieszczelność w układzie dolotowym.Adaptacje robiłeś vagiem?Możesz jeszcze spróbować odłączyć kremy na jakiś czas,zresetować kompa. A jak w czasie jazdy wrzucasz luz i dodasz gazu to spadają obroty czy nie?I czy na rozgrzanym silniku masz to samo? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
--Rafcio-- Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Adaptację robiłem Vagiem i jest adp O.K.Odłączenie klem nic nie daje,a z tymi obrotami jest tak że raz spadają i zaraz się podnoszą lub odrazu zostają ale nigdy powyżej 1500 rpm.Na zimnym i ciepłym jest to samo. Dodam że niedawno czyściłem jeszcze odmę,zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz ten czarny zawór (grzybek) z dwoma wlotami,który znajduje się obok puchy filtra powietrza.Efekt był taki że obroty spadały super ale gdy przejechałem jakies 30km problem znów powrócił i kolejne czyszczenie już nic nie pomagało. Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Techotronic
A4Arturr Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Miałem podobnie okazała się zepsuta przepustnica Kupiłem używaną jest zdecydowana poprawa ale nie do końca możliwe że trafiłem na podobną
jacek70 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 A zaworek nie jest przypadkiem padnięty? W jedną stronę ma przepuszczać powietrze a w drugą nie.
--Rafcio-- Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jacek zaworek sprawdzałem odbija,tylko ta sprężyna ma być bardzo rozciągnięta i mocno dopychać to coś w środku? Po za tym obroty teraz lepiej opadają bo uszczelniłem połączenie kat-turbo i co się okazało katalizator był przykręcony na dwie górne śruby a tej dolniej nie było.
kkrzysiekk555 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, dzisiaj podjeżdżając pod sklep zauważyłem, że dziwnie mi obroty rosną na postoju tak do 1200/1300 i okazało się, że pękł wężyk, ten z lewej strony pod zbiorniczkiem wyrównawczym, znalazłem szybko bo syczało jak głupie z niego i problem rozwiązałem, może u ciebie też gdzieś ciągnie lewe powietrze. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez kkrzysiekk555
--Rafcio-- Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz?? Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz?? ? Edytowane 7 Maja 2015 przez Techotronic
jacek70 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Nie miałem na myśli DV tylko zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.
--Rafcio-- Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Problem rozwiązany, zasysał lewe powietrze przez dziurę w DV Edytowane 27 Maja 2016 przez --Rafcio--
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się