Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.8T AEB] Po wrzuceniu na luz trzyma obroty


--Rafcio--

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Audi A4 B5 1.8T AEB z roku 1995 i mam od kupna ten problem że gdy jadę i zrzucę z biegu na luz to obroty czasami opadają,zazwyczaj się zawieszą i opadną dopiero gdy stanę,a czasami opadną i zaraz idą w górę do tych 1500. Przepustnicę czyściłem i adaptowałem,nic to nie dało.

https://www.youtube.com/watch?v=beVH_KL1IBU

Edytowane przez Techotronic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie gdzieś łapie lewe powietrze - nieszczelność w układzie dolotowym.Adaptacje robiłeś vagiem?Możesz jeszcze spróbować odłączyć kremy na jakiś czas,zresetować kompa.

A jak w czasie jazdy wrzucasz luz i dodasz gazu to spadają obroty czy nie?I czy na rozgrzanym silniku masz to samo?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptację robiłem Vagiem i jest adp O.K.Odłączenie klem nic nie daje,a z tymi obrotami jest tak że raz spadają i zaraz się podnoszą lub odrazu zostają ale nigdy powyżej 1500 rpm.Na zimnym i ciepłym jest to samo.

Dodam że niedawno czyściłem jeszcze odmę,zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz ten czarny zawór (grzybek) z dwoma wlotami,który znajduje się obok puchy filtra powietrza.Efekt był taki że obroty spadały super ale gdy przejechałem jakies 30km problem znów powrócił i kolejne czyszczenie już nic nie pomagało.

Edytowane przez Techotronic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie okazała się zepsuta przepustnica

Kupiłem używaną jest zdecydowana poprawa ale nie do końca możliwe że trafiłem na podobną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zaworek nie jest przypadkiem padnięty? W jedną stronę ma przepuszczać powietrze a w drugą nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek zaworek sprawdzałem odbija,tylko ta sprężyna ma być bardzo rozciągnięta i mocno dopychać to coś w środku? Po za tym obroty teraz lepiej opadają bo uszczelniłem połączenie kat-turbo i co się okazało katalizator był przykręcony na dwie górne śruby a tej dolniej nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj podjeżdżając pod sklep zauważyłem, że dziwnie mi obroty rosną na postoju tak do 1200/1300 i okazało się, że pękł wężyk, ten z lewej strony pod zbiorniczkiem wyrównawczym, znalazłem szybko bo syczało jak głupie z niego i problem rozwiązałem, może u ciebie też gdzieś ciągnie lewe powietrze.

Edytowane przez kkrzysiekk555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz??


Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz??

?

Edytowane przez Techotronic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem na myśli DV tylko zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, zasysał lewe powietrze przez dziurę w DV

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...