Jump to content
IGNORED

[A4 B5 1.8T AEB] Po wrzuceniu na luz trzyma obroty


--Rafcio--

Recommended Posts

Posiadam Audi A4 B5 1.8T AEB z roku 1995 i mam od kupna ten problem że gdy jadę i zrzucę z biegu na luz to obroty czasami opadają,zazwyczaj się zawieszą i opadną dopiero gdy stanę,a czasami opadną i zaraz idą w górę do tych 1500. Przepustnicę czyściłem i adaptowałem,nic to nie dało.

https://www.youtube.com/watch?v=beVH_KL1IBU

Edited by Techotronic
Link to comment
Share on other sites

Pewnie gdzieś łapie lewe powietrze - nieszczelność w układzie dolotowym.Adaptacje robiłeś vagiem?Możesz jeszcze spróbować odłączyć kremy na jakiś czas,zresetować kompa.

A jak w czasie jazdy wrzucasz luz i dodasz gazu to spadają obroty czy nie?I czy na rozgrzanym silniku masz to samo?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Adaptację robiłem Vagiem i jest adp O.K.Odłączenie klem nic nie daje,a z tymi obrotami jest tak że raz spadają i zaraz się podnoszą lub odrazu zostają ale nigdy powyżej 1500 rpm.Na zimnym i ciepłym jest to samo.

Dodam że niedawno czyściłem jeszcze odmę,zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz ten czarny zawór (grzybek) z dwoma wlotami,który znajduje się obok puchy filtra powietrza.Efekt był taki że obroty spadały super ale gdy przejechałem jakies 30km problem znów powrócił i kolejne czyszczenie już nic nie pomagało.

Edited by Techotronic
Link to comment
Share on other sites

Miałem podobnie okazała się zepsuta przepustnica

Kupiłem używaną jest zdecydowana poprawa ale nie do końca możliwe że trafiłem na podobną

Link to comment
Share on other sites

A zaworek nie jest przypadkiem padnięty? W jedną stronę ma przepuszczać powietrze a w drugą nie.

Link to comment
Share on other sites

Jacek zaworek sprawdzałem odbija,tylko ta sprężyna ma być bardzo rozciągnięta i mocno dopychać to coś w środku? Po za tym obroty teraz lepiej opadają bo uszczelniłem połączenie kat-turbo i co się okazało katalizator był przykręcony na dwie górne śruby a tej dolniej nie było.

Link to comment
Share on other sites

Witam, dzisiaj podjeżdżając pod sklep zauważyłem, że dziwnie mi obroty rosną na postoju tak do 1200/1300 i okazało się, że pękł wężyk, ten z lewej strony pod zbiorniczkiem wyrównawczym, znalazłem szybko bo syczało jak głupie z niego i problem rozwiązałem, może u ciebie też gdzieś ciągnie lewe powietrze.

Edited by kkrzysiekk555
Link to comment
Share on other sites

Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz??


Czy przepuszczający zawór DV może mieć wpływ na to że obroty tak się zachowują po wrzuceniu na luz??

?

Edited by Techotronic
Link to comment
Share on other sites

Nie miałem na myśli DV tylko zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Link to comment
Share on other sites

Problem rozwiązany, zasysał lewe powietrze przez dziurę w DV

Edited by --Rafcio--
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...