BEpower07 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Zrobiłem logi dynamiczne chciałbym poznać waszą opinie na ten temat: ~1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/43739ece4f0e63a8.html ~2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c7f599425871aa77.html Wywala mi również błąd, czy może mieć to coś wspólnego z nierówną praca silnika ? 1 Fault Found:18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-00 - - Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez BEpower07
goldi Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Kolego zapoznaj sie w tym dziale jak się robi logi i przerabia jedziesz na trzecim biegu od 1.5 do 4.5 tyś z gazem w podłodze
BEpower07 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Okej, a jakie logi zrobić dokładnie ?
Hezen Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/
BEpower07 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zrobiłem logi 003 i 011 mam nadzieje ze dobrze? Prosiłbym o opinie. 1. 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e7bf2fce352dec6b.html 2. 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/20e8565419d4c6b4.html
goldi Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Łopatka w turbo delikatnie się przycinaja mozesz rozruszać Sztange ręcznie usunąć katalizator ze środka zostaw puszkę i przegonić auto powinno pomóc a najlepiej robić komplet logów Co do bledu przekaźnik świec źarowych do sprawdzenia czy dochodzi napięcia na świece
BEpower07 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Generalnie nie mam pojęcia jak to się robi jakby ktoś podesłał linka. Co to przekaźnika to jest ten 202 niebieski? Pod kierownica? Komplet logów podaj jakie dokładnie to zrobię Dzisiaj
goldi Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Kolega Hezen wrzucił temat co do logów a najważniejsze napisałem ci odnośnie turbo co musisz zrobić
BEpower07 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Dobra a jak sprawdzić ten przekaźnik? Zrobiłem log 000 żeby sprawdzić kąt wtryskiwaczy, trochę się przeraziłem bo czytałem na forum ze kat powinien być w granicy 48-52. Z tego co zobaczylem u mnie jest poniżej 20 ale zobaczcie sami. 1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dc8cf3d2a9fc7787.html Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez BEpower07
Musashi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 a to jest log BS000? jeżeli tak, to kąt wtrysku do poprawy.
lukaszooo Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Wiec kat do mocnej poprawy, w tym silniku istotna jest też dawka paliwa, zrób loga 00 stat, do przeplywki dynamicznie 3,8,10, turbo dynamicznie 11,
BEpower07 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Logi 3,11 masz na gorze 000 tez masz zrobione, jutro zrobię 8,10Dawkę paliwa zmniejszyłem do 3,4 - 3,6 było 4 + na Zimnym silniku teraz jest 4 - 4,2Obroty również jest teraz około 900 Z tego co zauważyłem jeśli drgania występują to samochód jakby tracił moc, Później przestaje i jest okej, I tak w kółko Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez BEpower07
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) a jaki cel byl zmiany dawki i obrotow? Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Musashi
BEpower07 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Chciałem trochę przyspieszyć samochód żeby lepiej się zbierał. Co do kąta wtrysku mechanik powiedział ze jest dobry chociaż nie che mi się w to wierzyć jakoś. Witam. Zrobiłem komplet logów zobaczcie teraz: Statystyczne: 000 - http://vaglog.pl/log_213603.html 001 - http://vaglog.pl/log_213604.html 003 - http://vaglog.pl/log_213605.html 004 - http://vaglog.pl/log_213607.html 007 - http://vaglog.pl/log_213608.html 010 - http://vaglog.pl/log_213609.html 011 - http://vaglog.pl/log_213610.html 012 - http://vaglog.pl/log_213606.html BS: 000 - http://vaglog.pl/log_213614.html 003 - http://vaglog.pl/log_213611.html 004 - http://vaglog.pl/log_213612.html 011 - http://vaglog.pl/log_213613.html Dynamiczne: 000 - http://vaglog.pl/log_213621.html 001 - http://vaglog.pl/log_213620.html 003 - http://vaglog.pl/log_213619.html 004 - http://vaglog.pl/log_213618.html 008 - http://vaglog.pl/log_213617.html 010 - http://vaglog.pl/log_213616.html 011 - http://vaglog.pl/log_213615.html Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam
goldi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 zmień mechanika bo cię oszukuje kąt do regulacji 49-54 mają być takie wartości.Dlaczego logujesz auto na zimnym silniku
BEpower07 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Prawdopodobnie padł mi czujnik temperatury silnika dlatego pokazuje taka temp. Ponieważ przejechałem około 10km A co do innych logów jest okej? W poniedziałek jadę na wymianę tego czujnika. Powiem tez o wtryskiwaczach.
goldi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Sam sobie wymień nic prostszego wyjmujesz zawleczka wkładasz drugi najlepiej oryginał
BEpower07 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Już zapłaciłem wiec juz lipa. Ale na przyszłość będę wiedział co i jak xd
Musashi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 zamiast diagnostyką, mechanik niech zajmie się pasieniem kóz. Przepływomierz szaleje trochę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się