Jump to content
IGNORED

1.9 Tdi prośba o analize silnik AHH


BEpower07

Recommended Posts

Witam. Zrobiłem logi dynamiczne chciałbym poznać waszą opinie na ten temat:

~1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/43739ece4f0e63a8.html

~2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c7f599425871aa77.html

Wywala mi również błąd, czy może mieć to coś wspólnego z nierówną praca silnika ?

1 Fault Found:
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
P1619 - 35-00 - -

Edited by BEpower07
Link to comment
Share on other sites

Kolego zapoznaj sie w tym dziale jak się robi logi i przerabia jedziesz na trzecim biegu od 1.5 do 4.5 tyś z gazem w podłodze

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem logi 003 i 011 mam nadzieje ze dobrze? Prosiłbym o opinie.

1. 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e7bf2fce352dec6b.html

2. 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/20e8565419d4c6b4.html

Link to comment
Share on other sites

Łopatka w turbo delikatnie się przycinaja mozesz rozruszać Sztange ręcznie usunąć katalizator ze środka zostaw puszkę i przegonić auto powinno pomóc a najlepiej robić komplet logów

Co do bledu przekaźnik świec źarowych do sprawdzenia czy dochodzi napięcia na świece

Link to comment
Share on other sites

Generalnie nie mam pojęcia jak to się robi jakby ktoś podesłał linka. Co to przekaźnika to jest ten 202 niebieski? Pod kierownica?

Komplet logów podaj jakie dokładnie to zrobię Dzisiaj

Link to comment
Share on other sites

Kolega Hezen wrzucił temat co do logów a najważniejsze napisałem ci odnośnie turbo co musisz zrobić

Link to comment
Share on other sites

Dobra a jak sprawdzić ten przekaźnik?

Zrobiłem log 000 żeby sprawdzić kąt wtryskiwaczy, trochę się przeraziłem bo czytałem na forum ze kat powinien być w granicy 48-52. Z tego co zobaczylem u mnie jest poniżej 20 :( ale zobaczcie sami.

1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dc8cf3d2a9fc7787.html

Edited by BEpower07
Link to comment
Share on other sites

a to jest log BS000?

jeżeli tak, to kąt wtrysku do poprawy.

Link to comment
Share on other sites

Wiec kat do mocnej poprawy, w tym silniku istotna jest też dawka paliwa, zrób loga 00 stat, do przeplywki dynamicznie 3,8,10, turbo dynamicznie 11,

Link to comment
Share on other sites

Logi 3,11 masz na gorze 000 tez masz zrobione, jutro zrobię 8,10
Dawkę paliwa zmniejszyłem do 3,4 - 3,6 było 4 + na Zimnym silniku teraz jest 4 - 4,2
Obroty również jest teraz około 900

Z tego co zauważyłem jeśli drgania występują to samochód jakby tracił moc, Później przestaje i jest okej, I tak w kółko

Edited by BEpower07
Link to comment
Share on other sites

a jaki cel byl zmiany dawki i obrotow?

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Chciałem trochę przyspieszyć samochód żeby lepiej się zbierał. Co do kąta wtrysku mechanik powiedział ze jest dobry chociaż nie che mi się w to wierzyć jakoś.


Witam. Zrobiłem komplet logów zobaczcie teraz:

Statystyczne:

000 - http://vaglog.pl/log_213603.html

001 - http://vaglog.pl/log_213604.html

003 - http://vaglog.pl/log_213605.html

004 - http://vaglog.pl/log_213607.html

007 - http://vaglog.pl/log_213608.html

010 - http://vaglog.pl/log_213609.html

011 - http://vaglog.pl/log_213610.html

012 - http://vaglog.pl/log_213606.html

BS:

000 - http://vaglog.pl/log_213614.html

003 - http://vaglog.pl/log_213611.html

004 - http://vaglog.pl/log_213612.html

011 - http://vaglog.pl/log_213613.html

Dynamiczne:

000 - http://vaglog.pl/log_213621.html

001 - http://vaglog.pl/log_213620.html

003 - http://vaglog.pl/log_213619.html

004 - http://vaglog.pl/log_213618.html

008 - http://vaglog.pl/log_213617.html

010 - http://vaglog.pl/log_213616.html

011 - http://vaglog.pl/log_213615.html

Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

zmień mechanika bo cię oszukuje kąt do regulacji 49-54 mają być takie wartości.Dlaczego logujesz auto na zimnym silniku

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie padł mi czujnik temperatury silnika dlatego pokazuje taka temp. Ponieważ przejechałem około 10km A co do innych logów jest okej?

W poniedziałek jadę na wymianę tego czujnika. Powiem tez o wtryskiwaczach.

Link to comment
Share on other sites

Sam sobie wymień nic prostszego wyjmujesz zawleczka wkładasz drugi najlepiej oryginał

Link to comment
Share on other sites

Już zapłaciłem wiec juz lipa. Ale na przyszłość będę wiedział co i jak xd

Link to comment
Share on other sites

zamiast diagnostyką, mechanik niech zajmie się pasieniem kóz.

Przepływomierz szaleje trochę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...