rana Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 WITAM WSZYSKICH SPRAWA MA SIE TEGO ZE MIAŁEM WŁASNIE ROBIONY MAŁY REMONT SILNICZKA 1.6.MIANOWICIE BYLY WYMIENIONE PIERSCIENIE PLANOWANIE GŁOWICY USZCZELNIACZE ,BEZ SZLFU I TŁOKI TEZ STARE LUZU NIE MIAŁY I PROGOW TEZ NIE BYŁO .JEDNAK PO ODEBRANIU AUTA DYMI MI NIE TAK JAK PRZED NAPRAWA ALE JEST WIDOCZNY DYMEK PODCZAS JAZDY I NA POSTOJU JAK PRZYGAZUJE .MECHANIK MOWI ZE PIRSCIENIE MUSZA SIE UŁOZYC I TO NORMA ZE TRZEBA POJEZDZIC OK 1000KM I WSZYSTKO BEDZIE GIT .PROSZE O POMOC JESTEM SŁABYM MECHANIKIEM WIĘC NIE MAM POJECIA CZY TO PRAWDA .MOZE MIAŁ KTOS PODOBNY RZYPADEK .BARDZO PRZYDATNA BYŁA BY JAKAS ODPOWIEDZ I PORADA BO JESTEM TROSZKE ZAŁAMANY I NIE WIEM CZY ROBATA JEST DOBRZE WYKONANA .DZIEKUJE I POZDRAWIAM.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 u mnie zaraz po remoncie nie było widać jakiegoś kopcenia ani ubytku oleju ale też musiałem oszczędzać troszkę silnik przez pierwsze 1000 km aby wszystko się ładnie ułożyło
twir Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Moim zdaniem nie zostalo wymienione wszystko co trzeba. Udaj się do innego mechanika po rade.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 dokładnie jak kolega pisze albo cos zostało źle wykonane albo pominięte bo pytałem się zaprzyjaźnionego mechanika i powiedział że to że przez pierwszy 1000km się układa to fak tak jest że trzeba oszczędzać silnik ale kopcenia ni powinno być
rana Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Juz sam nie wiem narazie sie wstrzymam mechanik konkret ,a moze byc tak ze wypala sie oliwa pozostała w tłumiku.Dopiero zrobiłem 110 KM .
Bartollo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Kumpel jak robił remont tylko ze renault 1.9 dci (pierścienie tłoki szlif wału panewki nadwymiar honowanie cylindrów planowanie głowicy wymienione uszczelniacze + regeneracja turbo) to po pierwszym tysiącu km kopciła na siwo jak zła. Pozniej po tym tysiącu i wymianie oleju stopniowo zaczęła kopcić mniej aż w końcu przestała całkowicie i ten stan utrzymuje sie do dzisiaj.
rana Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Kumpel jak robił remont tylko ze renault 1.9 dci (pierścienie tłoki szlif wału panewki nadwymiar honowanie cylindrów planowanie głowicy wymienione uszczelniacze + regeneracja turbo) to po pierwszym tysiącu km kopciła na siwo jak zła. Pozniej po tym tysiącu i wymianie oleju stopniowo zaczęła kopcić mniej aż w końcu przestała całkowicie i ten stan utrzymuje sie do dzisiaj. Dzieki kolego poprawiłes mi humor bo własnie kopci mi na siwo nie duzo ale czasami to jest widoczne i wkurzajace.Człowiek sie zastanawia czy robota zpartolona czy tak ma byc.Jeszcze raz dziekówka i pozdrowionka
Kazek 1.9 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 POtwierdzam to samo u mnie było zakopciła na siwo i powoli zmiejszała aż prawie przestała raz mocniej walneła na zimnym dłuższym postoju znaczy sie że widoczny dymek a tak to lux zmiana oleju przy okazji po dotarciu bo to ważne przynajmniej ja tak robie i już spokój .. olej wlałem świezy ale po ułozeniu sie zczarniał strasznie i do zmiany poleciał Spokojnie przejedz nią 1200km-1500km to zapomnisz o dymku Pozdro
rana Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 witam ponownie jednak cos nie tak z moim autem bo zrobione 2.500 tys a olej mi złopie 1l na tysiac a mechanior mowi ze wstawił twarde pierscienie i dłuzej musza sie docierac .Ze nie bedzie teraz rozbierał bo i tak nic nie zobacz i zeby jezdzic .Moim zdaniem cos zje..ł a jakie jest wasze zdanie czy moze brac tyle po remoncie
Bartollo Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) Litr na tysiąc km ? Zdecydowanie cos jest nie tak zwłaszcza po takim przelocie. Twarde pierścienie ? Pierwsze słyszę. Pierścienie z założenia są twarde ale o jakichś innych specjalnych twardszych od seri nie słyszałem. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez Bartollo
pawel212333 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Najlepiej sprawdzi cisni nie na cylidrach to ci prawdę powie od razu
rana Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2015 Ciśnienie na sucho sprawdzałem i po14 na każdym z cylindrów
pawel212333 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 No to moze faktycznie muszą się ułożyć
sawul Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Te pierścienie już dawno się ułożyły .Możliwe Ze uszczelniaczami na zaworach puszcza jak jest ciśnienie na cylindrach dobre. Edytowane 19 Czerwca 2015 przez sawul
pawel212333 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Tak to możliwe ja jak miałem robi by temat silnika w peugeot to na 1tys km woził ponad 0.5litra oleju Ale później już prawie nic
rana Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Auto oddane dla mechanika niech patrzy czy cos spiepszył czy co tam dolega .Bo ja mysle ze juz powinno po 2.5k wszystko ułozone i brania oleju zero.Odezwe sie co tam było nie tak narazie pozdrawiam i dzieki
pawel212333 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Nie to faktycznie długo już po wino być dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się