Jump to content
IGNORED

KOPCI PO WYMIANIE PIERSCIENI


rana

Recommended Posts

WITAM WSZYSKICH SPRAWA MA SIE TEGO ZE MIAŁEM WŁASNIE ROBIONY MAŁY REMONT SILNICZKA 1.6.MIANOWICIE BYLY WYMIENIONE PIERSCIENIE PLANOWANIE GŁOWICY USZCZELNIACZE ,BEZ SZLFU I TŁOKI TEZ STARE LUZU NIE MIAŁY I PROGOW TEZ NIE BYŁO .JEDNAK PO ODEBRANIU AUTA DYMI MI NIE TAK JAK PRZED NAPRAWA ALE JEST WIDOCZNY DYMEK PODCZAS JAZDY I NA POSTOJU JAK PRZYGAZUJE .MECHANIK MOWI ZE PIRSCIENIE MUSZA SIE UŁOZYC I TO NORMA ZE TRZEBA POJEZDZIC OK 1000KM I WSZYSTKO BEDZIE GIT .PROSZE O POMOC JESTEM SŁABYM MECHANIKIEM WIĘC NIE MAM POJECIA CZY TO PRAWDA .MOZE MIAŁ KTOS PODOBNY RZYPADEK .BARDZO PRZYDATNA BYŁA BY JAKAS ODPOWIEDZ I PORADA BO JESTEM TROSZKE ZAŁAMANY I NIE WIEM CZY ROBATA JEST DOBRZE WYKONANA .DZIEKUJE I POZDRAWIAM.

Link to comment
Share on other sites

u mnie zaraz po remoncie nie było widać jakiegoś kopcenia ani ubytku oleju ale też musiałem oszczędzać troszkę silnik przez pierwsze 1000 km aby wszystko się ładnie ułożyło

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem nie zostalo wymienione wszystko co trzeba. Udaj się do innego mechanika po rade.

Link to comment
Share on other sites

dokładnie jak kolega pisze albo cos zostało źle wykonane albo pominięte bo pytałem się zaprzyjaźnionego mechanika i powiedział że to że przez pierwszy 1000km się układa to fak tak jest że trzeba oszczędzać silnik ale kopcenia ni powinno być

Link to comment
Share on other sites

Juz sam nie wiem narazie sie wstrzymam mechanik konkret ,a moze byc tak ze wypala sie oliwa pozostała w tłumiku.Dopiero zrobiłem 110 KM .

Link to comment
Share on other sites

Kumpel jak robił remont tylko ze renault 1.9 dci (pierścienie tłoki szlif wału panewki nadwymiar honowanie cylindrów planowanie głowicy wymienione uszczelniacze + regeneracja turbo) to po pierwszym tysiącu km kopciła na siwo jak zła. Pozniej po tym tysiącu i wymianie oleju stopniowo zaczęła kopcić mniej aż w końcu przestała całkowicie i ten stan utrzymuje sie do dzisiaj.

Link to comment
Share on other sites

Kumpel jak robił remont tylko ze renault 1.9 dci (pierścienie tłoki szlif wału panewki nadwymiar honowanie cylindrów planowanie głowicy wymienione uszczelniacze + regeneracja turbo) to po pierwszym tysiącu km kopciła na siwo jak zła. Pozniej po tym tysiącu i wymianie oleju stopniowo zaczęła kopcić mniej aż w końcu przestała całkowicie i ten stan utrzymuje sie do dzisiaj.

Dzieki kolego poprawiłes mi humor bo własnie kopci mi na siwo nie duzo ale czasami to jest widoczne i wkurzajace.Człowiek sie zastanawia czy robota zpartolona czy tak ma byc.Jeszcze raz dziekówka i pozdrowionka ;)

Link to comment
Share on other sites

POtwierdzam to samo u mnie było zakopciła na siwo i powoli zmiejszała aż prawie przestała raz mocniej walneła na zimnym dłuższym postoju znaczy sie że widoczny dymek a tak to lux zmiana oleju przy okazji po dotarciu bo to ważne przynajmniej ja tak robie i już spokój .. :) olej wlałem świezy ale po ułozeniu sie zczarniał strasznie i do zmiany poleciał :) Spokojnie przejedz nią 1200km-1500km to zapomnisz o dymku :) Pozdro

Link to comment
Share on other sites

witam ponownie jednak cos nie tak z moim autem bo zrobione 2.500 tys a olej mi złopie 1l na tysiac a mechanior mowi ze wstawił twarde pierscienie i dłuzej musza sie docierac .Ze nie bedzie teraz rozbierał bo i tak nic nie zobacz i zeby jezdzic .Moim zdaniem cos zje..ł a jakie jest wasze zdanie czy moze brac tyle po remoncie

Link to comment
Share on other sites

Litr na tysiąc km ? Zdecydowanie cos jest nie tak zwłaszcza po takim przelocie. Twarde pierścienie ? Pierwsze słyszę. Pierścienie z założenia są twarde ale o jakichś innych specjalnych twardszych od seri nie słyszałem.

Edited by Bartollo
Link to comment
Share on other sites

Najlepiej sprawdzi cisni nie na cylidrach to ci prawdę powie od razu

Link to comment
Share on other sites

Ciśnienie na sucho sprawdzałem i po14 na każdym z cylindrów

Link to comment
Share on other sites

Te pierścienie już dawno się ułożyły .Możliwe Ze uszczelniaczami na zaworach puszcza jak jest ciśnienie na cylindrach dobre.

Edited by sawul
Link to comment
Share on other sites

Tak to możliwe ja jak miałem robi by temat silnika w peugeot to na 1tys km woził ponad 0.5litra oleju

Ale później już prawie nic

Link to comment
Share on other sites

Auto oddane dla mechanika niech patrzy czy cos spiepszył czy co tam dolega .Bo ja mysle ze juz powinno po 2.5k wszystko ułozone i brania oleju zero.Odezwe sie co tam było nie tak narazie pozdrawiam i dzieki :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...