Brdm Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Jeżeli pompa vacum puszcza paliwo do oleju to wystarczy wymienić uszczelki ? Czy lepiej kupić nówkę sztukę i mieć spokój ? Co ulega w nich najczęstszym awariom, uszczelnienia czy jakieś uszkodzenia mechaniczne? Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Brdm
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Nie ma w sprzedarzy żadnych zestawów uszczelek do tych pomp prucz dostępnej w aso na łączenie pompy do głowicy. Do pompy od 8V nie ma problemu uszczelki oringi wszystko jest w zamienniku ale do 16V...lipa
Brdm Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Do pompy o numerze 03G145209D zestaw uszczelek + śruby kosztuje około 100-120zł
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 przepraszam za wprowadzenie w błąd rzeczywiście....sporo sie zmieniło przez 6miesiecy. http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html
Brdm Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 I jak opłaca się robić coś takiego ?
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Nieszkodzi sprubować... Tylko co ma to na celu ? Powrót lepszej wydajności utrzymania/wytworzenia podciśnienia czy szczelności pompy aby olej nie trafił do ON...
Brdm Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Chodzi o uszczelnienie... ale czy oplaca sie to robic ? Czy nie okaze sie ze uszczelki wymienione, a jednak cos nie lata jak powinno. Ogolnie mam problem z olsjem ktory ubywa jakies 200 ml na 5000km ... teraz zauwazylem ze w filtrze paliwa w ON plywaja czarne kulki ktore po wymieszaniu rozpusz zaja sie i powstaje czarny koktajl ... sporo ludzi pisze ze to syf z paliwa. Ja podejrzewam ze winowajca jest uszczelnienie owej pompy, z tym ze na foforum jest info ze oleju powinno przybywac a nie ubywac przy tej awarii.
SotoM Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ale olej się miesza z on a nie oddziela jak woda. Ja na 10tkm dolewam max 500ml w zależności od stylu jazdy. Czy warto to robić-nie zrobisz to się nie dowiesz...zazwyczaj sie wkłada drugą nówkę lub używke -co klient zechce i w jakim stanie tą pompę sobie kupi.
Brdm Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ja wiem ze sie miesza... ale jak delikatnie zlewalem to byly takie czarne syfy plywajace... jak zamieszalem ladnie sie rozprowadzilo i powstala mieszanina jednorodna koloru czarnego. A orientujesz sie czy duzo z tym roboty ? Znaczy z wymiana tych uszczelek ?
SotoM Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie miałem okazji rozbierać tej pompy.
pdasiek Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 mam silnik BLB 16v, ciekła mi ropa z pompy VACUM, wymieniłem zestaw uszczelek i pomogło, ani kropli. Także myślę że warto spróbować.
SotoM Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 skąd gdzie kupowałes zestaw?? pykniesz linka...??
pdasiek Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 wiesz co , mój mechanik mi to kupował na zamówienie w sklepie motoryzacyjnym. Nie podeśle linka niestety. Wspominał mi że ludzie o tym nie wiedzą ale że są takie zestawy, nowa pompa to spory wydatek. Dlatego zaryzykowałęm i się opłaciło
Osiollekk Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Ubywa mi sporo oleju - jakies 700ml na 2500km, sprawdzam teraz dokladnie ile na ile ubywa - i poczytałem, że może właśnie pompa puszczać olej do paliwa. Na dniach sprawdze jak wygląda paliwo w filtrze. Jak okaże się, że paliwo jest czarne jak noc i pod światło nie przechodzi w złoty kolor i będe chciał wymienić uszczelki na pompie to dużo jest z tym roboty? Grzebania w aucie sie nie boje i dałbym rade wymienić w prawidłowy sposób wtryski więc jakieś tam pojęcie mam. I sprzęt. Co prawda jestem świeżo po chipie więc tego oleju może więcej brać niż wcześniej (bo wiadomo, że trzeba troche pogonić) ale to i tak sporo. Auto trzymało serie, nie dymi, na korku od chłodziwa nie ma mazi a olej ubywa. Nie sprawdzałem jeszcze obecności spalin w chłodziwie. Pacjent: BRD 16v Aaaa, podciśnienie książkowe bo -1,0 - jeżeli ma to jakieś znaczenie Edytowane 21 Listopada 2016 przez Osiollekk
Pawelkiwi Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Ogolnie mam problem z olsjem ktory ubywa jakies 200 ml na 5000km ... teraz zauwazylem ze w filtrze paliwa w ON plywaja czarne kulki ktore po wymieszaniu rozpusz zaja sie i powstaje czarny koktajl ... Pompa może ale wydaje mi się że uszczelniacze pod pompowtryskami puszczają. Czarne = spaliny. Gdyby był to olej to paliwo było by jednorodnie brązowo czarne. Tak mi się przynajmniej wydaje.
SotoM Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 W 16V Zazwyczaj tandem jest temu winny... Z tego co pamiętam to w brd nie ma pod ppd uszczelnień jedynie na nich Oringi. Także ja bym celował w pompę Demontaż jej jest nieciekawy bo przeszkadzają przewody chłodzące i do jednej śruby trzeba przygotować klucz imbus 6mm i go przyciąć aby wejść za krociec wodny -jak juz sie ta śrubę sporo ruszy to pancami pójdzie... Ja kupuje zestawy od http://www.dieselcars.pl/index.html Samo Uszczelnienie pompy to żadna filozofia, czegulna uwagę i mega trzeba się postarać przy wymianie uszczelnienia zimeringu,które jest winne przedostawiania się oleju do ON. Śruby które są w zestawie można odrazu wrzucić bo nie pasują do pompy są za długie także ja skręcam na stare
Osiollekk Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 W 16V Zazwyczaj tandem jest temu winny... Z tego co pamiętam to w brd nie ma pod ppd uszczelnień jedynie na nich Oringi. Także ja bym celował w pompę Demontaż jej jest nieciekawy bo przeszkadzają przewody chłodzące i do jednej śruby trzeba przygotować klucz imbus 6mm i go przyciąć aby wejść za krociec wodny -jak juz sie ta śrubę sporo ruszy to pancami pójdzie... Ja kupuje zestawy od http://www.dieselcars.pl/index.html Samo Uszczelnienie pompy to żadna filozofia, czegulna uwagę i mega trzeba się postarać przy wymianie uszczelnienia zimeringu,które jest winne przedostawiania się oleju do ON. Śruby które są w zestawie można odrazu wrzucić bo nie pasują do pompy są za długie także ja skręcam na stare Tak, na ppd sa dwa oringi i tyle. Czyli co do demontażu, to zdejmuje chyba trzy przewody z pompy, męcze sie żeby odkręcić śruby, wyjmuje na stół, wymieniam uszczelki, na auto prxykręcam, zakładam węże i już? Coś trzeba odpowietrzać? A co do zimeringu to co rozumiesz przez to mega staranie się? Trudno jest wymienić ten zimering?
SotoM Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Można go bardzo łatwo uszkodzić jest to zimering który z obu stron ma sprężynki jak kupisz zestaw to zobaczysz. Ogólnie lipnie się go osadza i potem przy składaniu trzeba ostrożnie wsowac go na oske
Osiollekk Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Paliwo sprawdzone. Czarne jak noc. Pod światło zrobiło się minimalnie złote ale zdecydowanie jest tam olej. W związku z tym, pompa przykręcona jest tylko trzema śrubami? Czy do brd to będzie ten komplet: http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html Jakieś inne wskazówki przy wymianie? Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Osiollekk
SotoM Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak to jest ten zastaw, nawet widać ten właśnie winny zimering... Jak będziesz już montować pompę do głowicy musi być idealnie czysta powierzchnia Nawet przlisz powierzchnię papierem 2000/2500 na koniec przejrzyj szmatką i przyswiec czy nie ma przy kanale paliwowym jakiegoś syfka - to spowoduje zapocenia paliwa na zewnątrz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się