...radek... 4 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Ale ten brud jest po 2 tys od wymiany filtra paliwa.. Ale dzieki za odpowiedz i zainteresowanie :-) Wstepnie kupie sobie chyba ten zestaw naprawczy na allegro. A Ty kupowales nowa pompe??Zestaw naprawczy. Mam nadzieje ze pomoże. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 A zdarzały się komuś wycieki spod pompy vacum? Szukam miejsca gdzie mi się poci silnik bo jest z obu stron ulany z tyłu wraz z dzwonem skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 16.02.2018 o 14:21, xbora napisał: Panowie mam wymianie filtra paliwa okazało się że w paliwie/ropie znajduje się olej. Jak się domyślam problem dotyczy pompy vacum (03G145209C). Mam do Was pytanie - Czy zakup poniższego zestawu naprawczego i wymiana tych uszczelnień rozwiąże problem przedostawania się oleju silnikowego do ropy? Jak było w Waszym przypadku? Macie ktoś w tym temacie jakieś doświadczenie? http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html W dniu 24.02.2018 o 19:25, madjaro napisał: Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40. Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak: Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209 http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html No trochę odgrzeję kotleta, ale tak wyglądające paliwo to raczej nie olej w nim, tylko sadze ze spalin Obstawiam problem z uszczelnieniem pompek na stożkach w głowicy , albo pęknięcie głowicy pomiędzy którymś z cylindrów a szyną paliwową Edytowane 9 Czerwca 2018 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 2 godziny temu, blbina napisał: Tak ja miałem ten problem. Na skrzyni biegów zbierały mi się od spodu krople jakby czystego oleju, dopiero później zaskoczyłem ze to odparowana ropa. Po wymianie uszczelki miedzy głowicą a vakum nastala czystość. Uszczelka kosztuje niewiele wiec jak bedzie troche czasu to ją wymienie, umyje silnik i będę obserwowal czy cos dalej sie zbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_naturat_com 12 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Wymieniał ktoś pompę vacum w BRD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mass143 12 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Ja, tzn mechanik robił. A jakie pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_naturat_com 12 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) @mass143 pytanie mam do tych, którzy w BRD samodzielnie to robili. Mam zestaw naprawczy i muszę uszczelnić wnętrze pompy, bo pluje mi olejem do paliwa. W warsztacie to 150-180 zł, więc wolę sam to zrobić. A pytanie brzmi: Jak odkręcić dolną śrubę pompy vacum bez rozbierania instalacji płynu chłodzącego? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez the_naturat_com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaton 0 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Podłącze się do tematu W moim audi ASO zdiagnozowali że mam wyciek z pompy vacum.. I niestety ale regeneracja nie wchodzi w grę gdyż ktoś ją niekompetentnie kleił sylikonem. I tu mam pytanie czy kupić nową czy może regenerowana? Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się