Krzysiekcalibra Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam mam takie pytanie , mianowicie w ostatnim czasie padł mi silnik (ajm 115km) i musiałem go wymienić , myślałem że kupiłem drugi taki sam silnik ale przy wymianie rozrządu okazało się że jest to wersja 101km AVB , turbina i pompowtryski oraz sterownik silnika został z ajm , silnik odpala i auto jeździ ale jest dużo słabsze niż na starym silniku ajm i nie rwie jak na starym silniku czy po takiej zmianie powinienem zmienić też sterownik silnika na ten z avb żeby jeździł lepiej czy jak osprzęt został z ajm to sterownik też powinien zostać z ajm ?? i czy jak turbo , pompowtryski i sterownik jest z ajm to drugi silnik bedzie miał tez 115km czy 101km ??
simsonek Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Sterownik raczej powinien zostać ten sam. Sprawdz czy wszystko na bank jest szczelne i ustawione jak należy. Moim zdaniem jeżeli ten AVB jest zdrowy to moc powinna być ta sama lub nieco mniejsza
Krzysiekcalibra Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie zrobiłem logi mógł by ktoś sprawdzić czy coś tam jest nie tak ?? dodam tylko że egr jest zaślepionyBasic settingshttp://vaglog.pl/log_213019.html grupa 000http://vaglog.pl/log_213020.html grupa 003http://vaglog.pl/log_213021.html grupa 004http://vaglog.pl/log_213022.html grupa 011Meas Blockshttp://vaglog.pl/log_213023.html grupa 000,001,003http://vaglog.pl/log_213024.html grupa 004,007,013http://vaglog.pl/log_213025.html grupa 010,018,023Dynamichttp://vaglog.pl/log_213026.html grupa 001,003,004http://vaglog.pl/log_213027.html grupa 008,010,011z góry dziękuję za pomoc Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Krzysiekcalibra
Mozgu Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ja tam specem nie jestem od logow. Ale podpowiem zebys robil logi pojedynczo. Bo gdy logujesz 3 grupy na raz to log jest niedokladny. Patrzylem grupe 11, to wyglada ze turbo pozno wstaje i masz niedoladowanie. Ale log bardzo niedokladny. Co 300rpm prawie. Zrob ta grupe.osobno najlepiej na 4 biegu. A z logami najlepiej uderz do ciachciaha. On ci napisze dokladnie jakie grupy i jak logowac
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 oki tak zrobie bo właśnie coś mi się wydaje że moje regenerowane turbo może być jakieś uszkodzone i dlatego auto tak słabo przyspiesza
Mozgu Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Raczej zle wyregulowana dlugosc sztangi. Skroc ja 3 obroty. Jak oddalem turbo do czyszczenia to zrobili mi za dluga sztange i tez pozno wstawalo
Krzysiekcalibra Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 ale u mnie oprócz tego że turbo późno wstaje to jeszcze nie ma takiej mocy jak powinno być a do 1600obr to nawet potrafi się zdławić dopiero powyżej czuć lekką poprawę jak turbo się włącza ale to nie jest to co powinno być i co było kiedyś
eaglent Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Pełną wartość Ci dmucha przy 2000 obrotów oraz przeplywka od 1800 obrotów jakiegos syfa nabrała na chwile, ogolnie nie powinien być muł bo całkiem sensownie to działa
Krzysiekcalibra Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 no właśnie a jest mułem i już nie wiem gdzie szukać , nie jest takim mułem jak by nie było turbo ale jedzie jak zwykły benzyniak a nie tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się