Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy po zmianie silnika trzeba zmienić sterownik silnika ?


Krzysiekcalibra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie , mianowicie w ostatnim czasie padł mi silnik (ajm 115km) i musiałem go wymienić , myślałem że kupiłem drugi taki sam silnik ale przy wymianie rozrządu okazało się że jest to wersja 101km AVB , turbina i pompowtryski oraz sterownik silnika został z ajm , silnik odpala i auto jeździ ale jest dużo słabsze niż na starym silniku ajm i nie rwie jak na starym silniku czy po takiej zmianie powinienem zmienić też sterownik silnika na ten z avb żeby jeździł lepiej czy jak osprzęt został z ajm to sterownik też powinien zostać z ajm ?? i czy jak turbo , pompowtryski i sterownik jest z ajm to drugi silnik bedzie miał tez 115km czy 101km ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik raczej powinien zostać ten sam. Sprawdz czy wszystko na bank jest szczelne i ustawione jak należy. Moim zdaniem jeżeli ten AVB jest zdrowy to moc powinna być ta sama lub nieco mniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zrobiłem logi mógł by ktoś sprawdzić czy coś tam jest nie tak ?? dodam tylko że egr jest zaślepiony

Basic settings

http://vaglog.pl/log_213019.html grupa 000
http://vaglog.pl/log_213020.html grupa 003
http://vaglog.pl/log_213021.html grupa 004
http://vaglog.pl/log_213022.html grupa 011

Meas Blocks

http://vaglog.pl/log_213023.html grupa 000,001,003
http://vaglog.pl/log_213024.html grupa 004,007,013
http://vaglog.pl/log_213025.html grupa 010,018,023

Dynamic

http://vaglog.pl/log_213026.html grupa 001,003,004
http://vaglog.pl/log_213027.html grupa 008,010,011

z góry dziękuję za pomoc 001.gif

Edytowane przez Krzysiekcalibra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam specem nie jestem od logow. Ale podpowiem zebys robil logi pojedynczo. Bo gdy logujesz 3 grupy na raz to log jest niedokladny. Patrzylem grupe 11, to wyglada ze turbo pozno wstaje i masz niedoladowanie. Ale log bardzo niedokladny. Co 300rpm prawie. Zrob ta grupe.osobno najlepiej na 4 biegu. A z logami najlepiej uderz do ciachciaha. On ci napisze dokladnie jakie grupy i jak logowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zle wyregulowana dlugosc sztangi. Skroc ja 3 obroty. Jak oddalem turbo do czyszczenia to zrobili mi za dluga sztange i tez pozno wstawalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełną wartość Ci dmucha przy 2000 obrotów oraz przeplywka od 1800 obrotów jakiegos syfa nabrała na chwile, ogolnie nie powinien być muł bo całkiem sensownie to działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...