nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Witam, Przy wymianie klocków z przodu sie przerazilem bo tlok w zacisku pod guma jest mocno skorodowany i miałem duży problem z cofnieciem tloczysk ale przy pomocy sciskow poszło bo inaczej nie szło ich cofnąć, po starych klockach widać ze zaciki sa zapieczone bo wewnetrzne klocki są zdarte praktycznie do blachy a zewnętrzne jeszcze dość grube. Teraz pytanie , lepiej próbować oczyścić stare tloczyska nasmarowac i złożyć czy kupić komplet naprawczy z nowymi tloczyskami , u siebie w okolicznym sklepie koszt 35 zł na jedną stronę za komplet z uszczelkami . Jak wygląda później złożenie tego , nie będzie problemów, bo jeszcze nigdy zaciskow nie rozbieralem i nie wiem czy przy czymś będzie problem czy bez problemu idzie to zrobić samemu ? I jak sprawdzają sie te zestawy naprawcze , wszystko pasuje dobrze ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Przyłączam sie do pytania, bo również mnie to czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 ja jedne klocki sa zużyte a druga strona nie to predzej prowadnice masz zawalone. oczywiscie ze mozna samemu zregenerowac jak kupisz zestaw i masz troche pojecia. nie polecam czyscic starego tloczka. zeby tloczek wdusic trzeba go jednoczescie wciskac i wkrecac wtedy ladnie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEKAUDI 18 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Z przodu się tylko wciska tłoczki Ja do regeneracji zakupiłem zestaw naprawczy i wszystko jest w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Prowadnice chodzą miodzio czyściłem je kiedyś i smarowałem z rok temu i przy montażu nowych klocków sprawdziłem i chodzą bardzo dobrze. U mnie nie dało rady ani kręcić ani wcisnąć dopiero ściskiem poszło ale też mało nie gięło ścisku z taką siłą musiałem go skręcać... No i sam fakt, że tłoczyska mam skorodowane mocno skłania mnie do ich wymiany. Pojęcie mam spokojnie, tylko z czym może być największy problem przy składaniu i czy zestawy naprawcze się sprawdzają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 zestawy naprawcze sie sprawdzają, najwiekszy problem to mozesz miec z załozeniem osłony gumowej tłoczka( nasuwasz gume na tłoczek zsuwasz ja na tyle żeby weszła w rowek w zacisku i dopiero wciskasz tłoczek w zacisk ), i to głownie jedyny problem z przednim zaciskiem pamietaj o nasmarowaniu tłoczka "pastą do tłoczków hamulcowych" a co do czyszczenia tłoczka to jak niema wżerów to możesz go wypolerować papierem 2000 na lusterko, a jak ma mocne wżery to tylko wymiana na nowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Dzięki o taką odpowiedź chodziło Jeszcze mi podpowiedzcie czy jest jakiś patent żeby nie wyleciał cały płyn hamulcowy ? Myślałem o zaciśnięciu przewodu gumowego hamulca ? Może jest lepszy patent ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 nie polecam zaciskania mozesz go zagnieść za mocno i potem peknie, najlepiej jest wkrecic zaslepke zrobioną ze starego przewodu lepiej żeby cały płyn nie uciekł mozesz zapowietrzyć pompe abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Bo on na końcu zakończony jest gwintem ten przewód elastyczny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 jak sie nie myle to elastyczny dwa gwinty wewnetrzne M10x1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Lub na tył M12x1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Dzięki o taką odpowiedź chodziło Jeszcze mi podpowiedzcie czy jest jakiś patent żeby nie wyleciał cały płyn hamulcowy ? Myślałem o zaciśnięciu przewodu gumowego hamulca ? Może jest lepszy patent ? Nie zaciskaj przewodu hamulcowego, bo możesz uszkodzić przewód. Jak jest ciepło to nic się nie zadzieje, ale w zimę jak przewód stwardnieje noże puścić w najgorszym momencie. Najlepiej jest odkręcić odpowietrznik, wcisnąć pedał hamulca do końca i tak go zablokować. (np. kijkiem, deską ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nie zapowietrzy się układ ? Jak już poskładam wszystko przykręcę przewód do zacisku to zakręcam odpowietrznik i puszczam pedał hamulca czy na odkręconym odpowietrzniku puszczam hamulec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zacisnij przewód gumowy jakimiś szczypcami i po problemie Potem wyciągasz cały zacisk Wymienisz zestaw naprawczy Ja wymieniłem tłok i gumę która go osłania Trochę problemów jest z włożeniem gumki i tłoka jednocześnie Na koniec odpowietrz koło i po problemie Bardzo dobrze też pasuje gumka od odpowietrznika na przewód Czy odpowietrznik tam wkrecalem nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Okej dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Powtorze jeszcze raz nie zaciska sie przewodów szczypcami,zagnieciesz go i peknie w tym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale pisze sie dwa razy ze nie mozna zaciskac przewodów hamulcowych to nastepny napisze zeby zaciskac! Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Nosfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 nie zaciska sie przewodów bo moga sie rozwartstwic, płyn bedzie szedł do zacisku a nie bedzie sie cofac i hamulec bedzie sie grzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 koledzy, a jaki macie patent na założenie tej gumy tloczyska na sam tloczek i wlozenie jej w zacisk żeby jej nie uszkodzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 nasuń od strony bez rowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się