rcristianor 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam, Kupiłem A4 B6 AWX już z tą wadą. Sprzęgło wysoko bierze (pod sam koniec) jest to uciążliwe, z pewnością tak nie powinno być. Koło dwumasowe jest ok, sprzęgło się nie ślizga. Podczas ruszania, puszczenia sprzęgła wysoko na 1bieg (i na 2biegu przy niskich obrotach) czuć delikatne szarpnięcia. Winne jest sprzęgło czy docisk ? A może coś innego. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz665 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 U mnie też było delikatne szarpanie. a dwumas i sprzęgło było ok. Zrobiłem synchro i wszystko przeszło. Miałem +3,0 po zrobieniu było +0,6. Dużo lepiej rusza płynnie. no i poprawiła się praca silnika. tyle że sprzęgło u mnie nie łapie przy końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcristianor 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzieki za informacje... Mozesz mi wyjasnic co to synchro i co oznaczaja te wartosci +3.0 i +0.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kub83a 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzieki za informacje... Mozesz mi wyjasnic co to synchro i co oznaczaja te wartosci +3.0 i +0.6 chyba chodzi kwestie jak https://www.youtube.com/watch?v=EVe3hCA2iHU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcuso86 1 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 co to daje ze tak zapytam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się