Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sanek w B5


A4-Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Wymieniał ktoś kiedyś sanki zawieszenia? Jak to ogarnąć żeby nie trzeba było zbieżności czy geometrii ustawiać bo wiem że otwory w tulejach są owalne. Będę wymieniał sanki bo z racji że moje padło jeździło w Bawarii ma mocno skorodowane sanki i doszedłem do wniosku je wymienić. Znalazłem w miarę zdrowe sanki i szykuję je do wymiany. Żeby silnik zawisł planuję go podwiesić na łańcuchu na belce a skrzynię ustawić na podnośniku nad kanałem. Tylko czy belka utrzyma silnik diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji owalnych otworów w tulejach najlepiej ustawić wszędzie "mniej więcej" po środku i skręcić wszystko na opuszczonym aucie na kołach. Silnik podwiesić belką na łańcuchu, a skrzynię podeprzeć. Zależy kto ma jakie warunki. Najlepiej na podnośniku. Po całym zabiegu moim zdaniem należałoby ustawić geometrię zawieszenia. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jak zakłada się inne sanie to zbieżność tak czy siak będzie do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie tam są otwory do ich ustawienia jak ustawimy przód na otwory to tył sam nam się ustawi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuleje nie mają okrągłych tylko owalne otwory więc ustawienie nie będzie takie samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz otworów na sruby sanki posiadają otwory centrujące w przedniej czesci.

przyjrzyj sie kolego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...