Przemots Opublikowano 21 Października 2008 Autor Opublikowano 21 Października 2008 Jeździłem przez jakiś czas z EGR zaślepionym.Kilka dni temu włożyłem inne EGR bez zaślepiania i od tej pory turbo zaczęło gwizdać i wydawać nieprzyjemne dźwięki.
lukaszr Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 zostawcie czujnk w spokoju .... Misiu, może więcej coś napiszesz, bo teraz to sam zwątpiłem
spanky Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 zostawcie czujnk w spokoju .... Misiu, może więcej coś napiszesz, bo teraz to sam zwątpiłem co mam wiecej napisac ... zostawcie - znaczy nie ruszajcie/ nie dotykajcie i takie tam ..... on tutaj nie ma nic do rzeczy ...
lukaszr Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 co mam wiecej napisac ... zostawcie - znaczy nie ruszajcie/ nie dotykajcie i takie tam ..... on tutaj nie ma nic do rzeczy ... Ja lubię dotykać A tak na poważnie, to w takim razie co zrobić z tym przeładowaniem i jego wariacjami ? Myślisz, że to kierownice ?
spanky Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Ja lubię dotykać zły dotyk .... Myślisz, że to kierownice ? tak wlasnie mysle ...
Przemots Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu. Zdejmę rurę z turbiny która idzie do filtra powietrza i zobaczę czy są luzy i jak się kręci wirnik
spanky Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu. nie łapie bo za krotko trwa przeladowanie ....
Przemots Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu. nie łapie bo za krotko trwa przeladowanie .... Chyba panowie wiem co jest przyczyną.Tak jak wcześniej wspomniałem włożyłem inne EGR ale nie zapodałem nowych uszczelek i jest nie szczelnie.I na wolnych obrotach jak przyłożyłem ręke do tego kolanka od EGR co jest przykręcone do kolektora(w tym miejscu co się zatyka EGR blaszką) czułem gorące spaliny.Jeszcze dzisiaj jadę do ASO i kupuję uszczelki.Możliwe że to jest przyczyną??? [br]Dopisany: 22 Październik 2008, 09:46_________________________________________________Koszt nowych uszczelek wyczytałem to 13zł
lukaszr Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Jeżeli masz tam przedmuchy, to masz nieszczelność i możliwe, że może to być przyczyną. Jak już będziesz zdejmował EGR to weź zdejmij tą blaszkę, która go zatyka -, złóż wszystko i wtedy próbuj.
Przemots Opublikowano 23 Października 2008 Autor Opublikowano 23 Października 2008 lukaszr teraz jest EGR nie zatkany.Nie dawałem żadnych blaszek.Zapodam nowe uszczelki i powiem jakie wrażenia z jazdy i ponownie zmierze 03 BS i 03,08,11 dynamicznie [br]Dopisany: 22 Październik 2008, 13:56_________________________________________________Uszczelki wymienione.Nieprzyjemny dźwięk ustał :> Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo
lukaszr Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo Czekamy
PAWEL69 Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo Czekamy No i ?????????? Czekamy ps. patrząc na logi ... stawiam na ,...................żaluzje pozdrawiam
Przemots Opublikowano 24 Października 2008 Autor Opublikowano 24 Października 2008 Niestety nie udało mi się zrobić logów.Jednak coś dolega.Reaguje na gaz z opóźnieniem.Poniżej 2 tys jak wcisnę gaz to czuć takie szarpnięcie pojedyńcze.Jak wstawię logi to się okaże ale chyba wygląda to na kierownice zasyfione, co nie?
lukaszr Opublikowano 25 Października 2008 Opublikowano 25 Października 2008 ale chyba wygląda to na kierownice zasyfione, co nie? Najpierw wstaw te logi.
Przemots Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 Z dużym opóźnieniem ale wklejam logi.Z tego co widzę to się dużo nie zmieniło. Dlaczego pompuje do 1,9 Bara ????
spanky Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 kierownice albo program .... [nic innego sie nie wymyslii]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się