Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeździłem przez jakiś czas z EGR zaślepionym.Kilka dni temu włożyłem inne EGR bez zaślepiania i od tej pory turbo zaczęło gwizdać i wydawać nieprzyjemne dźwięki.

Opublikowano

zostawcie czujnk w spokoju ....

Misiu, może więcej coś napiszesz, bo teraz to sam zwątpiłem :tongue4::polew:

Opublikowano

zostawcie czujnk w spokoju ....

Misiu, może więcej coś napiszesz, bo teraz to sam zwątpiłem :tongue4::polew:

co mam wiecej napisac ... zostawcie - znaczy nie ruszajcie/ nie dotykajcie i takie tam :naughty: .....

on tutaj nie ma nic do rzeczy ... :evil:

Opublikowano

co mam wiecej napisac ... zostawcie - znaczy nie ruszajcie/ nie dotykajcie i takie tam :naughty: .....

on tutaj nie ma nic do rzeczy ...

Ja lubię dotykać :tongue4::polew:

A tak na poważnie, to w takim razie co zrobić z tym przeładowaniem i jego wariacjami ?

Myślisz, że to kierownice ?

Opublikowano

Ja lubię dotykać :tongue4::polew:

zły dotyk .... :naughty:

Myślisz, że to kierownice ?

tak wlasnie mysle ... :wink4:

Opublikowano

Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu.

Zdejmę rurę z turbiny która idzie do filtra powietrza i zobaczę czy są luzy i jak się kręci wirnik

Opublikowano

Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu.

nie łapie bo za krotko trwa przeladowanie ....

Opublikowano

Dziwi mnie to że nie łapie notlauf.Jak robiłem pomiary to silnik ciągnął do 4 tys bez problemu.

nie łapie bo za krotko trwa przeladowanie ....

Chyba panowie wiem co jest przyczyną.Tak jak wcześniej wspomniałem włożyłem inne EGR ale nie zapodałem nowych uszczelek i jest nie szczelnie.I na wolnych obrotach jak przyłożyłem ręke do tego kolanka od EGR co jest przykręcone do kolektora(w tym miejscu co się zatyka EGR blaszką) czułem gorące spaliny.Jeszcze dzisiaj jadę do ASO i kupuję uszczelki.Możliwe że to jest przyczyną???

[br]Dopisany: 22 Październik 2008, 09:46_________________________________________________Koszt nowych uszczelek wyczytałem to 13zł

Opublikowano

Jeżeli masz tam przedmuchy, to masz nieszczelność i możliwe, że może to być przyczyną.

Jak już będziesz zdejmował EGR to weź zdejmij tą blaszkę, która go zatyka -, złóż wszystko i wtedy próbuj.

Opublikowano

lukaszr teraz jest EGR nie zatkany.Nie dawałem żadnych blaszek.Zapodam nowe uszczelki i powiem jakie wrażenia z jazdy i ponownie zmierze 03 BS i 03,08,11 dynamicznie

[br]Dopisany: 22 Październik 2008, 13:56_________________________________________________Uszczelki wymienione.Nieprzyjemny dźwięk ustał :>

Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo

Opublikowano

Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo

Czekamy :wink4:

Opublikowano

Jutro wstawię logi i zobaczymy jak pompuje turbo

Czekamy :wink4:

No i ??????????

Czekamy :wink4:

ps. patrząc na logi ... :rolleyes: stawiam na ,...................żaluzje :wink4:

pozdrawiam

Opublikowano

Niestety nie udało mi się zrobić logów.Jednak coś dolega.Reaguje na gaz z opóźnieniem.Poniżej 2 tys jak wcisnę gaz to czuć takie szarpnięcie pojedyńcze.Jak wstawię logi to się okaże ale chyba wygląda to na kierownice zasyfione, co nie?

Opublikowano

ale chyba wygląda to na kierownice zasyfione, co nie?

Najpierw wstaw te logi.

Opublikowano

Z dużym opóźnieniem ale wklejam logi.Z tego co widzę to się dużo nie zmieniło.

9ecdebbf88dcbd8e.jpg

3d589b76632320f8.jpg

58c355e70cedac6d.jpg

Dlaczego pompuje do 1,9 Bara ????

Opublikowano

kierownice albo program .... [nic innego sie nie wymyslii]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...