Arek956 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, panowie problem polega na tym, że moje 1.8T od dłuższego czasu nie jedzie tak jak powinno, generalnie silnik pracuje bez zarzutu oprócz tego, że słabo przyspiesza i pali większe ilości paliwa (dawniej bez problemu 9 litrów przy normalnej jeździe) teraz przy emeryckiej jeździe pali 10-12 dodatkowo na postoju minimalnie faluje obrotami widoczne na obrotomierzu w środku w zasadzie się tego nie wyczuwa. Od dłuższego czasu nie mogę się uporać co jest nie tak z silnikiem i stało się to strasznie denerwujące bo auto kiedyś śmigało jak złe a teraz jeżdżąc czasami vectrą b 2.0 136km mam wrażenie że odpycha się lepiej niż moje 1.8T Dodam, że auto ma jeszcze katalizator, płynu chłodniczego nie bierze ani grama, oleju dolewam 0,2 litra na 10k km więc myślę, że niewiele. Silnik nie wywala żadnych błędów Od pewnego czasu mam też wrażenie że po odkręceniu korka wlewu oleju czuć benzynę (leje motul x cess 5w40). Prosiłbym o analizę logów, logi robione ze znajomym ja zbytnio tego nie ogarniam, sugerował mi że pierwsze co rzuca się w oczy to spalanie stukowe z którymś ewidentnie jest coś nie tak Z góry dziękuje za wszelkie porady bo z dnia na dzień coraz bardziej zniechęca mnie ten silnik, jeśli nie uda mi się tego ogarnąć to chyba czeka mnie podróż do gregor10 może jemu udałoby się doprowadzić wszystko do ładu Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Arek956
lukaszooo Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jesli masz troche smykałki mozesz ogarnąć auto sam ale z tego co napisałes masz problemy z vagiem a to niestety podstawa..... Falujące obroty to pewnie przyczyna przepustnicy którą standardowo pasowało by wyczyścić i zadaptować, do sprawdzenia jest tez przepływka, DV, N75 i podcisnienie. Jednym słowem jesli nie chcesz kombinować zbyt długo jedz do gregora.
Arek956 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jesli masz troche smykałki mozesz ogarnąć auto sam ale z tego co napisałes masz problemy z vagiem a to niestety podstawa..... Falujące obroty to pewnie przyczyna przepustnicy którą standardowo pasowało by wyczyścić i zadaptować, do sprawdzenia jest tez przepływka, DV, N75 i podcisnienie. Jednym słowem jesli nie chcesz kombinować zbyt długo jedz do gregora. A z logów które wstawiłem jesteś w stanie coś powiedzieć czy jest coś co wymaga jakieś większej uwagi? dv, przepływka itp. to standardowe rzeczy i całkiem niedawno było sprawdzane i wychodzi na to że, z tymi elementami jest wszystko ok. Dziwi mnie tylko to spalanie stukowe bo z tego co mi wiadomo powinny być tam same zera u mnie niestety tak nie jest, może cewki żyją własnym życiem i to one powodują że auto kiepsko się zbiera i więcej pali? Mam jeszcze ori cewki a one w 1.8t ponoć lubią padać więc może trzeba byłoby im się przyjrzeć
JUZIU Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Arek a swieczki kiedy zmieniales i na jakie? cewki moga tez nie domagać ale mam na podmianke ze 2 sztuki chyba to mozna sprawdzic
Arek956 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Arek a swieczki kiedy zmieniales i na jakie? cewki moga tez nie domagać ale mam na podmianke ze 2 sztuki chyba to mozna sprawdzic Świece 2 lata temu zmieniane na NGK przez ten czas zrobione coś około 25k km I co panowie ktoś coś? Jakieś wskazówki co może być przyczyną wysokich wartości spalania stukowego?
Arek956 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Logi sie nie otwieraja. Zerknij jeszcze raz u mnie wszystko widać, bez problemu się otwierają z tego co wiem dla innych też są widoczne
lukaszooo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Nie prościej wrzucić logi przez vagloga ????
Arek956 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Nie prościej wrzucić logi przez vagloga ???? Miałem z tym mały problem bo format pliku był nieodpowiedni itp. ale przecież wystarczy kliknąć w te zdjęcia które wstawiłem i powiększają się do takiego rozmiaru że bez problemu można wszystko odczytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się