alcapone86 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam ostatnio zauwazylem ze silnik mojego samochodu jest troche zabryzgany olejem lub paliwem czy mazia . Okazalo sie ze cieknie z poluzowanego krucca pompy vacum. Samochod nie ma mocy z dolu a niekiedy jest bardziej dynamiczny czy to moze byc spowodowane tym poluzowanym kruccem? Jest mozliwosc ten kruciec jakos naprawic nie wyciagajac tej pompy z silnika? czy tylko wymiana?
Tomek WRA Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo???
alcapone86 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo??? http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg czy chodzi o kruciec od strony kolektora ssacego wspomagajacy serwo??? http://imageshack.co...9866/1p4rWn.jpg http://imageshack.co.../149/VQcIzC.jpg
Tomek WRA Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu.
alcapone86 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu. ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu? mialem ten sam problem, sklepalem delikatnie rant przy kruccu az sie usztywnil i zabezpieczylem silikonem dirko, tak mi polecil znajomy i od tamtej pory nie ma problemu. ale czy to moze powodowac zamulenie auta z dolu? u ciebie byly jakies objawy tego?
Tomek WRA Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 wszystko mozliwe, bo daje podcisnienie na serwo i ktorys z zaworow sterujacy, tylko nie wiem dokladnie ktory to zawor
alcapone86 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 a czy po odpieciu przeplywomierza jak samochod jedzie tak samo jak z podpietym to znaczy ze on jest uszkodzony?
Tomek WRA Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 a sprawdzales w jakim stanie jest zawor egr, moze sie przycina i z tad spadek mocy. co do przeplywki, przeplywka tez moze powodowac spadek mocy, wieksze spalanie, najlepiej podpiac pod vaga
alcapone86 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 byl podpiety pod waga i nie pokazalo bledu przeplywki i parametry byly ok ale jak ja odepne to samochod jedzie tak samo jak z podpieta tak powinno byc?
kielbu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Walcze dokładnie z tym samym co Ty, tylko nie mam zadnych plam czy wyciekow oleju. Jeżeli masz luzny krociec vacum to szukaj uzywki i wymieniaj pompe bo masz nie prawidłowe podciśnienia i osprzęt nie jest prawidłowo wystereowany. Pewnie po tym zabiegu wszystko wroci do normy. Przeplywki się nie czepiaj, ja u siebie ja wymieniłem na nowa bo tez ja podejrzewałem (poprzednia okazala się sprawna, jak się uprzesz to mam do odsprzedania). Stawiam na vacum. Ewentualnie podjedz do mechanika, podepnij wacuometr przed zaworkiem zwrotnym i ruszaj kroccem, jak podciśnienie będzie skakać to masz odpowiedz. ( przepraszam za brak polskich znakow cos mi się z kompem dzieje )
alcapone86 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia?
midoz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia? Tu masz filmik z komentarzem co i jak
alcapone86 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ta pompe vacum mozna wymienic samodzielnie czy to jest jakis wyzszy stopien wtajemniczenia? Tu masz filmik z komentarzem co i jak wielkie dzieki filmik wszystko super wyjasnia
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 nieszczelny króciec podniśnienia pompy tandem, to zbyt niskie wartosci podcisnienia sterujacego poprzez N75 turbina. krociec jak napisal jeden z kolegow trzeba docisnac jak najglebiej i zapunktowac. mozna go dodatkowo uszczelnic. poza tym zrób logi. wtedy będzie można określić gdzie leży problem.
alcapone86 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 Czym mozna uszczelnic ten kruciec sylikonem? Czy czyms innym?
lukaszooo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 sklep młotkiem tak aby króciec był sztywno, odłuść i oklej poxyliną lub innym tawrdym klejem do metalu.
alcapone86 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 zeby to wykonac trzeba wymontowac ta pompe czy da rade jak jest zamontowana ? bo jezeli w gre wchodzi wymontowanie to juz chyba lepiej kupic uzywke ?
alcapone86 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 wszystko robisz na aucie. pompa vacum wymieniona logi porobione niby wszystko idealnie tak jak ma byc a auto dalej mulaste z dolu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się