Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wibracje nadwozia przegub skrzyni biegow


skrabkap

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje :)

Wibruje w jakimś przedziale obrotów czy w całym zakresie? Skrzynia manual czy automat?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam półoś, wczoraj przerabialismy to w aucie kumpla, po wymianie na uzywke za 90pln wuto jak nowe, zdemontuj kolego i jedz sprawdz czy nie sa krzywe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje :)

też mam podobny problem,ale tylko przy przyśpieszaniu od 110 -140 km/h 722065388 jakbyś sie z tym ogarnął daj znać,oki?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje :)

witam. tez mam podobny problem tylko czy u Ciebie również drży drążek biegów ? kierownica i ogólnie przód bardziej w nogach ? przegub wewnętrzny u mnie ma luz troche...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie flansze półosi przednich czy nie mają luzu góra/dół i na boki. Jeżeli jest luz to do wymiany będą łożyska na mechanizmie różnicowym i nie ma siły żeby nie trzęsło przy przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie flansze półosi przednich czy nie mają luzu góra/dół i na boki. Jeżeli jest luz to do wymiany będą łożyska na mechanizmie różnicowym i nie ma siły żeby nie trzęsło przy przyspieszaniu.

czasem pojawia sie dziwny dzwięk przy redukcji z 5 na 3 lub 2 taki specyficzny... u mnie powyżej 100km/h trzesie i drży niezależnie od przyspieszania ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli felgi i opony są ok to warto sprawdzić napęd i zmacać przeguby wewnętrzne jaki jest luz na przegubie i flanszy właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę luzu mają ale bardziej skrzynia koło niż góra dół . felgi i opony mam nowe więc są wyważone dwa razy juz i ok śa . zastanawia mnie ten dzwięk przy redukcji ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Podepnę sie do tematu.[b6 AWX] 2002.Mam podobny problem tylko u mnie zaczyna się to drganie tak przy 140km/h minimalnie a 180km/h to juz dosc znacznie widac nawet ze drży delikatnie kierownica.Oponki nowe wywazone mają 2 miechy 225/17/45.Podejrzewam ze sprzęgło sie kończy bo bierze u samej góry autko zbiera się normalnie bez stuków puków itd no i do tego dochodzi jeszcze hamulec raz hamuje normalnie raz pedał jest twardy i ta droga chamowania wydłuża się.Nic mi się nie zapala z kontrolek jest ok.



A i tak samo przy zapalaniu delikatnie przez 3-4s lekko buja autem potem normalnie i przy gaszeniu bujnie dość znacznie.



Co to może być?Wymiana sprzęgła?



Pozdrawiam


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy zapalaniu i gaszeniu auta wciskasz pedał sprzęgła? Jak reaguje na wciśnięty, a jak na nie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest zimny to tak nie czuć ale próbowałem i tak i tak chociaż mam wrażenie ze ze wciśniętym pedałem sprzęgła jakby troche mniej przy odpalaniu ale przy gaszeniu zatrzęsie budą.


Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane :decayed: i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły.

Pozdrawiam :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane :decayed: i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły.

To teraz weź tu człowieku sobie wylosuj co było faktyczną przyczyną. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane :decayed: i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły.

To teraz weź tu człowieku sobie wylosuj co było faktyczną przyczyną. :D

Drgania to sprzęgło juz po nitach szło i brało u samej góry i ślizgi minimalne się zaczynały pokazywał mechanior no i oczywiscie 3 fele byly krzywe jedna dosć mocno.A hamulce to serwo łapalo lewe powietrze i ztąd hamulec raz twrdy raz normalny. :git:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...