skrabkap Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje
mailcamel Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje Wibruje w jakimś przedziale obrotów czy w całym zakresie? Skrzynia manual czy automat? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
elmo814 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 obstawiam półoś, wczoraj przerabialismy to w aucie kumpla, po wymianie na uzywke za 90pln wuto jak nowe, zdemontuj kolego i jedz sprawdz czy nie sa krzywe
x-men Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje też mam podobny problem,ale tylko przy przyśpieszaniu od 110 -140 km/h 722065388 jakbyś sie z tym ogarnął daj znać,oki?
kubassss Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 witam wszytkich mam taki problem samochod strasznie wibruje przy przyspieszaniu bylem u mechanika i stwierdzil ze wina tego jest przegub walu napedowego od strony skrzyni biegow podobno caly chodzi teraz pojawia sie problem , nigdzie nie moge znalezc tego przegubu czy moze ktos z Was ma albo wie gdzie takie cos mozna dostac pacjent audi a4 b7 3.0 tdi 233 automat tiptronic z gory dziekuje witam. tez mam podobny problem tylko czy u Ciebie również drży drążek biegów ? kierownica i ogólnie przód bardziej w nogach ? przegub wewnętrzny u mnie ma luz troche...
majkel_majki Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Sprawdźcie flansze półosi przednich czy nie mają luzu góra/dół i na boki. Jeżeli jest luz to do wymiany będą łożyska na mechanizmie różnicowym i nie ma siły żeby nie trzęsło przy przyspieszaniu.
kubassss Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Sprawdźcie flansze półosi przednich czy nie mają luzu góra/dół i na boki. Jeżeli jest luz to do wymiany będą łożyska na mechanizmie różnicowym i nie ma siły żeby nie trzęsło przy przyspieszaniu. czasem pojawia sie dziwny dzwięk przy redukcji z 5 na 3 lub 2 taki specyficzny... u mnie powyżej 100km/h trzesie i drży niezależnie od przyspieszania ..
majkel_majki Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Jeżeli felgi i opony są ok to warto sprawdzić napęd i zmacać przeguby wewnętrzne jaki jest luz na przegubie i flanszy właśnie.
kubassss Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 trochę luzu mają ale bardziej skrzynia koło niż góra dół . felgi i opony mam nowe więc są wyważone dwa razy juz i ok śa . zastanawia mnie ten dzwięk przy redukcji ..
Czesław112 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Witam!Podepnę sie do tematu.[b6 AWX] 2002.Mam podobny problem tylko u mnie zaczyna się to drganie tak przy 140km/h minimalnie a 180km/h to juz dosc znacznie widac nawet ze drży delikatnie kierownica.Oponki nowe wywazone mają 2 miechy 225/17/45.Podejrzewam ze sprzęgło sie kończy bo bierze u samej góry autko zbiera się normalnie bez stuków puków itd no i do tego dochodzi jeszcze hamulec raz hamuje normalnie raz pedał jest twardy i ta droga chamowania wydłuża się.Nic mi się nie zapala z kontrolek jest ok. A i tak samo przy zapalaniu delikatnie przez 3-4s lekko buja autem potem normalnie i przy gaszeniu bujnie dość znacznie. Co to może być?Wymiana sprzęgła? Pozdrawiam
beny2303 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Czy przy zapalaniu i gaszeniu auta wciskasz pedał sprzęgła? Jak reaguje na wciśnięty, a jak na nie?!
Czesław112 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Jak jest zimny to tak nie czuć ale próbowałem i tak i tak chociaż mam wrażenie ze ze wciśniętym pedałem sprzęgła jakby troche mniej przy odpalaniu ale przy gaszeniu zatrzęsie budą. Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły. Pozdrawiam
beny2303 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 W takim razie szerokości i bezawaryjności!
afroo. Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły. To teraz weź tu człowieku sobie wylosuj co było faktyczną przyczyną.
Czesław112 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Siema!Sprzęgło wymienione,serwo uszczelnione,felgi wyprostowane i malina !!!Nie ma mowy o drganiu czy cuś,Wszystkie problemy zniknęły. To teraz weź tu człowieku sobie wylosuj co było faktyczną przyczyną. Drgania to sprzęgło juz po nitach szło i brało u samej góry i ślizgi minimalne się zaczynały pokazywał mechanior no i oczywiscie 3 fele byly krzywe jedna dosć mocno.A hamulce to serwo łapalo lewe powietrze i ztąd hamulec raz twrdy raz normalny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się