Skocz do zawartości
IGNOROWANY

montaż turba GTB2260vk w a4 b7 BPW A/Q


Penzo_

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie czy montował może już ktoś w tym silniku tą turbinę.

Może podzieli się ktoś fotkami podglądowymi jak to tam wygląda,

jaki fmic do tego zamontować(wymiary)

i jak się ma w tych modelach sprzęgło da to rade do 500 nm i 280 konia >?

dzięki za odp pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa która jest zależna od modów to jak będzie przerobiona turbina, kolejna pewnie chłodniczka EGR będzie do wywalenia bo jest za ciasno...Co do mocy wiele warunków jest do spełnienia żeby uzyskać owocujące rezultaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa która jest zależna od modów to jak będzie przerobiona turbina, kolejna pewnie chłodniczka EGR będzie do wywalenia bo jest za ciasno...Co do mocy wiele warunków jest do spełnienia żeby uzyskać owocujące rezultaty.

przerabiałem ta tematykę w silniku poprzecznym ;) wzdłużny z napędem Q to mój pierwszy tak samo jako 2.0 tdi chociaż wiadomo że to rozwiercone 1.9 z lipna pompą oleju ...

jeżeli miał byś dostępne fotki jak to się prezentuje pod maską naświetliło by mi tok myślenia za co mogę w sumie podziękować :P

kolektor bd przerobiony o średnicy 8cm

fmic to wiem na pewno że bd ciął belkę tylko wymiarów jeszcze nie ogarniam tak samo średnice rur do tego ;/

pompki są na pokładzie 073BJ czyli teoretycznie okolice 250 km

przepływka bd OUT

przelot na dwa tłumiki 3">2,5"

map 4b.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to turbo ale w blb, wyszło 240km i jakieś 380niuta... d*py nie rozrywa. Fmic z 3.0, wydech 2,75, przerobiony dolot itp.

z mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda.

czy sprzegło w bpw quattro razem z dwumasem można porównać do zestawu sharana BTB >?

jaki wymiar ma tarcza >?

czy samo obicie kevlarem da rade żeby utrzymać 500 nm powyżej 2500t/obr ?

tak bd robił sam mniej więcej a czego pytasz ? masz może coś ciekawego ;)

Edytowane przez Penzo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB

jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy

nawet słabsze od seryjnego z golfa 4 ASZ >?

Edytowane przez Penzo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB

jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy

wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB

jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy

wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija

to panowie co montować za dwumas w tym quattro bpw żeby więcej wytrzymał jest w ogóle coś mocniejszego od tego co tam jest >? jakieś sugestie podpowiedzi ;)

witam Cię juby_p ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tobie tak 500NM zabija dwumasę w mgnieniu oka. Przetestowane. Jest słabsze od BTB

jezdze na kelvarze i dwumasie skrzynia 6 g. moc okolice 250 km niuton przy 2300t/obr 490 auto ma nalatane 300 t/km na ten mocy zrobione 35 czy 40 tysiecy

wszystko zależy od stylu jazdy i tego jak narasta niuton oraz masy auta, ja bym bardziej obstawiał ze 520-540 zabija

to panowie co montować za dwumas w tym quattro bpw żeby więcej wytrzymał jest w ogóle coś mocniejszego od tego co tam jest >? jakieś sugestie podpowiedzi ;)

witam Cię juby_p ;)

ja bym zostawił co to jest a 500Nm zrobił od 3tys RPM w górę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam będziesz to turbo przerabiał? Co do zdjęć to wszystko jest podobne do B6 a jest tu na forum kilka projektów ze zdjęciami. Jak zdrowe BJ to powinno styknąć na ok 250ps. Co do niuta to seryjne sprzęgło się podda.

porównując BJ do AL to wydajność i konstrukcja tak sama >? pytam ponieważ użyłem korpusów pompek z silnika AXR i końcówki wtrysku jak z pompki AL i max co z tego wyszło to 245 km ;/ do 250 km ale to zależy na jakiej hamowni byłem ;P

szukam kogoś kto sprzedaje flansze pod turbo gtb2260vk i map sensor jak i resztę pierdół z nierdzewki może podacie namiary ?? ;)

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem zwolennikiem flansz do gtb. Wole pospawana w calosci i przerobina poprawnie. Wszystko tez zalezy od tunera jak wystroi auto. Co do turbin to jest ze 2 osoby co poprawnie przerabiaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem zwolennikiem flansz do gtb. Wole pospawana w calosci i przerobina poprawnie. Wszystko tez zalezy od tunera jak wystroi auto. Co do turbin to jest ze 2 osoby co poprawnie przerabiaja.

Wiec po niekad ze znajomkami jestesmy trzecimi ;p taki zart bo sie nie zrozumielismy ale przynam ci racje kolektor tylko i wylacznie spawany a nie na flanszy

Mi bardziej chodzilo o flansze/kryze na wydech co sie przykreca nakretkami ;p

I flanszs/kryze/uchwyt na map sensor ktora mona przyspawac i zamontowac mapsensor ;)

Od takie cos mi chodzilo i namiar ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p.

1891444_357009021171803_4946995148935189

Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:)

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p.

1891444_357009021171803_4946995148935189

Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:)

mnie taki wynik zadowolołby w 100%... chyba czas sie umówic z Jubym na jakis lipiec-sierpień :decayed: BRD to juz jednak przeżytek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyszło u mniie na ALkach i GTB 2260vzk - przróbka i strojenie juby_p.

1891444_357009021171803_4946995148935189

Skrzynia sprzęgło i 2M od BRD. Pompki po regeneracji ale okazały się trefne, nie szło ich wystroić. Czekam na hf80, kreski wtedy powinny wyjść lepsze:)

kto ci pisał wsad >?

jakie mody pod maską tip dp i tak dalej >?

Edytowane przez Penzo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ MAGIC87, turbo BRD to shit jakich mało, już lepiej założyć hybryde od 2.5/1.9.

@ Penzo_, wszystko w pierwszej linijce mojego posta

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...