Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opory, dziwne dzwięki przy skręcaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam mianowicie taki problem z układem kierowniczym. Po założeniu nowej pompy wspomagania przez kilka dni było wszystko ok, lekko się kręciło nic się nie działo. Po jakimś czasie wspomaganie zaczeło ciężko chodzić, przy skręcaniu daje taki opór na alternator że wskazówka obrotomierza zaczyna falować góra dół i wydawać jakieś dziwne dzwięki dodam że to druga pompa bo pierwsza jak mechanicy mi założyli to kompletnie nie było wspomagania;/ brak wycieków, płyn czysty, żadnych ubytków płynu, poziom płynu ok, stuków, kierownica normalnie odbija przy skręcie wszystko idealnie(nie ma się do czego przyczepić). Alternator sprawdzony wsio ok, napinacz ok, klimatyzacja też ok. Macie może jakiś pomysł może układ jest zle odpowietrzony albo takie lipne pompy robią.

Już mi się pomysły skończyły i nie mam siły na mechaników najlepiej to wymienić przekładnie tylko nie wiem po co i nadal będzie to samo, a nie chce tego robić skoro nic się z nia nie dzieje.

Pozdrawiam

Adam


Dodam jeszcze że maglownica ok po sprawdzeniu.

Opublikowano

Stawiam na 2 opcje:

1. Czy przed zalozeniem nowej pompy przeplukales caly uklad nowym plynem?? i czy wyczysciles zbiorniczek wraz ze sitkiem?? Sitko jest nie wymienialne i bardzo geste i moze sie zapchac opilkamiz maglownicy a plyn bedzie czysty i nie musi sie pienic. Generalnie jesli regeneruja maglownice to nowa pompa nowy plyn jak i radza nowy zbiorniczek zakladac, Podejrzewam ze uklad nie byl czysty(zajechal nowa pompe wspomagania) i dlatego po zalozeniu nowej pompy chwile bylo ok zanim syf nie wlecial i nie wytwatrza teraz pompa odpowiedniego cisnienia

2. Naprawde robia lipne nowe pompy, oryginalna sprawdzona uzywka lepsza od nowego zamiennika :)

Opublikowano (edytowane)

Stawiam na 2 opcje:

1. Czy przed zalozeniem nowej pompy przeplukales caly uklad nowym plynem?? i czy wyczysciles zbiorniczek wraz ze sitkiem?? Sitko jest nie wymienialne i bardzo geste i moze sie zapchac opilkamiz maglownicy a plyn bedzie czysty i nie musi sie pienic. Generalnie jesli regeneruja maglownice to nowa pompa nowy plyn jak i radza nowy zbiorniczek zakladac, Podejrzewam ze uklad nie byl czysty(zajechal nowa pompe wspomagania) i dlatego po zalozeniu nowej pompy chwile bylo ok zanim syf nie wlecial i nie wytwatrza teraz pompa odpowiedniego cisnienia

2. Naprawde robia lipne nowe pompy, oryginalna sprawdzona uzywka lepsza od nowego zamiennika :)

Podobno mechanicy przepłukali cały układ porządnie włącznie z wyczyszczeniem zbiorniczka z sitkiem, a co do pomp to przyznam ci racje bo jedna to wogóle nie chodziła;/ to mówisz że lepiej kupić nowy zbiorniczek do wspomagania łącznie z przewodami? osatnio kupiłem nowy oryginalny przewód który idzie od maglownicy do pompy, zawór zwrotny do maglownicy ale jeszcze nie miałem czasu tego zamontować. To wyjdzie na to że będe musiał kupić oryginalna pompe tylko kosztuje 2500 zł;/ płyn kupiłem febi z normą G002000(może być?) mineralny taki jak jest na korku only mineral ponieważ w audi jest inny ale syntetyczny wole nie kombinować. A dodam jeszcze maglownica nie była regenerowana tylko została sprawdzona specjalista mówił żeby nic nie ruszał ponieważ nie ma żadnych wycieków, stuków itd..... i nic tam nie widzi.

Edytowane przez Adi26

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...