Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie czy silniki stosowane w b5, b6 różnią się osprzętem czy tylko programem? Bo zastanawiam się nad swapem i myślę co by tu wybrać żeby wsadzić do swojego.

Poza tym planuje go podkręcić do ok 220 km, więc z jednej strony wybrał bym 180 seryjnie Ale z drugiej wydawać by się mogło ze seryjne 150 było by w mniej zużyte

Chodzi mi o oznaczenia AEB /APU /ANB /AWT /AJL

wyczytałem że aeb ma szersze kanały dolotowe a ajl ma k03s, przez co rozważam zakup między tymi dwoma a wy co sądzicie który najbardziej nadaje się na zabawę?

Opublikowano

AEB i AJL to te same silniki i turbiny

inna jest tylko pompa paliwa i wyższe doladowanie w przypadku AJL-a

ANB i APU to mniej wiecej to samo

do jak najlepszego zrobienia programu szukaj AWT

Opublikowano

A czym różni się awt?

Opublikowano

najłatwiej go wystroic

Opublikowano

Pompa paliwa w aeb wyrobi na 240HP na k03s?

Opublikowano

Więc jaką polecacie do 250 koni w aeb ?

Opublikowano

Od AJLa

Opublikowano

A mam jeszcze jedno pytanie do swapa bardziej się opłaca kupić sam silnik osprzęt i wszystko osobno czy może całego anglika za ok 4k?

Opublikowano

Pewnie lepiej całego anglika. Będziesz miał wszystko od razu i od kompletu . W dodatku zostanie Ci jeszcze sporo innych części które jak nie wykorzystasz to sprzedasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...