marek232 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Panowie mam pytanie czy silniki stosowane w b5, b6 różnią się osprzętem czy tylko programem? Bo zastanawiam się nad swapem i myślę co by tu wybrać żeby wsadzić do swojego. Poza tym planuje go podkręcić do ok 220 km, więc z jednej strony wybrał bym 180 seryjnie Ale z drugiej wydawać by się mogło ze seryjne 150 było by w mniej zużyte Chodzi mi o oznaczenia AEB /APU /ANB /AWT /AJL wyczytałem że aeb ma szersze kanały dolotowe a ajl ma k03s, przez co rozważam zakup między tymi dwoma a wy co sądzicie który najbardziej nadaje się na zabawę?
Dev Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 AEB i AJL to te same silniki i turbiny inna jest tylko pompa paliwa i wyższe doladowanie w przypadku AJL-a ANB i APU to mniej wiecej to samo do jak najlepszego zrobienia programu szukaj AWT
arturekvivi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pompa paliwa w aeb wyrobi na 240HP na k03s?
arturekvivi Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Więc jaką polecacie do 250 koni w aeb ?
marek232 Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Opublikowano 1 Maja 2015 A mam jeszcze jedno pytanie do swapa bardziej się opłaca kupić sam silnik osprzęt i wszystko osobno czy może całego anglika za ok 4k?
jacek70 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Pewnie lepiej całego anglika. Będziesz miał wszystko od razu i od kompletu . W dodatku zostanie Ci jeszcze sporo innych części które jak nie wykorzystasz to sprzedasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się