Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą B7


Konrad222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczów,

Miałem ostatnio sytuacje w której musiałem jechać dosłownie na czas, prędkość około 220. Po wyhamowaniu zauważyłem że auto zostawia za sobą dość duże ślady. Zatrzymałem się, otworzyłem maskę, okazało się że płyn chłodniczy w zbiorniczku jest dosłownie na samym dnie, a co więcej cały silnik i komora zalana płynem. Mechanik postawił diagnozę: Uszczelka pod głowicą. Niestety nie jestem znawcą w tym temacie, jednak autem chce pojeździć dłużej i mam w planach zamontowanie instalacji LPG. Czy może mi ktoś jak będzie przebiegał proces naprawy ? jakie koszta itp.? (zaznaczę iż nie chce na tym oszczędzać). Granica 2 tyś zostanie przekroczona ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro mechanik stwierdził uszczelkę pod głowicą to z nim musisz gadać. Bo równie dobrze mógł pęknąć króciec z tyłu głowicy albo wąż i przy takiej prędkości wywaliło. Najpierw dokładnie sprawdzić. A koszta głowicy itd to zależy gdzie i zależy jak mocno będzie ingerowane w nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rownie dobrze mogl korek w zbiorniczku wyrownawczym mogl pasc .wymien i patrz co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek kosztuje smieszna kase.zaczal bym od tego .u mnie tez tak bylo.kombinacji milion a takie badziewie padlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ją wymień i po problemie... oby!

koszty mogą być różne, zależnie od skali naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test byl robiony ?maz sie pokazala gdziez.w zbiorniczku sa slady oleju? Ale skoro padla taka diagnoza to do dziela i tyle .co tu wiecej sie scierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam samemu zajrzęc po machę chyba że wolisz oddać kasę innym

Diagnozy mechaników to jak wróżna w TV. Tutaj może być kilka rzeczy. Bardzo podejrzany jest krócić z tyłu silnika (przed akumulatorem) często gęsto się wypina bo technologia montaży jest słaba. Walczyłem z tym z a4 b6 i po wymianie 4-nika i dobrym spasowaniu króćca do szoferki wszystko przeszło ale kosztowalo mnie to kilka litrów płynu i kilkukrotne mycie rączek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...