Bond1987 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam, Mam dość poważny problem. Wymieniłem w swoim Audi A4 B5 Avant, 1.8t, 1996 praktycznie całe zawieszenie: - przód: amortyzatory, wszystkie wahacze, końcówki drążków, łączniki, generalnie poza drążkami - tył amortyzatory Problem jest z ustawieniem zbieżności. Mianowicie na wydrukach wychodzi, że samochód jest ustawiony (sprawdzone w dwóch innych warsztatach) a po puszczeniu kierownicy samochód samoistnie skręca w prawo. Nikt nie wie co jest tego przyczyną. Może miał ktoś taki przypadek. Generalnie opony nie piszczą na ostrych zakrętach, rondach. Wyprzedzając pytania zmieniłem koła z letnich na zimowe. Nowe letnie opony, felgi wyważone i proste. Proszę o pomoc bo normalnie rozkładam ręce:)
ChilliPalmer Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Opony, luźna maglownica... zapieczony hamulec Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez ChilliPalmer
Bond1987 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opony, luźna maglownica... zapieczony hamulec Opony były nowe, żadnych luzów. A generalnie temat już zamknięty bo zbieżność została ustawiona na starym przyrządzie tzw. latarki i tabliczki. Jedyne co było zrobione przed zbieżnością to poluzowane wszystkie wahacze i skręcone na nowo. Ponoć zdarza się, że jeden z wahaczy czasem pręży i są takie objawy. Pozdrawiam
ARAS920 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Czy zbieżność była sprawdzana na płycie diagnostycznej tak jak podczas przeglądu? Czy była sprawdzana i ustawiana z przyrządami do ustawiania geometrii?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się