Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ustawienie zbieżności cos nie halo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam dość poważny problem. Wymieniłem w swoim Audi A4 B5 Avant, 1.8t, 1996 praktycznie całe zawieszenie:

- przód: amortyzatory, wszystkie wahacze, końcówki drążków, łączniki, generalnie poza drążkami

- tył amortyzatory

Problem jest z ustawieniem zbieżności. Mianowicie na wydrukach wychodzi, że samochód jest ustawiony (sprawdzone w dwóch innych warsztatach) a po puszczeniu kierownicy samochód samoistnie skręca w prawo. Nikt nie wie co jest tego przyczyną. Może miał ktoś taki przypadek. Generalnie opony nie piszczą na ostrych zakrętach, rondach. Wyprzedzając pytania zmieniłem koła z letnich na zimowe. Nowe letnie opony, felgi wyważone i proste. Proszę o pomoc bo normalnie rozkładam ręce:)

Opublikowano (edytowane)

Opony, luźna maglownica... zapieczony hamulec

Edytowane przez ChilliPalmer
Opublikowano

Opony, luźna maglownica... zapieczony hamulec

Opony były nowe, żadnych luzów. A generalnie temat już zamknięty bo zbieżność została ustawiona na starym przyrządzie tzw. latarki i tabliczki. Jedyne co było zrobione przed zbieżnością to poluzowane wszystkie wahacze i skręcone na nowo. Ponoć zdarza się, że jeden z wahaczy czasem pręży i są takie objawy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy zbieżność była sprawdzana na płycie diagnostycznej tak jak podczas przeglądu? Czy była sprawdzana i ustawiana z przyrządami do ustawiania geometrii?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...