Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 3.0TDI ASB - Black Avant 282hp/605nm /Gwint KONI/ IFG10 19"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja z moimi skromnymi 90 koniami to tylko popatrzeć na inne.. Hmm a czasem nie w śród tych szybkich autek Leona niebieskiego lub Ibizy z Sobowa?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Auta znamy i właścicieli również czasem na sporach machowskich się pojawiają :)

Wysłane z mojego HTC6525LVW przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No akurat ja jechałem do sklepu u dyla po aku i zobaczyłem właśnie avanta, chyba przy tym sklepie komputerowym czy jakoś tak..

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

U mnie w robocie był Tomek, skoro pod komputerowym.

Kuba pisałem Ci w innym temacie, że spotujemy się codziennie i jest kilku klubowiczów w naszym składzie.

Opublikowano

No akurat ja jechałem do sklepu u dyla po aku i zobaczyłem właśnie avanta, chyba przy tym sklepie komputerowym czy jakoś tak..

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

U mnie w robocie był Tomek, skoro pod komputerowym.

Kuba pisałem Ci w innym temacie, że spotujemy się codziennie i jest kilku klubowiczów w naszym składzie.

Hmm to już wiem do kogo się zglosze gdy będę nowego kompa kupował [emoji12]

Może kiedyś przyjadę zerkne co i jak.. No ale jak jest paru klubowiczów u was to myślę że można zrobić spota w ramach a4-klub.pl i np zrobić lota na Rzeszów do chłopaków.

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

W ramach aktualizacji bo przy aucie trochę się działo :)


Wpadły jakiś czas temu nowe filtry i oleje.

dd3cf316716e7ac4med.jpg


W międzyczasie skompletowałem Bixy, zestaw pod samopoziom, wiązki itp.

Myśle jeszcze o soczwkach z b8 za nim zdecyduję sie na montaż zestawu w aucie.

Lampy oczywiście straciły pomarańczowy kierunek i zostały przyciemnione.

c7cd54a51250dc56med.jpg


Dodatkowo autu dodano trochę mocy u Darona.

Chiptuning oraz wyprogramowanie DPF i EGR przyniosło na prawdę konkretne rezultaty.

Auto wypluło bardzo mocną serię 232km i 472 km. Zależało mi na płaskim Nm aby skrzynia nie dostawała nie potrzebnych batów.

Efekty finalnego strojenia: 282km i 605 nm !

7c95b46be58f1d91med.jpg

Edytowane przez tomastbg
Opublikowano

Pokaż te reflektory po przyciemnieniu .

Opublikowano

Jakoś dziwnie wcześnie rozrząd Ci się odezwał, mam w domu C6 ASB z przebiegiem ponad 300 tys. km i absolutnie żadnych grzechotek nie ma.

Ładny niuton, ale nie za duży ciut z dołu? Bo bezpieczna granica dla tipa to okolice 550 NM.

Opublikowano (edytowane)

Zdjęcie lamp zrobie wieczorkiem :)

Dla seryjnego Tipa owszem. Mój został do takich mocy przygotowany :)

Rozrząd się odezwał, nie działo się to często, a nawet jeśli to dosłownie przez 0,5 - 1 sekundy. Liczyłem się z tym że taka awaria może wystąpić w tym silniku, problemem byl pewnie osławiony LL na którym auto latało, wymiany oliwy co 30 tys. robią swoje :)

Edytowane przez tomastbg
Opublikowano

Dla seryjnego Tipa owszem. Mój został do takich mocy przygotowany

Masz na myśli zmianę konwertera? Bo jestem ciekaw czym tipa wzmocniłeś...

Co do rozrządu to kwestia dyskusyjna, w w/w C6 olej również wymieniany był w trybie LL, przebieg w 90% autostradowy Jeśli ma znaczenie to auto ma webasto, które poprzedni właściciel chyba często używał (mocno zużyty pilot wbasto) więc brak zimnych rozruchów mógł mieć wpływ na kondycję motoru.

Co do 3.0 TDI można zasięgnąć wielu opinii - jednym grzechoczą rozrządy przy 190 tys. km a drugim dopiero przy 600 tys . km :D

Opublikowano (edytowane)

Co do rozrządu to kwestia dyskusyjna, w w/w C6 olej również wymieniany był w trybie LL, przebieg w 90% autostradowy Jeśli ma znaczenie to auto ma webasto, które poprzedni właściciel chyba często używał (mocno zużyty pilot wbasto) więc brak zimnych rozruchów mógł mieć wpływ na kondycję motoru.

Co do 3.0 TDI można zasięgnąć wielu opinii - jednym grzechoczą rozrządy przy 190 tys. km a drugim dopiero przy 600 tys . km :D

Widzisz, szukając mojego auta bardzo ważne bylo dla mnie oznaczenie motoru, niby w ASB rozrząd poprawiony a i tak sie sypnął. Takie jest życie.

Konwerter owszem był zmieniony. Największym problemem tych Tip'ów z tego co wiem są pękające kosze sprzęgłowe. Moje zostały zmienione, pomimo że nie było z nimi problemów, na mocniejsze z innej konkurencyjnej marki :) Wytrzymują większy Nm. Dodatkowo cala skrzynia była przeglądnięta, wymienione praktycznie wszystko od kompletu uszczelnień po tarczy cierne itp. Jak widać auto lata bez problemowo z takim niutem, a pewnie nie jest to ostatnie moje słowo w kwestii mocy w tym aucie :)

Edytowane przez tomastbg
Opublikowano

DPF masz? Mówisz apetyt rośnie w miarę jedzenia :D Włóż FMIC, DPF off (jeżeli go masz) i ponad 300 KM w zasięgu ręki ;) tak z ciekawości o ile poprawiło się przyśpieszenie względem serii?

Wrzuć jakieś zdjęcia wnętrza.

Opublikowano (edytowane)

DPF jak i EGR przy programie zostały usunięte. Teoretycznie nie było potrzeby, jednak dla świętego spokoju wolałem je usunąć. FMIC na pewno wpadnie jednak będzie to bliżej przyszłego lata. Na chwilę obecną szukam przedniego zderzaka S-line pod spryski za jakieś sensowne pieniądze :)

Niestety nie mierzyłem auta jeszcze po programie. Ale myślę że przyspieszenie poprawiło się znacząco :)

Postaram się nagrać jakiś filmik :)

Co do zdjęć wnętrza też postaram się ogarnąć jakieś ładne fotki :)

Edit: Dzisiaj dzięki koledze lizuk1990 wpadł nowy mod :)

1b0b394801e0211e.jpg

20006f81bc5769ea.jpg

Obiecane zdjęcia lamp. Wnętrza ogarnięte. Pozostało tylko wypolerować klosze :)

835392e5fd0e3361gen.jpg

Edytowane przez tomastbg
Opublikowano

Dobrze wyszły , sam polerujesz czy dajesz do jakiegoś warsztatu , nie myślałeś o pryśnięciu kloszy lakierem bezbarwnym ?

Opublikowano

Myślałem właśnie i w dodatku dodaniu delikatnie czarnego lakieru do bezbarwnego. Polerowane będą przeze mnie. To mój nie pierwszy raz także nie ma stresu.

Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Uważam ze dodawanie czarnego do lakieru bezbarwnego jest juz nie potrzebne , bo czarny środek robi już robotę .

Opublikowano

Cóż zobaczymy, czas pokaże. Myślę jeszcze nad swapem soczewki z b8 przed włożeniem lamp, tylko coś problem jest z kontaktem z qwertym.

Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zadowolony z moda ? :decayed:

Gumki na kluczyku przydało by się zmienić :naughty::P

Opublikowano

Mam drugi kluczyk w stanie idealnym, ale jakoś mi go szkoda używać :)

Z tego co sie orientuję to te nowe gumki już nie są takie trwałe niestety, po za tym tylko na filmie taki brzydki wyszedł na żywo jest ładniejszy :)

Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka

A moda uważam za jeden z obowiązkowych :) świetna sprawa, zobaczymy jak to się będzie dalej sprawować :)

Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A myślisz nad zmianą felg na większe ?

Opublikowano

Tak jak najbardziej, przez myśl szły ori wzór rs4, jednak znajomy już takie kupił. Nie można dopuścić żeby w jednym mieście jeździły dwa auta na tych samych falach :)

Wysłane z mojego HTC ONE M8 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...