Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 AEB 18.T AVANT gdzie jest sterownik ABS


jacol210

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam pytanie gdzie w tym aucie jest sterownik ABSU slyszalem ze pod tylna kanapą ale sprawdzalem i nie ma tam zadnego sterownika, i nie wiem gdze szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tylnią kanapą będziesz miał tylko kostke do sterownika. Nic pozatym. Sterownik masz przy pompie ABS w komorze silnika. Sterownik jest integralną częścią pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można wymienić sam sterownik, czy trzeba razem z pompą???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna wymienic sam sterownik

po co chcesz to robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie to tak tylko pytam, bo nie wiem jak sytuacja się potoczy.

Chodzi o to, że szalał mi ABS przy delikatnym wciśnięciu hamulca... podłączyliśmy pod VAGa i był błąd prawego czujnika z przodu - nie odczytywał poprawnie prędkości z koła. Próbowaliśmy ustawić czujnik, ale na marne - nic to nie dało. Wymieniłem czujnik (o dziwo był tam TOPRAN czy TORPAN jakoś tak - zajechany jak pięty taliba). Wsadziłem czujnik BOSCHa razem z nową tulejką mocującą FEBI. Na VAGu pokazuje już niby dobre prędkości, ale ABS nadal czasem się załącza... Po takim przebiegu akcji myślimy, że może to być pompa lub sterownik. Dodam, że pozostałe czujniki na VAGu są idealne.

:wallbash::mysli::wallbash::mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie odległosci ustawialiscie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że powinno być od 0,6 do 0,8mm - mechanik z 15 letnim doświadczeniem w SKODZIE mówił, że nawet może być do 2,5mm... Jak w ogóle sprawdzić jaka jest odległość czujnika od koronki??? Albo jak ustawić żeby była poprawna odległość???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelinomierz Ci pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, a jak to zrobić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadzic go pomiedzy koronke i czujnik

nastepnie doscisnac czujnik i wyjac szczelinomierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak - logiczna sprawa, ale trzeba zdjąć koło, nie wiem przegub???

z której strony da radę wsadzić ten szczelinomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się szczelinomierzem nie bawiłem jak ustawiałem czujnik, VAG wskazał mi który czujnik należy poprawić (bądź wymienić) a reszta to metoda prób i błędów, ja po prostu wcisnąłem i minimalnie wyciągnąłem tak żeby czujnik nie obcierał po tarczy ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh u mnie też narazie nie wiadomo co jest ... niby odległość jest 0.8 mm , ale abs nadal wariuje :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się szczelinomierzem nie bawiłem jak ustawiałem czujnik, VAG wskazał mi który czujnik należy poprawić (bądź wymienić) a reszta to metoda prób i błędów, ja po prostu wcisnąłem i minimalnie wyciągnąłem tak żeby czujnik nie obcierał po tarczy ABS

moja metoda prób i błędów trwa już prawie trzy miechy... a on ch... nadal szaleje :disgust::kwasny::wallbash::angry::mysli:[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 12:59_________________________________________________

ehh u mnie też narazie nie wiadomo co jest ... niby odległość jest 0.8 mm , ale abs nadal wariuje :wallbash:

no właśnie, coś jest nie tak i ciężko to zlokalizować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tak zaczęło dziać w A6'tce po zmianie przegubu...

przy dojeżdżaniu i lekkim naciśnięciu hamulca załączał się ABS.... nikt nie wiedział co jest przyczyną, mechanik, który zmienił przegub kombinował jak mógł, zmienił koronkę ze starego przegubu, ustawiał szczeliny czujnika, komp nic nie pokazał, sprawdzał nawet na stacji diagnostycznej rozkład siły hamowania.. musiałem wyciągnąć bezpiecznik ABS'u bo jazda z tą usterką była strasznie irytująca, niestety niedługo później gość mi wymusił i A6 poszła do kasacji i nie odkryłem przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tak zaczęło dziać w A6'tce po zmianie przegubu...

przy dojeżdżaniu i lekkim naciśnięciu hamulca załączał się ABS.... nikt nie wiedział co jest przyczyną, mechanik, który zmienił przegub kombinował jak mógł, zmienił koronkę ze starego przegubu, ustawiał szczeliny czujnika, komp nic nie pokazał, sprawdzał nawet na stacji diagnostycznej rozkład siły hamowania.. musiałem wyciągnąć bezpiecznik ABS'u bo jazda z tą usterką była strasznie irytująca, niestety niedługo później gość mi wymusił i A6 poszła do kasacji i nie odkryłem przyczyny.

O masz!

Pocieszyłeś mnie teraz niezmiernie... :shocked:

Ciężka sprawa... :wallbash:

Ciekawe czy ma coś do tego pompa ABSu, albo ten ten sterownik...? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę działać, na pewno tego nie odpuszczę - musi wszystko działać jak należy. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :good: , ma wszystko działać. Ja naczytałem się o tych koronkach i problemach z ABS-em i dałem tył do roboty zaufanemu mechanikowi. Podczas wymiany tarcz z tyłu trzeba u mnie przełożyć koronki. Po całej wymianie wszystko jest ok jestem mega zadowolony :> Mogłem próbować samemu ale............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...