Brayker Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Witam, pacjentem jest : nie a4 tylko a3 8p 1.6 BSE 102KM Przepraszam, że wstawiam pod a4.. Autko chodziło normalnie i nagle zaczęło nim szarpać, na początku w ogole nie chciało trzymać wolnych obrotów, trzeba było delikatnie naciskać pedał gazu, aby autko nie zgasło. Po odpięciu klem akumulatora i ponownym zalozeniu jest nieco lepiej i bardzo szarpie silnikiem, trzyma niskie obroty lecz nie gaśnie od razu.. Podpielismy autko pod VAG i wyskoczyły takie błedy : 17549 - Kontrola Skrośna obliczen obciązenia :nieodpowiednia wartość- stały 16687- Zapłon cylinda 3- wypadanie zapłonów- stały 17549 - Kontrola Skrośna obliczen obciązenia :nieodpowiednia wartość- nieciągły Mechanik powiedział nam, ze niby kompresji nie ma, ale coś mi się wierzyc nie chce, inni stawiają na cewkę lub świece. NIm mechanik zedrze ze mnie pieniadze, wolę posłuchać Waszych porad i może samemu uporać się z tym, być może ktoś mial podobne problemy. Pozdrawiam Was Panowie i czekam na pomoc
bartek1605 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 jakie ciśnienie kompresji na poszczególnych garnkach? ogólnie układ dolotowy/podciśnienia do sprawdzenia
Brayker Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Panowie, na razie nie wiem jakie ciśnienie mam w garach, dzisaj to sprawdzę. Będe Was na bierząco informował. TO raczej nie odma, wszystkie wtyczki, przewodziki, bezpieczniki były sprawdzane i nic im nie jest.. Zastanawiamy się nad cewką zapłonową lub przewodem WN. Świece NKG nowe, 3 tyg temu wymieniane. *Dodam jeszcze, ze autko zaczęło lekko kopcić na szaro, ale to chyba teraz normalne gdyż nie dopala paliwa na jednym z cylindrów. EDIT: Przyblizy mi ktoś o co chodzi z tymi logami ? Edytowane 5 Maja 2015 przez Brayker
bartek1605 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 przewody mogą mieć znaczenie i świece również( możesz na próbe zamienić je miejscami) logi to nic innego jak odczyt bieżących parametrów z czujników
Brayker Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 Panowie, totalna zmyła ! Jakimś cudem pękła spręzyna zaworu ssącego i stad to wszystko..... auto ma przebieg 100tys a tu takie rzeczy... ciekawe czy pozostałe spręzyny też polecą..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się