Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 102 - falujące obroty i migająca kontrolka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjentem jest : nie a4 tylko a3 8p 1.6 BSE 102KM

Przepraszam, że wstawiam pod a4.. :)

Autko chodziło normalnie i nagle zaczęło nim szarpać, na początku w ogole nie chciało trzymać wolnych obrotów, trzeba było delikatnie naciskać pedał gazu, aby autko nie zgasło. Po odpięciu klem akumulatora i ponownym zalozeniu jest nieco lepiej i bardzo szarpie silnikiem, trzyma niskie obroty lecz nie gaśnie od razu..

Podpielismy autko pod VAG i wyskoczyły takie błedy :

17549 - Kontrola Skrośna obliczen obciązenia :nieodpowiednia wartość- stały

16687- Zapłon cylinda 3- wypadanie zapłonów- stały

17549 - Kontrola Skrośna obliczen obciązenia :nieodpowiednia wartość- nieciągły

Mechanik powiedział nam, ze niby kompresji nie ma, ale coś mi się wierzyc nie chce, inni stawiają na cewkę lub świece. NIm mechanik zedrze ze mnie pieniadze, wolę posłuchać Waszych porad i może samemu uporać się z tym, być może ktoś mial podobne problemy.

Pozdrawiam Was Panowie i czekam na pomoc :)

Opublikowano

Miałem tak jak mi rurka od odmy pękła.

Opublikowano

jakie ciśnienie kompresji na poszczególnych garnkach?

ogólnie układ dolotowy/podciśnienia do sprawdzenia

Opublikowano

Ayew miales wszystkie te objawy i bledy?

Opublikowano (edytowane)

Panowie, na razie nie wiem jakie ciśnienie mam w garach, dzisaj to sprawdzę. Będe Was na bierząco informował.

TO raczej nie odma, wszystkie wtyczki, przewodziki, bezpieczniki były sprawdzane i nic im nie jest..

Zastanawiamy się nad cewką zapłonową lub przewodem WN. Świece NKG nowe, 3 tyg temu wymieniane.

*Dodam jeszcze, ze autko zaczęło lekko kopcić na szaro, ale to chyba teraz normalne gdyż nie dopala paliwa na jednym z cylindrów.

EDIT:

Przyblizy mi ktoś o co chodzi z tymi logami ?

Edytowane przez Brayker
Opublikowano

przewody mogą mieć znaczenie i świece również( możesz na próbe zamienić je miejscami)

logi to nic innego jak odczyt bieżących parametrów z czujników

Opublikowano

Panowie, totalna zmyła !

Jakimś cudem pękła spręzyna zaworu ssącego i stad to wszystko.....

auto ma przebieg 100tys a tu takie rzeczy... :o ciekawe czy pozostałe spręzyny też polecą..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...