hamciuszek 0 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 mam takie oto pytanko-mianowicie kupiłem sobie niedawno takie audi a4 ajm 115ps 1,9tdi z 10.11.2000r. broblem ktory mi nie daje spokoju to gdy na zapalonym silniku odkrece korek wlewu oleju to dosyć pożądnie zuca tam olejem jak sie przystawi reke to zaraz jest cała w oleju.czy ktoś mi powie czy to w tych silnikach jest normalne bo mój znajomy tak twierdzi,czy coś jest nie tak????????? dodatkowo dodam ze silniczek chodzi naprawde jak nowy nic nie stuka ani puka nie kopci itp poprostu maszynka! no i drugie pytanko czy toprawda ze te silniki są awaryjne i gorsze od tych wczesniejszych???? czyżbym dokonał złego wyboru???? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jesli AJM to klasniaja sie pompowtryski;) AHU, AFN, AVG były na zwyklej pompie i sa troszke tansze w naprawie;) za to AJM sa podatniejsze na chiptuning i maja wysoki moment;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 AJM sa podatniejsze na chiptuning i maja wysoki moment;) no nie wiem czy podatniejsze a momet maja nie wiele wyszy od AFN co do tego oleju umnie w afn lecutko chlapie z teori sprzedawcow gieldowych jesli diesel chlapie i dmucha to zlom ale juz byl tego typu temat na forum z tego co pamietam i to czysta bzdura ale niech sie wypowiedza fachowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jeżeli rzuca olejem to jeszcze nie tragedia,może być to spowodowane rozbryzgiem przez wałek rozrządu, gorzej gdy z pokrywy zaworów wydobywają się spaliny w postaci lekko niebieskawego dymku,znaczy to, że silnik ma przedmuch do skrzyni korbowej.Najlepiej jest to sprawdzać na rozgrzanym silniku, także poprzez wyciągnięcie bagnetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacko998 0 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Mam taki sam model i taki sam silnik. Zrobiłem ok. 30 tys. km i wszystko gra. Mechanior mówił, że pompowtryski tak chlapią olejem. Nadmieniam, że od wymiany do wymiany nie dolewam oleju. Jeździj i sie nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Mój nie chlapie ale terkocze i wydobywa się lekka para ... widziałem już kilka AJM'ów i wszystkie tak mają. Jak nie ma innych objawów (utrata mocy, ubytki oleju itp., niebieski dym) to zapomnij o temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamciuszek 0 Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 dzieki koledzy troche sie uspokoiłem :)wsumie mój brat to samo mi powiedził ale chciałem sie upewnic! czyli lać i jeżdzić az stanie! :> :> :>dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się