Rafal2222 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam, wciąż walczę z ubytkiem płynu chłodzącego plus kopceniem na biało. W sobotę jestem umówiony z kolejnym mechanikiem. W razie czego zamierzam zostawić samochód na kilka dni. Dziś po odpaleniu samochodu podniosłem maskę i zobaczyłem parę wodną unoszącą się z tego miejsca Jest tam widoczny osad jakby płynu chodniczego. Dokładnie pod mocowaniem tą śrubą m12. Jest tam jakby uszczellka jakaś, mam rację? Czy możliwe że jest to pęknięte i płyn dostaję się do układu wydechowego? Po powrocie do domu i zgaszeniu silnika znów otworzyłem maskę i szukałem dalej. Do turbiny dochodzi metalowy srebrny przewód który cieknie od strony ściany grodziowej. Zauważyłem że kapie dość mocno w jego kolanku. Nie mogę tylko zobaczyć czy jest to sam przewód czy łączenie jakieś i poprostu na kolanku ścieka. Szukałem na schematach etki, ale nic nie znalazłem. Na schemacie 121-48 nie ma tej rurki która doprowadza płyn do turbiny.
PiotrekS Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Odkopie temat bo borykam się z podobnym problemem osad z płynu w tym samym miejscu. Wcześniej kopcił na biało zaraz po odpaleniu teraz to ustało. Gdzie szukać przecieku? W najbliższych dniach planuje wyjąć turbo żeby sprawdzić czy nie ma pęknięcia w komorze chłodzenia cieczą, może tak być że pcha ciecz w wydech? Dodam że ostatnio został opróżniony kat.
zionx Opublikowano 10 Czerwca 2021 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Mało prawdopodobne, raczej przyjrzałbym się mocowaniom węży do sprężarki. Może rys ci coś podpowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się