rafal9119 6 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Siema od czego mam tak mokre wtryski ??? da rade to uszczelnić i gumowy trójnik od odmy jest pęknięty. jaki jest jego numer ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian475 0 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Chyba ten? 06A103247 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 tak to jest to co jest z tym kolektorem ze wtryski sa brudne w oleju??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Mogą być nieszczelne te plastikowe gniazda wtrysków, ale dziwne że olej jest. Może poprostu zachlapane tym olejem z dołu Edytowane 9 Maja 2015 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 od wtrysków czuć benzyne ale to chyba normalne. i tak wszystkie 4 sztuki w oleju i też w oleju sa te gumowe opaski na kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Nie powinno czuć benzyne, bo niby dlaczego jak wszystko ma być szczelne.Do sprawdzenia plastikowe gniazda oraz oringi wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Co mi sprawdzenie ich da???od razu wymienić trzeba i tyle tylko jaki jest ich nr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 kolego a nie pękła odma ? u mnie było to samo pęknięty kruciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Gniazda się wykręca i można na klej lub silikon zakręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 aha takie buty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur_84 0 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 tylko uważaj bo przy wykręcaniu mogą pęknąć i kawałki wpaść do cylindra, rób to na ściągniętym kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 za takie grubsze naprawy bede brał sie w sobote. Panowie a od czego jest taka metalowa czarna rurka idąca od turbo z tyłu silnika(koło czujnika temp) i jest zaślepiona????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Czarna metalowa rurka jest od Evap idzie od zaworka który jest umieszczony na obudowie filtru powietrza aż do kolektora ssącego http://i19.photobucket.com/albums/b154/walky_talky20/EVAP-delete.png zaznaczone na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 chodzi mi o tą metalową rurke co na zdjeciu jest strzałka. u mnie jest zaślepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur_84 0 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 ta rurka jest od sai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Może być zaślepiona jak sai wyłączona w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dokładnie rurka łączy pompę powietrza wtórnego z zaworem CV (combi valve) z tyłu bloku silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 czyli o co to chodzi . prawidłowo jest zaślepiona czy ma to wpływ na moc silnika?? tez macie zaślepione te coś w swoich 1.8 T????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Nie ma znaczenia do mocy Jeżeli ktoś ma wyłączoną sai to można zaślepić , nawet usunąć zawór kombinowany i zaślepić otwór w głowicy. Usunąć wszystkie rurki,pompę sai - auto będzie lżejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 aha to dobrze bo już myślałem że to jakaś ciesielka Panowie z tego zaworka po lekkim przegięciu powinno uciekać powietrze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się