Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mokre w oleju wtryski i pęknieta rurka FOTO


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Siema od czego mam tak mokre wtryski ??? da rade to uszczelnić

d72fnkto.jpg

i gumowy trójnik od odmy jest pęknięty. jaki jest jego numer ???

58hcz8oa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest to


co jest z tym kolektorem ze wtryski sa brudne w oleju???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być nieszczelne te plastikowe gniazda wtrysków, ale dziwne że olej jest.

Może poprostu zachlapane tym olejem z dołu

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wtrysków czuć benzyne ale to chyba normalne.

i tak wszystkie 4 sztuki w oleju i też w oleju sa te gumowe opaski na kolektorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno czuć benzyne, bo niby dlaczego jak wszystko ma być szczelne.Do sprawdzenia plastikowe gniazda oraz oringi wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi sprawdzenie ich da???
od razu wymienić trzeba i tyle tylko jaki jest ich nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda się wykręca i można na klej lub silikon zakręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko uważaj bo przy wykręcaniu mogą pęknąć i kawałki wpaść do cylindra, rób to na ściągniętym kolektorze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za takie grubsze naprawy bede brał sie w sobote.

Panowie a od czego jest taka metalowa czarna rurka idąca od turbo z tyłu silnika(koło czujnika temp) i jest zaślepiona?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna metalowa rurka jest od Evap idzie od zaworka który jest umieszczony na obudowie filtru powietrza aż do kolektora ssącego

http://i19.photobucket.com/albums/b154/walky_talky20/EVAP-delete.png

zaznaczone na czerwono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o tą metalową rurke co na zdjeciu jest strzałka.

xlmif5ob.jpg

u mnie jest zaślepiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być zaślepiona jak sai wyłączona w sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie rurka łączy pompę powietrza wtórnego z zaworem CV (combi valve) z tyłu bloku silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli o co to chodzi . prawidłowo jest zaślepiona czy ma to wpływ na moc silnika??


tez macie zaślepione te coś w swoich 1.8 T?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia do mocy

Jeżeli ktoś ma wyłączoną sai to można zaślepić , nawet usunąć zawór kombinowany i zaślepić otwór w głowicy.

Usunąć wszystkie rurki,pompę sai - auto będzie lżejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to dobrze bo już myślałem że to jakaś ciesielka


Panowie z tego zaworka po lekkim przegięciu powinno uciekać powietrze???

k5k7kza2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...