Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wariują światła awaryjne


Mat.Rynio

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Wariują mi światła awaryjne. Samochód zamknięty patrze przez okno i migają światła awaryjne. Odłączyłem włącznik świateł awaryjnych bo czytałem, że tam jest przerywacz i w nim może być problem, jednak po jego odłączeniu światła dalej migały. Auto na noc zostaje z odpiętym aku... Ktoś miał taki problem, wie o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie. Wariują mi światła awaryjne. Samochód zamknięty patrze przez okno i migają światła awaryjne. Odłączyłem włącznik świateł awaryjnych bo czytałem, że tam jest przerywacz i w nim może być problem, jednak po jego odłączeniu światła dalej migały. Auto na noc zostaje z odpiętym aku... Ktoś miał taki problem, wie o co może chodzić?

W wyłączniku awaryjnych niema żadnego przerywacza i odłączenie nic nie da, podłącz vag i sprawdź błędy w module komfortu, ewentualnie jak kolega wyżej napisał problem z alarmem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie syrena wyla awaryjki migaly i jesczze wiele innych rzeczy t okazalo sie ze MK padl wymienilem i wszystko smiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano podłączyłem aku i światła przestały migać, ale niestety potem zaczeły wariować wycieraczki, tj, cały czas chodziły gdy raz się włączyło, pomagało zgaszenie auta. Teraz ide do auta i nie działa podświetlenie w środku auta, nie działają kierunki, i domykanie szyb za jednym wciśnięciem (trzeba trzymać) ogólnie cała elektryka coś wariuje. Sprawdziłem błędy i na kanale 08,17,46 jest taki błąd:

00457 - Control Module for Network (J519)
49-00 - No Communications

Dodam, że w ogóle nie chciało połączyć mnie z kanałem 09 (centralna elektryka) - wyskakiwał komunikat: Note: Excessive Comm Errors.
Myślicie, że jakiś problem z MCE? Dodam, że około pół roku temu był on wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro inne sterowniki zgłaszają problem z komunikacją MCE i dodatkowo nie można się z nim połączyć to można podejrzewać ze jest uszkodzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że moduł był cały zalany... Już drugi raz....Nowy moduł mam już zamówiony i tym razem przy szparach puszcze trochę silikonu co by zabezpieczyć się przed kolejnym takim numerem...
Teraz zostaje mi tylko szukać źródła wycieków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagrzewnica ?? czy po prostu woda ?? woda będzie sie dostawać pod sterownikiem silnika tą skrzynką jak otworzysz maskę to przy podszybiu od strony kierowcy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy poprzednim zalaniu miałem właśnie wymienianą tą pokrywę od sterownika silnika, więc wydaję mi się, że tu powinno być wszystko ok. Natomiast miałem zapchane te 2 odpływy wody, jeden przy akumulatorze drugi pod servo, oczywiście już przeczyszczone :P Ale skrzynkę sterownika będę musiał jeszcze raz zobaczyć aby ew. wykluczyć możliwość spływy wody z tego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecieka Ci kolego pod obudową kompa a nie z pokrywy, temat przerabiany. I wywal te gumki z odplywow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecieka Ci kolego pod obudową kompa a nie z pokrywy, temat przerabiany. I wywal te gumki z odplywow

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...