Gość Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Witam Przejde odrazu do konkretów Na trasie powyzej 130-140km/h silnik sie wychladza, tzn temp na liczniku spada(na climatronicu dokladnie tak jak na liczniku), jak zaczyna leciec w dol wystarczy zmniejszyc predkosc do 100 i znowu lapie te 90 stopni, minuta pozniej znowu 140 km/h i wiecej i znowu temp spada, dzieje sie to rowniez przy szybkim przyspieszaniu, 1,2,3,4 do 6 tyś wystarczy zakrecic i z automatu spada temperatura(oczywiscie po chwili wraca wskazowka na miejsce), po miescie wszystko git caly czas trzyma 90 stopni i nie drgnie wskazowka(spokojna jazda 50-100km/h), komp nie pluje zadnymi bledami. Jeszcze jest jeden fenomen, rozgrzewanie sie silnika po nocy, nie zdarza sie to czesto ale zdarza(powiedzmy co 10-15 odpalenie po nocy), po 5-6 km lapie swoje 90 stopni, jak juz je zlapie trzyma to z minute dwie, pozniej czy jade 100 km/h czy jade 40km/h, temperatura leci z 90 na 60, tak jest przez 3-5 km, a pozniej wraca na 90 stopninie wiem czy to ma znaczenie, ale po tych 5-6 km jak zlapie temp z nawiewow przy 23 stopniach leci gorace powietrze, a pozniej po rozgrzaniu i przejazdu na rozgrzanym silniku jakis 10km z nawiewow przy 23 stopniach leci zimne powietrze. termostat wymieniany 2x razyjest ktoś w stanie powiedziec co tu nie gra? z gory dzieki za zainteresowanie tematem
ja74687 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 zapewne słabej jakości termostat i przy większym ciśnieniu puszcza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się