Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN- jakie tlumiki?


dżejki

Rekomendowane odpowiedzi

Wyciąłem kata i również nie mam problemów z checkiem, na dodatek zyskałem pewność że gdy dopadnie mnie wypadanie cewek i zaleje kata to mi nie rozsadzi bloku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że żadnego szarpnięcia w tym silniku nie będzie się ignorowało i by od razu wymieniało się w nim wadliwe cewki/świece/sondy/wtryski (a do czasu usunięcia usterki jeździło się spokojnie). :hi:

Nierozsądne jest moim zdaniem wycinanie zdrowych "nerek" samochodu... w przekonaniu, że za jakiś czas pewnie i tak padną :facepalm:

Owszem padną... ale w głównej mierze od zaniedbań właściciela!

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że żadnego szarpnięcia w tym silniku nie będzie się ignorowało i by od razu wymieniało się w nim wadliwe cewki/świece/sondy/wtryski (a do czasu usunięcia usterki jeździło się spokojnie). :hi:

Nierozsądne jest moim zdaniem wycinanie zdrowych "nerek" samochodu... w przekonaniu, że za jakiś czas pewnie i tak padną :facepalm:

Owszem padną... ale w głównej mierze od zaniedbań właściciciela

Racja, tnąc katy sugerowałem się opiniami osób które miały z tym problem, zastanawiam się nad wstawieniem sportowego kata na 2,5'' gdy będę robić preformence całego wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki miały "factor" te katy?

A raczej pre-katy.

Jedna ze stron to na pewno poniżej 0,5 (wywala wtedy checka)... a druga? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mogę mieć tłumiki koncowe marki SUPERSPRINT czekam na odpowiedzi

wszystko można zależy od kosztów

a wracając do tematu tłumików to po przeróbce dżejki brzmi to o niebo lepiej niz przed ale dalej troche poloneza zostało dziś jade na wycene przeróbki wydechu bo zdecydowałem sie go doprowadzić do ładu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz ostatnie nagranie, tak jak wspominałem, aparat jest zbyt czuły na wysokie tony, albo ja jestem głuchy ;p w każdym razie dźwięk jest spoko:)

https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmZWE5NVVsZUpBYVU

https://drive.google.com/open?id=0BwoWX-MdDNWmcTQ2cXlsZkduT0k

poprawione :)

Edytowane przez dżejki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robocizna plus część 500 zł mowa tylko o usunięciu katalizatorów i wstawieniu zamiast dużych katów tłumików rozprężnych nie wiem na czym to ma polegać ale człowiek który sie tym zajmuje działa od 1995r i mowił że efektu poloneza nie będzie na pewno. Doda to trochę bulgotu a pierwsze dwa zastąpi kwasówka sondy zostano na miejscy. nie biorą starych katalizatorów więc pytanie komu je opchnąć? :P

Odsłucham później bo teraz młody śpi

PS. źle wstawiłeś link nie da sie nic sprawdzić.

tak brzmi moje truchło narazie

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CYTU2cmlMMWUzdjg/view?usp=sharing


.

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawione, u Ciebie seria, więc dźwięk znany :) Czekam na efekty jak zrobisz przelot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów?

ty no nie wiem powiem szczerze, wiem aby że jedna strona była poniżej wydajność progowej druga jesszcze niby spoko ale już też siee zbliżała to granicy chek engine

no brzmi całkiem przyjemnie :naughty:

mi sie podoba coś w stylu porsche panamera

myślicie że dało by sie ten dźwięk uzyskać w naszych 3 litrach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże chroń przed takimi modyfikacjami :facepalm:

Jak dla mnie katy się powinno wymienić, a nie wywalać na amen. Dobry warsztat tłumikarski dopasuje dobre zamienniki (jeśli ori zamienniki byłyby dla kogoś za drogie).

Nie wierzę, że się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie - Kruk, jaki współczynnik wydajności wylicza ECU dla Twoich katów?

ty no nie wiem powiem szczerze, wiem aby że jedna strona była poniżej wydajność progowej druga jesszcze niby spoko ale już też siee zbliżała to granicy chek engine

no brzmi całkiem przyjemnie :naughty:

mi sie podoba coś w stylu porsche panamera

myślicie że dało by sie ten dźwięk uzyskać w naszych 3 litrach?

z v6 nie da się zrobić v8 :( Podobne doznania czuję gdy pod firmą przejeżdża maseratti quatroporte, aż włos na rękach się jeży :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cry: w poniedziałek wrzuce przelot ale na seryjnym tłumiku srodkowym i koncowych chyba że będzie strasznie brzmieć to nie będe sie kompromitował i wrzuce dopiero po wymianie danych tłumików

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różne silniki różnie się zachowują, gdy mialem chryslera sebringa 2.7 benzyna wyciąłem jedynie środkowy tłumik, dźwięk był doskonały, bulgotał bardzo miło dla ucha (nie chodził jak wyścigówka tj. w przypadku audi), ale to był amerykaniec, one są tworzone z pasją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś sie da zrobić jednak z wydechem ale pewno trzeba by było naprawde kogos ogarnietego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj słyszałem 3.0 z tłumikami od mustanga, zwracam honor, robi straszną robotę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka przeróbka kojarzy mi się z wioskowymi Golfami, które już z daleka groźnie warczały i buczały a pod maską miały zagazowane 1.6 :facepalm:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...