Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ASN- jakie tlumiki?


dżejki

Rekomendowane odpowiedzi

ale 3.0 to nie golfina 1.6 mi sie podoba taki dźwięk każdy ma swój gust cóż uczynić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, każdy robi to co lubi, wydaje mi się że gusta, czy preferencje to nie temat do drwin, czy wyśmiewania. Inwestycja w brzmienie auta jest dla mnie nieodstępnym krokiem z serii "must to do". Nie myślę tu o robieniu jazgotu w stylu "Hundy" 1.3 z mugenem wielkości wiadra, lecz o rasowym podkreśleniu dźwięku V6 który różni się od standardowej 4-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: panie nikt tu nie drwi z nikogo tylko wypowiada swoje zdanie jak to mówią jeden woli córkę drugi teściową :grin:

ja uwielbiam jak słychać z tłumika bulgot :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wychodzę z założenia, że auto jeździ nie wyglądem (czy tym jak "gada") a mocą :wink:

220 to nie 344KM a 6,9-7,1(quattro) to nie 5,6s w sprincie do setki... :hi:


Z drugiej strony 6,9s to nie 11,3s (Golf 6 1.6) i kto się nie zna to będzie przekonany, że przejechało przez wioskę RS4 a miejscowi tjunerzy tygodniami będą ten fakt komentować :)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wstawieniu puszek rozprężnych niestety efekt poldka jest na wyższych obrotach hm ale byćmoże wina tłumika środkowego lekko przepalony do wymiany potem do ponownej weryfikacij dźwięk

mimo to ciut lepiej brzmi niżeli na twoim pierwszym filmiku

https://drive.google.com/file/d/0BxUPXm8s4K9CR01zNUZjQ21YWFU/view?usp=sharing

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czas zakasac rekawy. Może środkowy wymień na rezonowany i powinno być po kłopocie

wyslane przy pomocy zdartego nankanga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubszym wygluszeniem, co niweluje efekt poloneza:) a bynajmniej takie wyjaśnienie dostałem od miltec Polska.

wyslane przy pomocy zdartego nankanga

"Zaprojektowany i wyprodukowany w fabryce w Derbyshire w UK, został stworzony dla zoptymalizowania maksymalnych przepływów gazów wydechowych. 3" / 70mm system przy użyciu bardzo wysokich jakościowo stopów powinien bez watpienia zadowolić wszystkich użytkowników. Kierowca może wybrać jeden z dwóch systemów Cat-Back.. Rezonowany oraz Nie-Rezonowany system.. Pierwszy dla osób pragnących delikatnych, subtelnych zmian. Drugi natomaist dla osób pragnących doznać maksymalnych doznań płynących z układu wydechowego. Starannie dopracowany system został zaprojketowany tak aby ani kierowcy ani pasażerów nie przytłaczał jego dźwięk podczas jazdy. Wydech nie przenosi rezonansu do kabiny."

wyslane przy pomocy zdartego nankanga

"Zaprojektowany i wyprodukowany w fabryce w Derbyshire w UK, został stworzony dla zoptymalizowania maksymalnych przepływów gazów wydechowych. 3" / 70mm system przy użyciu bardzo wysokich jakościowo stopów powinien bez watpienia zadowolić wszystkich użytkowników. Kierowca może wybrać jeden z dwóch systemów Cat-Back.. Rezonowany oraz Nie-Rezonowany system.. Pierwszy dla osób pragnących delikatnych, subtelnych zmian. Drugi natomaist dla osób pragnących doznać maksymalnych doznań płynących z układu wydechowego. Starannie dopracowany system został zaprojketowany tak aby ani kierowcy ani pasażerów nie przytłaczał jego dźwięk podczas jazdy. Wydech nie przenosi rezonansu do kabiny."

wyslane przy pomocy zdartego nankanga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dziś podczas jazdy do gdańska czułem jak bym miał drugie auto:) jak by ktoś dodał mu z 20 koników i kilka razy ESP pikało na 1 lub 2 hehe ciut odżyło te auto:) jednak aż tak kolorowo nie jest coś skopali przy wymianie i słychać brzeczenie przy ostrzejszym dodawaniu gazu nie jest to głośne ale jak radio wycisze to słychać:( ale ogólnie to nie wiem czy ciszej nie chodzi niżeli z tamtymi katami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemne! Ciekawi mnie czy to na ori rurach, z tego co słyszę to chodzi na przelocie, te strzaly z wydechu to efekt usunięcia wszystkich katalizatorow.

wyslane przy pomocy zdartego nankanga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepnę się pod temat. Jakie końcówki polecacie? 90/100 mm? No i jaka tam jest średnica montażowa może ktoś wie.

Takie coś podejdzie?

http://allegro.pl/koncowka-tlumika-owalna-100x80-nierdzewna-wm-sport-i4908740608.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel212333 sorka ale slabo ten wydech chodzi na prawade fso polonez :)

u mnie jest tak

i to jest to co tygryski lubia najbardziej

wywalamy wszystko zakladamy sportowe katy , kwasówke , x-pepa , rezonatory i na koniec podwojne końcowki - DZIEKUJE BANAN NA TWARZY 100% SATYSFAKCJA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportowe katy bym przyjął, ale reszta tj. dźwięk... hmmm, dyskusyjne :P

Do okazjonalnego polatania wokół komina i pokazania miejscowym lolkom-napinaczom w starych hondach i golfach ich miejsce w szeregu to jeszcze, jednak na co dzień i dłuższą trasę to by mi chyba bania eksplodowała od tego buczenia :kox:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok :)

po pierwsze jak katy zostawiasz to srodkowy wylatuje wydech w to miejsce x-pepa nastepnie lecimy z 2 rezonatorami nastepnie konczymy jak kto lubi podwójnymi lub pojedynczymi koncowkami

ja mam audi a8 d3 z tym silnikiem ASN bo a4 sprzedałem bo zona sie uparła na 3.2 v6 tt wiec pozostaje mi tylko audi a8 i własnie tam mam zrobiony pełen performens tym bardziej ze zajmuje sie na co dzien wydechami (jak by ktos chciał zestawik to śmiało )

efekt jest taki :

Witam, masz jeszcze taki zestaw ?? jaka cena i czy też montujesz ? Dzięki za odpo. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dżejki dużo zabawy miałeś żeby ten tłumik ci podszedł?

http://allegro.pl/tlumik-owalny-magnaflow-dual-2-25-35cm-x-pipe-i5707329214.html

bo też sie chyba na niego pokuszę mój obecny ma straszno dziurę hehe miałem wcześniej już to zrobić ale kaska poszła na doprowadzenia silnika do kultury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...