mrtur Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam serdecznie Naklikałem się dzisiaj już sporo i albo nie umiem szukać albo po prostu nie ma informacji o tym. Audi A4 B7 (bez czujnika deszczu) wg instrukcji (str. 81) Dźwignia posiada 5 pozycji 1-> przetarcie szyby jednorazowe 0->stop 2-> okresowe przecieranie szyby 3-> wolne przecieranie szyby 4-> szybkie przecieranie szyby Nie działa mi pozycja 4. W momencie przełączenie na 4 wycieraczki zatrzymujuą się. Postanowiłem sprawdzić przekaźniki odpowiedzialne za to ale nie mogę się doszukać dokładnych inforamcji które to są i gdzie są umiejscowione (jeżeli jest jeden no to który i gdzie jest) Dostałem się do przekaźników pod konsolą (lewa strona przy kolumnie kierownicy) i znalazłem tam aż trzy 373 i jeden 370 lub 377 (już nie pamiętam). Jeden z nich(373) po wyjęciu całkowicie zatrzymuje prace wycieraczek w jakimkolwiek trybie. Kiedy próbuję przełączyć na pozycję 4 słyszę delikatne tykanie pod konsolą ale nie potrafię tego umiejscowić Nie znam się ale nie wydaje mi się żeby te przekaźniki były odpowiedzialne za sterowanie prędkością wycieraczek. Są to proste "4 pinowe" przekaźniki. Gdzie szukać rozwiązania braku pracy na "szybkich" ?
Fido Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 W pająku, coś nie styka zapewne, ewentualnie wypalone styki.
mrtur Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 W pająku Błagam, po ludzku do amatora proszę
Fido Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Pająk to ten mechanizm zamontowany na kolumnie kierownicy wraz z manetką. Myślę że w nim może tkwić problem.
mrtur Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 hm, wyraźnie słyszę "tyknięcie" po przerzuceniu na 4. Gdyby w "pająku" nie stykało to chyba bym tego nie słyszał (taką mam przynajmniej teorię). Serio nie ma jakiegoś jeszcze sterownika? Są tylko te przkażniki/przekaźnik(373) i to co w "pajaku"?
bin85 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 styki w manetce się nie wypalą bo nie przechodzi przez nie duży prąd, więc jedynie mogły uszkodzić się mechanicznie, a tykanie przekaźnika to pewnie słychać ten który jest w module centralnej elektryki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się