zbyszek190 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 auto to a4 b5 1.8t 150kmrok 06.06.2000 po lifcie witam zakupiłem turbo rozwiercone z kolem kompresji z audi tt 225km bo stare turbo było koło klapki pekniete i ciśnienie uciekało i turbo odłaczało stare turbo było orginalne z 150kmm auto po programie ma 204km po paru przejazdach mocnych czerwone jest turbo co moze byc przyczyna .nowy olej dolot jeszcze seria czyli na 150km nie wyrabia w upalne dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Jal masz katalizator to moze byc zatkany najlepiej wywal go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 w 1.8 t turbo robi sie czerwone, pytanie tylko jak bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 katalizator jest tylko czy np na analizie spalin sprawdzi jego sprawnosc ..jak dobrze butowalem to naweet kolektor wydechowy byl czerwony i zalezy jak go gazuje jak bardzo to bedzie bardzo czerwone. wczesniej mialem seryjna turbine 150 i sie nie grzala do czerwonosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) wywal kata bedzie lepiej chyba, że.. brakuje paliwa i jezdzisz na ubogo wtedy będzie źle sprawdz czasy wtrysków Edytowane 17 Maja 2015 przez Imhotet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 wywal kata , wstaw większe chłodzenie bo jak ze 150 masz zrobione 204 to faktycznie sie tam wszystko bedzie gotować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) wczoraj założyłem fmica dzisiaj bede testowal co i jak ale niestety cos zderzak mi wejsc nie chce nie wiem co koledzy robili ze im weszedl normalnie a mi przeszkadza z jednej strony na dole z drugiej kolo halogenu dziwi mnie ze niby temperaturaa auta osiagnela 90 stopni na wolnych kolo domu a temp dolotu pokazala 26 cos to za duzo Edytowane 17 Maja 2015 przez zbyszek190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Why? 26C na postoju to normalka. Chlodzenie nastepuje w trakcie ruchu przez wiatr. Jakiej wielkosci masz ten FMIC oraz jakie orurowanie ze Ci nie pasi? Tu masz logi mojej temp w dolocie przy fmic: http://vaglog.pl/log_211743.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Sprawdź błędy N75 jak padł u mnie to Turbo też było wiecznie czerwone po zmianie problem znikł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 wczoraj założyłem fmica dzisiaj bede testowal co i jak ale niestety cos zderzak mi wejsc nie chce nie wiem co koledzy robili ze im weszedl normalnie a mi przeszkadza z jednej strony na dole z drugiej kolo halogenu dziwi mnie ze niby temperaturaa auta osiagnela 90 stopni na wolnych kolo domu a temp dolotu pokazala 26 cos to za duzo czyli prawidłowo , IC ci silnika nie schłodzi , 26 st to już fajnie , wcześniej na bank miałeś na dolocie z 70-80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 intercoller 550x140x65 srednica wylotu ,wlotu 57mm rury57mm bledów z n75 nie ma zadnych. co to temperatury na starym to napewno tyle miala jak piszesz głupio ze sobie tego nie sprawdziłem ale napewno tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester11 0 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 chyba, że.. brakuje paliwa i jezdzisz na ubogo wtedy będzie źle Albo za bogata i czesc idzie ze spalinami do wirnika i dlatego ci sie grzeje. Co d kolektora to ma prawo byc czerwony po ostrej jezdzie ja w TDI czasem tak mam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar13 2 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Panowie....czy przypadkiem nie szukacie dziury w całym ? małe turbo więc po kilku ostrych przelotach będzie "świecić" i tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się