T777 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Witam Jakiś zwież przegryzł kable dochodzące do czujnik G70. Przy połączeniu miałem dylemat, bo są dwa kable tego samego koloru żółto-zielone. W zależności od tego jak je podłącze dostaję inny błąd w VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 007 - Short to Grounda przy odwrotnym połaczeniu: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 006 - Short to Plus Może ktoś podpowiedzieć co może być nie tak. Pozostałe dwa kable podpiąłem raczej dobrze (zielony i brązowy), aczkolwiek były przegryzione też przy samej wtyczce. Pozdrawiam Panowie podpowiedzcie chociaż jakie napięcie powinno być na poszczególnych pinach wtyczki. MAF Hitachi 06A 906 461B Podpiąłem w następujący sposób na wtyczce (co mam nadzieje jest poprawne): 1 - napięcie w granicach 1V 2 - w granicach 0V - ground ? 3 - w granicach 14V 4 - w granicach 5V Niestety nadal zostaje: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 006 - Short to Plus Co może być przyczyną ? Czy mogło wywalić jakiś bezpiecznik ? Czy IAT jest zintegrowany z MAF ? Czy da się wymienić sam IAT ? I jak się upewnić, że to nie kable ? Poniżej jeszcze wartości z VCDS'a na biegu jałowym: Group 002 RPM 800/min, Load 26%, Inj. In Time 3.09 ms, Mass Flow 3.52 g/s Group 003 RPM 800/min, Mass Flow 3.40 g/s, Load 3.9%, Ign. Time 6.0 BTC Group 004 RPM 800/min, Voltage 14.14V, Temperature 51.0 C, Temperature 9.0 C Witam Jakiś zwież przegryzł kable dochodzące do czujnik G70. Przy połączeniu miałem dylemat, bo są dwa kable tego samego koloru żółto-zielone. W zależności od tego jak je podłącze dostaję inny błąd w VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 007 - Short to Grounda przy odwrotnym połaczeniu: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 006 - Short to Plus Może ktoś podpowiedzieć co może być nie tak. Pozostałe dwa kable podpiąłem raczej dobrze (zielony i brązowy), aczkolwiek były przegryzione też przy samej wtyczce. Pozdrawiam Panowie podpowiedzcie chociaż jakie napięcie powinno być na poszczególnych pinach wtyczki. MAF Hitachi 06A 906 461B Podpiąłem w następujący sposób na wtyczce (co mam nadzieje jest poprawne): 1 - napięcie w granicach 1V 2 - w granicach 0V - ground ? 3 - w granicach 14V 4 - w granicach 5V Niestety nadal zostaje: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 006 - Short to Plus Co może być przyczyną ? Czy mogło wywalić jakiś bezpiecznik ? Czy IAT jest zintegrowany z MAF ? Czy da się wymienić sam IAT ? I jak się upewnić, że to nie kable ? Poniżej jeszcze wartości z VCDS'a na biegu jałowym: Group 002 RPM 800/min, Load 26%, Inj. In Time 3.09 ms, Mass Flow 3.52 g/s Group 003 RPM 800/min, Mass Flow 3.40 g/s, Load 3.9%, Ign. Time 6.0 BTC Group 004 RPM 800/min, Voltage 14.14V, Temperature 51.0 C, Temperature 9.0 C Podzielę się rozwiązaniem, gdyby ktoś miał podobny problem, bo sam nie znalazłem. Podpięcie przewodów na przepływce Hitachi 06A 906 461B (AFH60-10C) powinno być jak wskazane powyżej. Czyli w moim przypadki był błąd jeden: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 006 - Short to Plus Błąd najprawdopodobniej na skutek przepalenia termistora (w czujniku IAT) znajdującym się w przepływomierzu. Tak więc zanim w takiej sytuacji zabierzecie się za podpinanie przewodów upewnijcie się co do napięcia. Bezpieczników niestety nie ma. Edytowane 23 Maja 2015 przez T777
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się