Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 Cabrio S-Line Avus Pearl Metallic: Matee: CZERWONE koła na zimę :)


mateszymanski

Rekomendowane odpowiedzi

Krótka historia auta:

To moja druga A4ka, której szukałem 2 lata, dając sobie dużo czasu i oglądając różne złomy :)

Auto mam już od roku (kupiłem w 2014) ale dopiero teraz zebrałem się żeby założyć temat.

Bardzo długo szukałem auta z silnikiem 2.4 wolnossąca benzyna i mimo że budżet miałem spory znajdowałem masę rozczarowań.

To niedziałające klimatyzacje, auta zużyte z zacinającym się dachem, albo naprawdę bardzo słabo wyposażone.

Dlatego kiedy na lawecie z Francji przyjechała A4ka 2.5 TDI w oryginalnym pakiecie s-line, poleciałem 400 km żeby ją obejrzeć :)

Przebieg sprawdzony po VINie w serwisie Audi/VW 162 tys km, stan niezły (ja nie wierzę w "jedyny taki zobacz, ideał jak nowy" :) )

I tak oto jeździmy sobie bez dachu ponad 2 lata.

Pacjent:

- Audi A4 2004, oryginalny s-line w kolorze Avus Pearl Metallic.

- silnik: 2.5TDI 163 KM (BDG), manual

DSC_0146_zpspvg9exs5.jpg

Na pokładzie m.in.

- podgrzewane fotele sport z szufladkami

- navi rns-e, bluetooth

- kompletne podświetlenie wnętrza (lampki pod drzwiami, pod fotelami)

- ksenon z coming/leaving home

- nagłośnienie BOSE ze zmieniarką

- kolorowy FIS

- 18 calowe felgi

- obniżone zawieszenie oryginalne s-line

- czujniki parkowania

- lusterko fotochrom

- lusterka boczne składane elektrycznie i przyciemniane wraz z lusterkiem wstecznym

DSC_0158_zpstqbrf9xf.jpg

Zmiany na lepsze

Po odebraniu auto od razu trafiło do serwisu gdzie poleciały na wymianę wszystkie tarcze, klocki, oleje (również w skrzyni) i filtry, klimatyzacja odgrzybiona i uzupełniona.

Auto zalane Motulem 5w40 :)

1. Potem na sprzedaż poszły oryginalne felgi 18 cali s-line, na których auto wyjechało z fabryki - były zmęczone życiem.

2. Wjechały nowe 2 komplety kół

Na zimę czarne 17stki

DSC_1963_zps1c2vukyx.jpg

Na lato polerowane 18 stki

DSC_0190_zpsg18g1l01.jpg

3. Fabryczny ksenon i jego wykonanie to jest jakaś kpina - wadliwe wypalające się soczewki powodowały, że przed autem nie było widać NIC. W nocy można było się zabić.

Tak wyglądały fabryczne soczewki, robił mi to profesjonalny serwis oświetlenia

IMAG2347_zps3hxlecxy.jpg

Wymieniłem palniki na nowe (General Electric)

Oddałem lampy do wymiany soczewek na nowe (Hella) - koszt 800 złotych ale światła świecą jak w nowym samochodzie

4. Przyszły jesienne temperatury i okazało się, że świece żarowe chyba nie widziały wymiany.

Wymieniłem 4 niestety dwie z sześciu się ukręciły :/

Łączny koszt wymiany świec 6 z wykręceniem dwóch urwanych - 1200 złotych - zabolało.

5. Grill, osłony przeciwmgłowych - polakierowałem na czarny połysk

IMAG0549_zps5nhs5rzl.jpg

6. Oświetlenie wnętrza, podświetlenie nóg - całość wymieniona na biały LED

IMAG1779_zpshomqvjty.jpg

7. Kupiłem dolną dokładkę zderzaka aby wyprowadzić podwójny wydech, z dołu na górę :) - czeka na montaż

8. Skóry traktuję środkami Gliptone - nie potrzeba zapachu do auta bo wnętrze pachnie skórą :)

9. Wymieniłem wyświetlacz w RNS-E - 500 złotych. Niestety fabryczny padł i wyświetlał jakieś kolorowe paski. Niestety zaraz później padł napęd DVD :/ Efekt? Musiałem kupić nowe RNS-E

5292914987_2_zpscmnd8iva.jpg

10. Standardowy problem dla A4 Cabrio - woda w bagażniku dostająca się przez 3cie światło STOP w klapie. Rozebrałem, usunąłem fabryczną starą uszczelkę, oczyściłem wszystko i jest jak nowe :)

IMAG0531_zpsekifxvbw.jpg

IMAG0533_zpstdaismkc.jpg

11. Wymieniony mechanizm zamka bagażnika - klapa się zacinała.

12. Nowe dywaniki welurowe i nowe gumowe

13. Nowy intercooler - fabryczny miał dziurę i zrobiła się nieszczelność w układzie

14. Wymiana czujnika parkowania (niestety trzeba ściągać zderzak w tym modelu)

15. Wymiana łożyska w kole

16. Zimowe 17stki na czerwono :D (PlastiDip)

17. Wymiana czujnika położenia pedału hamulca

18. Konserwacja dachu profi środkiem (Fabric Guard)

19. Wymiana rolki i paska klimatyzacji

20. Dystanse kół tył: 25 MM

EDIT Marzec 2016:

21. Dystanse:

-25 mm tył

-15 mm przód

22. Kompletny serwis u Karola z Raszyna z A4 Klub, którego po raz kolejny szczerze polecam

23. Wymieniony rozrusznik

24. Wymieniony akumulator

25. Ustawiony kąt wtrysku

Efekt? Auto zapala jak nowe :)

26. Wymieniony zamek i mechanizm otwierania bagażnika, naprawiona klamka: w cabrio ten element jest do niczego.

Wszystko opisane na dalszych stronach wątku :)

Kilka zdjęć:

DSC_0164_zpslfu3otrg.jpg

DSC_0186_zpstyr3oeut.jpg

IMAG1760_zpscnptvhlb.jpg

IMAG0057_zps1cuyqurn.jpg

Auto jeśli nie jest akurat schowane to nigdy nie moknie i nie marznie bo mam dla niego "kurtkę" :)

IMAG2823_zpskgzn7dzt.jpg

DSC_0148_zpsuqatvg5x.jpg

DSC_0161_zpsgj7oehdb.jpg

Pozostałe sprawy i aktualne zdjęcia na kolejnych stronach wątku - trochę się pozmieniało :)

/EDIT jak to wszystko piszę, to zaczynam zdawać sobie sprawę, że chociaż moje auto nie jest ideałem, to włożyłem w nie już naprawdę sporo pieniędzy (mimo niemałej ceny zakupu) i sporo uwagi. Dlatego wszystkich szukających cabrio w dolnych widełkach cenowych, zdecydowanie przestrzegam przez szukaniem "okazji" :) Bo ja wiem, że wydatki się nie skończą, kwestia wydawania regularnie - inaczej uruchamia się lawina.

Edytowane przez mateszymanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też padł chyba jeden czujnik, mechanik ma jutro zobaczyć czy rzeczywiście padł czy jest problem z podłączeniem.

kolor przepiękny, bardzo mi się podoba! wywal jeszcze znaczek z grilla :decayed: ja też wywaliłem ;)

nie jesteś zadowolony z Sonaxa? ja u siebie zrobiłem i jestem bardzo zadowolony z efektu.. chyba byłem pierwszym właścicielem auta, który to robił bo wsiąkała momentalnie.

ja za swoje auto dałem cenę jedną z wyższych z allegro (kupowałem jednak je w DE), włożyłem już też troszkę pieniążków w rzeczy eksploatacyjne (i w zasadzie tylko w nie).. także ja również nie uwierzę w te "perły" za 15-20 tys..

pokaż foto ramki w czarnym połysku! u Ciebie aż tak słupki się nie rzucają w oczy jak w innych kolorach.. ma to jakiś tam urok (jak w B4), choć mi by się bardziej podobały w kolorze :)

do zobaczenia (mam nadzieję) na drogach i zlotach :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! :)

Co do Sonaxa do dachu - efekt u mnie utrzymuje się jakiś miesiąc - nie jestem natomiast zadowolony ze sposobu jego rozprowadzania... albo sprzedali mi jakiś stary.

U mnie pianka się nie pieni, cieknie jak stara pianka go golenia i bardzo ciężko jest to nałożyć a później rozprowadzić po dachu - w ogóle nie widać gdzie już się machało a gdzie nie :)

A już zużyłem cały i chciałbym spróbować czegoś innego :)

Kolor auta - dobrze że to ten avus bo srebrnego bym nie zdzierżył - ale nie będę ukrywał, że średnio za nim przepadam :D

No i masz rację - srebrne słupki nie wyróżniają się na jego tle, a akurat je lubię :)

Daj znać jak będziesz wiedział co z czujnikiem - czy da się to zrobić bez zdejmowania zderzaka (u mnie vcds pokazuje błąd tego skrajnego po boku zderzaka)

Zdjęcia grilla i ramek zrobię i wrzucę - nie świeci się nie wiadomo jak ale plastiki "odżyły" :) Polecam

Znaczek jest u mnie na stałe tak już kupiłem, wiem że frontowy w przeciwieństwie do bocznych s-line nie jest fabryczny no alee co zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przedni powinieneś móc ściągnąć - ja też miałem przyczepiony na spinkach i sam go wyciągnąłem ;)

podejrzewam, że u mnie będą ściągać zderzak.. ale dam znać co i jak :hi:

muszę kiedyś do Was do Warszawy wpaść na spota :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko :kox: jak dla mnie czarne felgi zimowe są spoko, natomiast letnie tragedia- psuja wizerunek tego auta. Zmień je i będzie malina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szczerą opinię, bardzo długo szukałem nowych felg i te polerowane mi się podobają, to oryginalne felgi grupy VAG.

Ja zmieniam felgi w samochodach średnio 2-3 razy w roku i teraz przyszła pora na coś takiego. :decayed:

Fabryczne 18stki w tym modelu niesamowicie mi się opatrzyły (mam takie w wersji 17 cali na drugiej A4ce).

Długo siedziałem w Photoshopie i przymierzałem różne wzory felg, tutaj mały dowód :)

2_zpsa2sjzhvt.jpg

1_zpsagcquu5b.jpg

A że jestem postrzelony w głowę na tym punkcie to zrobiłem jeszcze głosowanie wśród znajomych bo nie mogłem się zdecydować :D :D (konkurowały jeszcze m. in. felgi 5ramienne "łopaty" z S6)

I wspólnie wybraliśmy te. Po zmierzchu wyglądają jeszcze lepiej dzięki polerce. Moim zdaniem pasują do bryły auta, są masywne i nie giną na nim.

Ogólnie ciężko jest dobrać felgi do tego auta, wszystko na nim ginie i wydaje się mniejsze niż w rzeczywistości, do tego dochodzi przeciętna oferta na rynku (działając w jakimś tam budżecie i szukając felgi o określonych parametrach ciężko kupić to co naprawdę by się chciało).

A z ciekawości, jakie Ty byś widział? :)

p.s tu dla porównania fabryczne, postarzają to auto o dobre 10 lat :)

2005-audi-a4-convertible-wallpaper-nkxn2

Edytowane przez mateszymanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi letnie zdecydowanie lepiej pasują do Twojego auta, piękna sztuka tak swoją drogą :)

Co do dachu to najpierw ODGRZYBIANIE a dopiero potem IMPREGNACJA!!

Meguiars ma coś w ofercie... w tym roku kupiłem impregnat TENZI, jest ok, ale trzeba wszystko w około dobrze zabezpieczyć, bo trudno się go potem usuwa, szczególnie z szyb :)

impregnat:

http://tenzi.sklep.pl/tenzi-cabrio-prot-1-l-s-p-884.html

lub:

http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=464

środek myjący i odgrzybiający:

http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=463

Tę dolną dokładkę tylnego zderzaka już kupiłeś? Bo mam taką na sprzedaż, nóweczka w folii. Na dwa wydechy :wink:

PS. W komorze silnika brakuje Ci osłony zbiorniczka płynu od sprysków i wspomagania ;)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak wiem o czyszczeniu i odgrzybianiu :) Wydało mi się to na tyle oczywiste, że nawet o tym nie pisałem :D

Robię to m. in. szczotką z naturalnego włosia (mycie).

Jedynie z impregnatem miałem problem, dziękuję Ci za namiary, przyjrzę się im i kupię coś nowego. Zdam relację jak się to sprawuje w stosunku do tak zachwalanego dachowego Sonaxa :)

Pod machą wszystko jest na swoim miejscu - to zdjęcie, które widzisz - nie ma paru elementów, bo zdjąłem je przy okazji grzebania pod maską, czyszczenia (wymiany zbiorniczka płynu chłodniczego bo był pęknięty).

:)

A jeszcze co do środków do impregnacji dachu - TENZI po prostu psikasz i tyle? Sonax, którego używałem wymagał dużo siły i pracy na rozprowadzenie - ale efekt przeciętny, wodę odpycha przez jakiś czasm ale ptasie odchody niesamowicie ciężko mi doszorować - a miał przed tym chociaż częściowo zabezpieczać.

Edytowane przez mateszymanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję!! Autko prezentuje się naprawdę fajnie. Sam też "zakochałem" się w A4 B6 bez dachu i od prawie roku śmigam Złotą Strzałą (kolor rzadko spotykany LY1S - kosmiczny zółty - faktycznie kosmiczny...)

mam pytanie o regeneracje soczewek - gdzie to robiłes, możesz podać namiary. U mnie oryginały od 2002 roku już swoje przepracowały i teraz to świeczki nie ksenony :) Nawet zastanawiałem się nad kupnem nowych lamp ori - ale w ASO podali mi 2 tys za sztuke więc dałem spokój.

Co do Sonaxa - faktycznie nie jest najlepszy w aplikacji ale generalnie u mnie się sprawdza - woda spływa jak po kaczce. Może następnym razem spróbuje czegoś innego.

pozdro i jak najmniej deszczowych dni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gówno ptasie niestety nie zachowa się jak woda i nie spłynie po dachu, nadal trzeba je ręcznie usunąć :wink:

Zresztą jak pada intensywnie to i tak impregnat w końcu się podda, on ma po prostu utrudnić przyleganie brudu a nie tworzyć powłoki wodoodpornej. Dach jest już fabrycznie szczelny :)

Ale jak wyleje się pokazowo szklankę wody na dach to ładnie wszystko spływa :)

TENZI i Meguiars po prostu psika się na suchy dach, czeka na wchłonięcie 10-15 minut i powtarza zabieg.

Wszystko bezdotykowo i bez użycia siły :D


Gratuluję!! Autko prezentuje się naprawdę fajnie. Sam też "zakochałem" się w A4 B6 bez dachu i od prawie roku śmigam Złotą Strzałą (kolor rzadko spotykany LY1S - kosmiczny zółty - faktycznie kosmiczny...)

mam pytanie o regeneracje soczewek - gdzie to robiłes, możesz podać namiary. U mnie oryginały od 2002 roku już swoje przepracowały i teraz to świeczki nie ksenony :) Nawet zastanawiałem się nad kupnem nowych lamp ori - ale w ASO podali mi 2 tys za sztuke więc dałem spokój.

Co do Sonaxa - faktycznie nie jest najlepszy w aplikacji ale generalnie u mnie się sprawdza - woda spływa jak po kaczce. Może następnym razem spróbuje czegoś innego.

pozdro i jak najmniej deszczowych dni :)

Mam na sprzedaż soczewki po potłuczonych lampach od cabrio jakby co, ale w środu wszystko sprawne i niewypalone :)

Lampy zostały wyprodukowane w połowie 2004r i były zamontowane w cabrio z MY2005, zostały wymontowane przeze mnie przy przebiegu ok. 90tys.km.

Jeśli jesteś zainteresowany pisz na priv. :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję!! Autko prezentuje się naprawdę fajnie. Sam też "zakochałem" się w A4 B6 bez dachu i od prawie roku śmigam Złotą Strzałą (kolor rzadko spotykany LY1S - kosmiczny zółty - faktycznie kosmiczny...)

mam pytanie o regeneracje soczewek - gdzie to robiłes, możesz podać namiary. U mnie oryginały od 2002 roku już swoje przepracowały i teraz to świeczki nie ksenony :) Nawet zastanawiałem się nad kupnem nowych lamp ori - ale w ASO podali mi 2 tys za sztuke więc dałem spokój.

Co do Sonaxa - faktycznie nie jest najlepszy w aplikacji ale generalnie u mnie się sprawdza - woda spływa jak po kaczce. Może następnym razem spróbuje czegoś innego.

pozdro i jak najmniej deszczowych dni :)

Dzięki! Pokaż swoją! Jestem mega ciekawy koloru, chyba takiej nigdy nie widziałem. To taki? Jeśli tak to miazga :)

audi-a4-299761261-640x480_53cfb94425.jpg

Co do lamp - ja początkowo myślałem, że po prostu palniki są do niczego. Wyjąłem lampy, wymieniłem palniki. I co? I nadal masakra. Poprawiło się może o jakieś 5-10%... To nawet nie jest tak, że światła świeciły słabo. One nie świeciły w ogóle! Auto jadące za mną robiło mi cień przed samochodem. W nocy nie widziałem prawie nic, naprawdę było niebezpiecznie jeździć.

Zacząłem pytać, dzwonić, szukać serwisu oświetlenia. Znalazłem taki w Warszawie: http://www.xenon.waw.pl/index.html

Okazało się, że nasze auta mają miały montowany taki sam rodzaj soczewki jak BMW E46 - czyli przedpotopowy, archaiczny, tragicznej jakości plastik - Audi ładnie tu pocięło po kosztach, w tych rocznikach montując staroć pochodzącą z 1997 roku, zaprojektowaną w czasach pierwszych ksenonów.

Prześledziłem też amerykańskie i angielskie fora, gdzie cabrio jest znacznie więcej niż u nas i tam też wszyscy niesamowicie narzekali na światła. Diagnoza po obejrzeniu moich świateł? One nie świecą słabo, one nie świecą w ogóle bo nie ma co tam świecić - soczewka jest wypalona.Tak wyglądały moje soczewki po wyjęciu (przebieg auta sprawdzony w ASO - 160 tys km)

IMAG2347_zps3hxlecxy.jpg

Operacja polegała na wyjęciu lamp z auta - niestety ich nie da się rozkleić i mozolnym usunięciu soczewek z wnętrza i zamontowania nowych, aluminiowych Helli.

I to w połączeniu z nowymi palnikami naprawdę robi robotę, nie dość że są widoczne 2 snopy światła przed autem, nawet przy dużym miejskim oświetleniu, to w nocy mam światła jak nowe auto. Było warto - koszt 850 złotych razem z ceną nowych soczewek. Polecam też ten serwis - wszystko wyregulowane i zrobione naprawdę profesjonalnie, a właściciel zna się na temacie, mimo że jest dosyć hmm szorstki w obejściu ;) Cena spora, ale ja nie miałem wyjścia bo w nocy nie widziałem nic.

Gówno ptasie niestety nie zachowa się jak woda i nie spłynie po dachu, nadal trzeba je ręcznie usunąć

Haha :D :D No nie oczekuję od niego żeby samo spływało ale żebyś Ty zobaczył jak ja muszę je szorować to też byś szukał jakichś specyfików gównoodpornych :D A na jasny lakier ptaki wyjątkowo lubią srakać!

Mam do Was pytanie - macie w swoich światła do jazdy dziennej albo planujecie je zrobić? Jakieś doświadczenia z długimi świecącymi na 30%?

Edytowane przez mateszymanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie - macie w swoich światła do jazdy dziennej albo planujecie je zrobić? Jakieś doświadczenia z długimi świecącymi na 30%?

Ja po stłuczce przerobiłem swoją B6 na B7-look S-Line (pakiet Sport - tj. sportowe fotele i zawias, miałem już fabrycznie :) ), więc mam obecnie fabryczne DRL-y w kloszach :)

...których jeszcze nie podłączyłem, bo wiąże się to z wymianą modułu MCE pod kierownicą. Moduł już mam, brakuje czasu na jego montaż...

Na razie więc wypalam żarniki za dnia :kwasny:

Jest jeszcze opcja by zastąpić przeciwmgłowe dedykowanymi lampami DRL (jeśli są... :mysli: ) i zakodować MCE na Kanadę.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musiałem wymienić RNSE. Naprawa nieopłacalna, wymienialem w niej już wyświetlacz bo padł, a teraz dodatkowo nie działał napęd, nawigacja nie działała.

IMAG0671_zpsm8dc4hch.jpg

Kupiłem nową RNSE z a4 B7

IMAG0670_zpslsq2dgbj.jpg

Ale okazało się dodatkowo że antena od navi nie łapie mi satelit, dodatkowo odkryłem burdel z kablami - dalej nie wiem który jest do czego :/

1_zps89yihcrh.jpg

Wycieczka do Naviservice w Józefowie po nową anteną, krotka modlitwa żeby cholerstwo wreszcie ruszyło i jest!

Wszystko śmiga i w sumie jest naprawdę użyteczne, nowe mapy, nazwy zjazdów czytane po polsku, strzałki wyświetlane na kolorowym FISie - jak dla mnie bardziej użyteczne niż mapy google na telefonie.

Szkoda tylko, że nie ma informacji o korkach... ;)

Macie jakiś pomysł gdzie zamontować antenę od nawigacji? Na razie upchnąłem ją w schowku z bezpiecznikami ale tam ma słaby zasięg. Ktoś wie gdzie jest fabryczna antena od nawigacji w cabrio??

Edytowane przez mateszymanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki szacun za milosc do audi:-) wogole do aut:-) mozemy sobie przybic piątke:-) jestem taki sam:-) auko pierwsza klasa:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz grzanej przedniej szyby (która działałaby jak ekran), to zamontuj antenę gdzieś nad licznikiem lub nad schowkiem pasażera :hi:

Oczywiście tak, by nie zasłaniała poduszki :wink:

A oryginalnie antena znajduje się w klapie bagażnika, który jest z tworzywa sztucznego :hi:

Tam są w ogóle wszystkie anteny.

Oprócz tej od HomeLinka :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki szacun za milosc do audi:-) wogole do aut:-) mozemy sobie przybic piątke:-) jestem taki sam:-) auko pierwsza klasa:-)

Dzięki! Mimo paru bolączek przywiązanie jest :)

Dzisiaj odebrałem uzupełnienie kosmetyków, które mi się skończyły, nowej firmy na polskim rynku Mainz - zobaczymy czy są solidne :) Moja dziewczyna śmieje się, że wydaje więcej na kosmetyki do auta niż na swoje... A różnicę widzi tylko kilku wariatów.

IMAG0713_zps1pgtkwtd.jpg

Jak nie masz grzanej przedniej szyby (która działałaby jak ekran), to zamontuj antenę gdzieś nad licznikiem lub nad schowkiem pasażera :hi:

Oczywiście tak, by nie zasłaniała poduszki :wink:

A oryginalnie antena znajduje się w klapie bagażnika, który jest z tworzywa sztucznego :hi:

Tam są w ogóle wszystkie anteny.

Oprócz tej od HomeLinka :wink:

Muszę to zrobić bo po 3 dniach obserwacji w miejscu skrzynki z bezpiecznikami nie jest źle - ale jak wjadę gdzieś w ciasną miejską zabudowę to jednak trochę głupieje i nieco gubi pozycję.

Najchętniej zamontowałbym ją w tylnej klapie ale nie widzi mi się rozbieranie połowy auta :) Także spróbuję gdzieś pod deską tak jak piszecie, ale najpierw muszę wybadać jak się tam dostać :D

Dzięki po raz kolejny za nieocenioną pomoc i podzielenie się wiedzą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję autka, życzę bezawaryjnej jazdy, a do konserwacji dachu moim zdaniem nie ma lepszego jak 303 fabric guard. Ja tym konserwuję od 1,5 roku i zabieg powtarzam co ok. 5-6 miesięcy. Z sonaxa tez nie byłem zadowolony, już po miesiącu nie działał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję autka, życzę bezawaryjnej jazdy, a do konserwacji dachu moim zdaniem nie ma lepszego jak 303 fabric guard. Ja tym konserwuję od 1,5 roku i zabieg powtarzam co ok. 5-6 miesięcy. Z sonaxa tez nie byłem zadowolony, już po miesiącu nie działał

Dzięki! :D Zbiegło się to w czasie bo właśnie w piątek zamówiłem 303 Fabric Guard :)

Doradzano mi jeszcze Diamondbrite, ale myślę że będę zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a korzystaliście z ORI impregnatu, sprzedawanego w ASO? koszt to jak dobrze pamiętam 59zł.. zastanawiam się czy go nie kupić na próbę.

ja kupiłem Sonaxa.. ale rzeczywiście to szajs.. w marcu impregnowałem, od tego czasu kilka razy popadał deszcz i 4 mycia samochodu.. w sobotę tylko w dwóch miejscach było tak, jak powinno być :facepalm:

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...