Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16496 17700


dawid6693

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś sprawdzałem odporność przy 25c było 16oh

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Może kabel gdzieś przerwany mogłem przy wymianie kolanka odmy coś przypadkiem poluzować

Bo kolanko odmy jest obok termostatu

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja nadal nie mogę poradzić sobie z błędem 16496.. jak juz pisałem czujnik temperatury powietrza zasysanego wymieniony. Napięcie w kostce jest. Pojechałem do mechanika i stwierdził że to przepływka na 100% ale przeczytałem kilka postów wyżej ze kolega zmienił przepływkę i nic to nie dało. Błąd po wykasowaniu natychmiast wraca w vagu a na zegarach pojawia się po jakimś czasie. AA i dodam jeszze że jak odłączyłem kostkę od tego czujnika temperatury powietrza zasysanego to w vagu wyskakuje zupełnie inny błąd. Czego dalej mam szukać?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki czujnik założyłeś ja jak kiedyś założyłem chiński do ABS to błąd nadal był a po założeniu oryginału znikł i wszystko działało ok.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik nie żaden chiński. Dałem 50zl za niego. Kupić tą przepływkę? Mam szukać na allegro jakieś używki czy tylko i wyłącznie nowa?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił oryginalny sam lizak taniej wyjdzie bo obudowę przecież masz dobrą ona się zepsuć nie ma jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lizak czyli ten czujnik przykrecany na dwie śruby torx tak? Aa te siateczki mogę normalnie jakoś wyczyścić za pomaca benzyny i pędzelka bo trochę zabrudzone były.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie którzy nawet myją i czyszczą jam przepływomierz ale nie wiem czy to pomaga a te siateczki to tylko chyba syf łapią więc można wyczyścić

A to ten czujnik http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-wklad-vw-seat-audi-1-8t-i5635447626.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem ale bez zmian.

Dzisiaj udało mi się uruchomić dzisiaj elm 327 i na dwóch aplikacjach pokazywało ze temperatura powietrza zasysanego wynosi 143st. I wartość ta się nie zmieniła. A wracając do czujnika to jest on firmy EPS wyprodukowany we Włoszech.

Teraz juz zgłupialem cy szukać winy w tym czujniku temp czy w przepływce.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wymieniałeś termostat czy co bo mam podobny problem, bład 17700 a temp 90 stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio robiłem aktualizacje V-scan i podpiąłem pod auto i wyskoczył mi błąd 17700 tak jak na obrazku, wskaźnik temp utrzymuje się na 90'C, w blokach pomiarowych temperatura do 70'C zgadza się ze wskazaniami na desce rozdzielczej, natomiast w zakresie od 80'C -102'C wskaźnik utrzymuje się cały czas na 90'C. Czy muszę się liczyć już z wymianą termostatu na gwałt czy można z tym jeździć??

20190628_095635.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat nie ma nic wspólnego z odczytem temperatury na zegarach.W termostacie masz po prostu grzałki i ich uszkodzenie informuje Cię błędem, natomiast za odczyt temperatury odpowiedzialny jest czujnik temperatury silnika z tyłu głowicy w plastikowym kroćću.Temperatura pomiędzy vagiem a zegarem może się różnić gdyż w vagu masz niemal idealną wartość, natomiast zegary służą Tobie do wzrokowej kontroli temperatury i niewielka różnica w odczytach jest zjawiskiem normalnym.

Oczywiście termostat do sprawdzenia:przewody, kostka,odporność grzałki przy zadanej temperaturze i wymiana w razie stwierdzenia uszkodzenia. Znam takich co jeżdżą latami z uwalonymi grzałkami ?

Edytowane przez JarekST202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, JarekST202 napisał:

Termostat nie ma nic wspólnego z odczytem temperatury na zegarach.W termostacie masz po prostu grzałki i ich uszkodzenie informuje Cię błędem, natomiast za odczyt temperatury odpowiedzialny jest czujnik temperatury silnika z tyłu głowicy w plastikowym kroćću.Temperatura pomiędzy vagiem a zegarem może się różnić gdyż w vagu masz niemal idealną wartość, natomiast zegary służą Tobie do wzrokowej kontroli temperatury i niewielka różnica w odczytach jest zjawiskiem normalnym.

Oczywiście termostat do sprawdzenia:przewody, kostka,odporność grzałki przy zadanej temperaturze i wymiana w razie stwierdzenia uszkodzenia. Znam takich co jeżdżą latami z uwalonymi grzałkami ?

Akurat to co wyczytałem z forum, to niestety wymienia się cały termostat, samej grzałki się nie da, a że jest trochę rozbierania żeby się tam dostać to chciałem się upewnić czy jest to sprawa pilna, czy można z tym zaczekać. Wcześniej miałem Audi 80 B2 (klasyk) i tam nie bałem się grubszych rzeczy robić samemu, tutaj już wiadomo inna epoka, nie wiem jak się odpowietrza system, jak z uszczelkami po odkręceniu przepustnicy itp. i lepiej oddać to komuś kto to ogarnia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś temat o wymianie termostatu w bfb,jeżeli masz jakieś zdolności mechanika to powinieneś sobie poradzić. Odpowietrzanie standard, górne węże nagrzewnicy, jest jeszcze śruba odpowietrzająca na rurze wodnej na kolektorze ssącym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2015 o 08:34, dawid6693 napisał:

Panowie a ja nadal nie mogę poradzić sobie z błędem 16496.. jak juz pisałem czujnik temperatury powietrza zasysanego wymieniony. Napięcie w kostce jest. Pojechałem do mechanika i stwierdził że to przepływka na 100% ale przeczytałem kilka postów wyżej ze kolega zmienił przepływkę i nic to nie dało. Błąd po wykasowaniu natychmiast wraca w vagu a na zegarach pojawia się po jakimś czasie. AA i dodam jeszze że jak odłączyłem kostkę od tego czujnika temperatury powietrza zasysanego to w vagu wyskakuje zupełnie inny błąd. Czego dalej mam szukać?

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Witam > mam taki sam problem i nie wiem co zrobić . Czujnik wymieniony VAG , kabel widać cały , napięcie mam ... błąd wywala tak samo a check wyskakuje po czasie  . POMOCY 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...