Waść Kolorowość Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 Witam,Wczoraj ściągnąłem miskę olejową z mojego silnika 1.8t BEX QuattroW misce leżała sobie panewka oporowa z wału korbowego, a ta druga co była przy stopce na korbie była wytarta razem ze stopką,Panewka na wale jest wytarta ma bruzdy nadaję się do wymiany, Wał w jednym kącie jest zaokrąglony. jednym słowem wał darł o blok i nawet koło zamachowe. I na dodatek smok miał dziury w sitku jak by go ktoś podziurawił Co radzicie w takim przypadkuMam silnika z a3 2002r 1.8 APG wolnossący czy ten blok z poprzecznego silnika jest taki sam i można go zakładać, ?Ewentualnie czy jak by wyjął z niego stopkę korby i założył do tamtego z nowymi panewkami to by to działało jak trzeba pomimo że nie jest do pary w porównaniu do innych ? Przypuszczając że wymiary są nominalne
zen8000 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 nie jest to niemozliwe ale nie opłacalne poprzeczniak ma inne mocowania. w zasadzie kupa z tym roboty glucenia i kombinowania na allegro jest kilka słupków za 3000 do 5000zł
Waść Kolorowość Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Dzięki, A poza tym wszystkie bloki z wzdłużnych 1.8t i nawet 1.8 wolnossących są takie same i będą już pasować nawet z tych starszych a4 b5 passatów itp ? Edytowane 22 Maja 2015 przez Waść Kolorowość
azure Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Jakie miałeś objawy poza mrugającą kontrolką oleju? Jakieś dziwne dźwięki czy tylko zdjąłeś miskę, żeby smok przeczyścić?
zen8000 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Tego Ci nie powiem czy to wszystko jedno bo jednak minęło kilka lat od pierwszego 1.8 nie bawił bym się w wolnossące
Waść Kolorowość Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Opublikowano 23 Maja 2015 Jakie miałeś objawy poza mrugającą kontrolką oleju? Jakieś dziwne dźwięki czy tylko zdjąłeś miskę, żeby smok przeczyścić? W mieście stojąc w korku to kontrolka się zapalała jak już miał silnik gorąco, a dwa jak dodawało się gazu lekko obojętne na jakim biegu w zakresie 2000-4000 obr.min słychać było taki zgrzyt który się nasilał. Później już jak dało się w podłogę to również był słyszalny był to pewnie dźwięk wału o koło zamachowe. Dziś będę zaczynał rwać silnik, i nic tylko szukać kompletnego dołu i wsadzać. Dziwi mnie tylko czemu smok miał dziury w sitku jak zapałki
azure Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Być może już ktoś tam zaglądał i coś dłubał? Jak Ci się chce wrzuć fotki tego sitka. Kontrolka zaczęła zapalać się z tego co kojarzę po wymianie oleju, robiłeś płukankę silnika? Może pozapychało się wszystko po płukance... trudno już teraz wywróżyć. Ile kkm zrobiłeś od kupna? Jak to była pierwsza wymiana oliwy to może wcześniej zalany był jakimś syfem... zmieniłeś go na olej i ujawniły się bolączki silnika. Na allegroszu popatrz, bo wczoraj jak z ciekawości patrzyłem był za 1kPLN kompletny dół silnika. Może coś warty... a jak nie to może lepiej szukać kompletnego auta z UK? Po wyprzedaniu gratów wyjdzie podobnie jak zakup silnika. Edytowane 23 Maja 2015 przez azure
Waść Kolorowość Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) Tak robiona była płukana silnika, ale nie sądzę, że przez nią mogło by się tak zrobić choć wykluczone to nie jest. Ale te dziury w smoku są dziwne dla mnie jak by je ktoś specjalnie zrobił SmokPanewki oporowe, jedna leżała w misce, a druga jeszcze na stopce była Od kupna z jakieś 8 tyś km zrobioneAuto z UK nie chce mi się potem bujać z tymi częściami sprzedawać pakować itp Koledzy możecie mi powiedzieć jakich symbolów bloków szukać oprócz AVJ BFB AMB by pod pasowały do BEX ? Edytowane 23 Maja 2015 przez Waść Kolorowość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się