jan naj Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam, Mam taki problem od zeszłego roku, który powrócił w tym roku z nastaniem słonecznych dni. Rano jak jest chłodno - odpala super. Jak auto postoi na słońcu i jest temp powietrza powyżej 25 st C to bardzo długo kręci i nie chce odpalić. Po około 10-15 sek. kręcenia w końcu z łaską odpali. Trochę pomaga przy tym dodanie gazu... Z końcem zeszłego lata problem ustąpił i niestety w tym roku powrócił. Zaskakujące jest to, że po długiej jeździe gdy jest gorący silnik i na chwilę się go zgasi, to już z ponownym odpaleniem nie ma żadnego problemu... Żadnych błędów na kompie nie pokazuje. Wymienione świece, wszystkie cewki i moduł zapłonowy. Immo wycięte (tradycyjny problem z komunikacją z transponderem był). Pomocy... Edytowane 20 Maja 2015 przez jan naj
sunset Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Czujnik położenia wału korbowego prawdopodobnie. Gaśnie ci podczas jazdy ?
switch@23 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Hej. Witaj w klubie u mnie było podobnie. Wymiana czujnika położenia wału ,czujników temperatury tego z tyłu bloku silnika i przy chłodnicy. Na razie jest ok . http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313215-czujnik-polozenia-walu-aeb-demontaz/#entry4425500
jan naj Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Mam lpg (STAG4). Na lpg zrobione 90 tys. km. Podczas jazdy nigdy nie zgasł.W takim razie zacznę zabawę od czujnika wału i czujników temp. Dam znać czy będzie poprawa - ale to wymaga wyższych niż teraz temperatur... Edytowane 27 Maja 2015 przez jan naj
zola18 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 jak masz jakiś program typu vag itp możesz podejrzec jakie temp. pokazuje czujnik nie kupuj nic na pałe szkoda kasy można tez podejrzec np. na panelu klimatronika jaką aktualnie masz temp bo ta nadesce jest troszkę inna niż ta którą czujnik podaje na komp.
switch@23 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Wiadomo czujnik trzeba posprawdzać przed wymianą , oporność , uszkodzenia mechaniczne , przetarcia etc ....Dla przykładu czujnik temperatury który montowany jest z tyłu bloku silnika był po prostu pęknięty. Pewnie ze starości
Tyrath Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Wierzcie lub nie, ale miałem dokładnie takie same objawy przy walniętej kopułce. Prześwietliłem rozrząd, wymieniłem w/w czujniki i dopiero kopułka załatwiła sprawę, była popalona i ogólnie w kiepskiej kondycji.Nie znam 1.8T, nie wiem czy tam jest kopułka czy jakiś inny rozdzielacz zapłonu, ale tam też warto zajrzeć
switch@23 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 W tym silniku są cewki na każdym cylindrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się