Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] 1.8 T + stage 2/H&R -40/K03RS6!/BIXY/NAVI/DRL/CLH/MAGNAFLOW 3"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bede ogarniał 3M pasty, mogę Ci załatwić jakieś mniejsze buteleczki w dobrej cenie :)

Opublikowano

Ja bede ogarniał 3M pasty, mogę Ci załatwić jakieś mniejsze buteleczki w dobrej cenie :)

pady tez?

Opublikowano (edytowane)

Ja bede ogarniał 3M pasty, mogę Ci załatwić jakieś mniejsze buteleczki w dobrej cenie :)

najlepiej komplet z padami ;p

jak zawsze pomocny :hi:

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Pady tez, zielony i czarna gabka do finisha ;)

Opublikowano

Wycen gotowy zestaw

Opublikowano

Wycenie jak bede miał to w ręku, odezwę się na PW. Potrzebujesz tego na już, czy mozesz poczekac? :>

Opublikowano

spoko moge poczekać.



Okej,przesadziłem z tymi 2 cm ale jest sporo za nisko.dodam foty z zamkniętymi drzwiami i nie domknietymi,ale po stronie kierowcy znacznie więcej odstaje i strasznie szumi mi podczas jazdy.

91a09d8b753470d2bd889f155485a71b.jpg
Tu nie domknietymi
92ba7788df462753b7979b286c1182b9.jpg
Tu pasażer
dea9cd04395a38337403ef88e0822235.jpg

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

5a0f689d3ddd8ceaa05999936c6bd326.jpg

[emoji4]

Opublikowano (edytowane)

ale kozica :P

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

jak by zawór klepał

u mnie ciśnie praktycznie takie same więc nie sądzę aby to był w tym problem,stawiam na któryś popychacz

Opublikowano

film nakrecalem w maju,teraz tez klepie ale wolniej. Popychacze mam nowe założone.Najlepsze jest teraz,zmienie olej i cisza. Leje motula,zauwazylem ze motul 5 tys robie i to samo sie dzieje,potem zmieniam po 5 tys i cisza.KTos mi wytlumaczy ?

Opublikowano

hee,praktycznie jak w moim aucie z tym,że ja zmieniam oliwę co 8-10 tyś,u mnie po średnio 8tyś od wymiany zaczyna trykotać nastawnik a po wymianie oleju cisza :)

Opublikowano

Widać cisnienie jest na styk po wymianie. Z biegiem kilometrów filtr oleju się zapycha i ciśnienie spada ze zaczyna halasowac. Innej teorii nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Brzmi sensownie Łukasz. ściągnę miskę i zobaczę. Kontrolki nigdy mi nic wyświetliło.

Widać cisnienie jest na styk po wymianie. Z biegiem kilometrów filtr oleju się zapycha i ciśnienie spada ze zaczyna halasowac. Innej teorii nie ma.

A dlaczego by ten filtr się zapychal? A co mam rozumieć pod twoimi słowami na styk ciśnienie po wymianie.

Pozdrawiam

Ok ,naprawione. Problem był z zabetonowanym smokiem,dziwne bo ciśnienie było ok. Lecz musiało się gubić jakoś, problem znikł. W sumie moim skromnym zdaniem każdy kto robił płukanie powinien ściągać miskę po krótkim czasie bo cały nagar spływa i zatyka smok.

Co do filtra oleju,miałeś po części racje ale nie zapycha tylko zawór się w środku zawiesza, psuje nie wiem jak to nazwać.

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Grunt, ze zrobione.

To ile masz teraz tych g/s ? :)

Opublikowano

Zrobię loga to wstawie

Opublikowano

Nie musisz robic logow, napisz jakie doladowanie i przeplyw :)

Opublikowano (edytowane)

Loga dam za tydzień w niedziele wieczorem bo wracam do chaty wtedy na 100% wysle
31390666d5ce2766ca1751c7fbf05463.jpg
904397775c777d4103ff6c9716454b43.jpg
Jest lato
Kit h&r dobrze usiadł z 18 kołami ☺

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Jadę na wymianę zaraz odpowiedniego oleju

644e13a0d0c6306dc615eaebbb97f117.jpg

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Ten kit to jest 40/40 czy 30/30?

Opublikowano

40

na żywo ładniej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...