wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 8K1422891AJ - pozycja 108K1422893CT - pozycja 8
sikszak Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 czy ten numer 8K1422893CT został później zastąpiony tym numerem 8K1422893R?? coś zostało zmienione? Czy może mogę zastąpić tego węża nowszym modelem?
waldih1979 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Daj znać sikszak czy wymiana coś pomogła bo coraz bardziej mnie te drgania irytują. Masz servotronic czy zwykłe wspomaganie?
fidmac Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Pewnie chodzi o ten dłuższy,między pompą a przekładnią,żeby zwiększyć przepływ oleju potrzebnego do równej pracy wspomagania.
sikszak Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Daj znać sikszak czy wymiana coś pomogła bo coraz bardziej mnie te drgania irytują. Masz servotronic czy zwykłe wspomaganie? Pewnie że dam znać. Ja mam servotronica moje pytanie jest jeszcze takie. Czy przyczyną drgań jest to że wąż ze starości "spuchł" i pompa nie nadąża ładować ciśnienia bo średnica węża jest większa? Czy moę odwrotnie wąż ze starości się "zawęził" i pompa nie daje rady przepchać w odpowiednim czasie potrzebnej ilości ciśnienia? Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże. Co poprawili po 2009r?
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże. jestes pewnien ze jak kupisz uzywke wszystko bedzie ok ? lepiej swoj stary przerobić z odpowiednia wieksza srednica Sa przeciez firmy co takie rzeczy robią
fidmac Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 A może zastosować płyn do wspomagania z citroena,jest rzadszy więc może łatwiej "przeleci" przez starego "wunża"? Tylko czy to nie zabije wspomagania?
sikszak Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 ok. Pewnie masz rację. Ale mam jeszcze pytanie. Kolega ma w garażu u siebie wąż o numerze 8K1422893CS czym on różni się od 8K1422893CT? Bo mógłbym bezkosztowo teraz wymienić na ten od kolegi i sprawdzić czy coś pomogło, ale zanim zacznę chcę mieć pewność że wąż ten będzie pasował
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 8K1422893CS pasuje tylko do A5 CABRIO
waldih1979 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże. jestes pewnien ze jak kupisz uzywke wszystko bedzie ok ? lepiej swoj stary przerobić z odpowiednia wieksza srednica Sa przeciez firmy co takie rzeczy robią Cena nowego to jakiś kosmos, ponad tysiaka? Może wystarczyłoby go wyciągnąć i jakąś chemią potraktować i porządnie umyć bo nie wydaje mi się, że salonowe miały taką przypadłość. Działałeś coś tam Przemku w temacie?
sikszak Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 kupiłem węża teraz czekam na wymianę
fidmac Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Zrób zdjęcia i pomierz średnicę żeby porównać ze starym.
kobuzzz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 kupiłem węża teraz czekam na wymianę Kolego i jak wspomaganie po tej operacji?? Pomogła wymiana węża?? Widzę temat umarł i dalej brak rozwiazania tego problemu...
sikszak Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 nie miałem czasu do tej pory żeby go wymienić. Dzisiaj jadę do mechanika umówić termin. Wymieniam olej filtry i przy okazji wymieni mi węża i płyn wspomagania. dam znać dzisiaj na kiedy mam termin umówiony i po tym terminie będę mógł powiedzieć czy wymiana coś dała.
House Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 To co piszę, to luźne sugestie i nie wiem jaki moga mieć finalny wpływ na układ. Zacząłbym od wymiany płynu we wspomaganiu na mineralny (czerwony) i sprawdził jak będzie się zachowywał układ. W pierwszej kolejności można jeszcze sypnąć pasek talkiem bo może po prostu się podślizguje. To takie rzeczy które przychodzą mi do głowy w pierwszej kolejności.
woj0 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 U mnie koledzy to samo. Podczas postoju drgania są bardzo duże, jak ruszę już trochę mniej. I tak jak wcześniej kolega pisał na parkingu podziemnym (równy gładki beton) - tragedia, asfalt - trochę lepiej. No trzeba na jakiegoś Accorda się przesiąść bo w Audi wszystko delikatne jak w Alfie qfa mam pewny przebieg 160kkm i do roboty: turbo + przepustnica + egr + dwumas + sprzeglo + rozrząd + pompa oleju + te je***e drgania, a autko wygląda jak nowe
sikszak Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 a więc umówiłem się na czwartek 24.12 rano a jak się uda (mechanik się szybciej wyrobi) to w środę. Dam znać czy to coś dało. Wymienię wąż i płyn.
kobuzzz Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Czekamy wszyscy z niecierpliwością na wynik operacji☺ PS im dłużej posiadam a4 tym bardziej dochodzę do wniosku że egzemplarze z początku produkcji to totalna porażka... Jak na samochód klasy premium to jest tragedia... Niczym się nie wykazali inzynierzy tworząc tą generacje oprócz wsadzenia paru fajnych bajerów i w miarę dobrych materiałów wykończeniowych wnętrza.
sikszak Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 dzisiaj wymieniłem wąż i płyn. Drgań już nie mam Nie wiem czy to wymiana węża czy płynu ale efekt końcowy jest zadowalający
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się