Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8K1422891AJ - pozycja 10
8K1422893CT - pozycja 8

Opublikowano

czy ten numer 8K1422893CT został później zastąpiony tym numerem 8K1422893R??

coś zostało zmienione? Czy może mogę zastąpić tego węża nowszym modelem?

Opublikowano

Daj znać sikszak czy wymiana coś pomogła bo coraz bardziej mnie te drgania irytują. Masz servotronic czy zwykłe wspomaganie?

Opublikowano

Pewnie chodzi o ten dłuższy,między pompą a przekładnią,żeby zwiększyć przepływ oleju potrzebnego do równej pracy wspomagania.

Opublikowano

Daj znać sikszak czy wymiana coś pomogła bo coraz bardziej mnie te drgania irytują. Masz servotronic czy zwykłe wspomaganie?

Pewnie że dam znać.

Ja mam servotronica :)


moje pytanie jest jeszcze takie. Czy przyczyną drgań jest to że wąż ze starości "spuchł" i pompa nie nadąża ładować ciśnienia bo średnica węża jest większa? Czy moę odwrotnie wąż ze starości się "zawęził" i pompa nie daje rady przepchać w odpowiednim czasie potrzebnej ilości ciśnienia? Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże. Co poprawili po 2009r?

Opublikowano
Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże.

jestes pewnien ze jak kupisz uzywke wszystko bedzie ok ? :kox: lepiej swoj stary przerobić z odpowiednia wieksza srednica

Sa przeciez firmy co takie rzeczy robią :wink:

Opublikowano

A może zastosować płyn do wspomagania z citroena,jest rzadszy więc może łatwiej "przeleci" przez starego "wunża"?:) Tylko czy to nie zabije wspomagania?

Opublikowano

ok. Pewnie masz rację. Ale mam jeszcze pytanie. Kolega ma w garażu u siebie wąż o numerze 8K1422893CS czym on różni się od 8K1422893CT?

Bo mógłbym bezkosztowo teraz wymienić na ten od kolegi i sprawdzić czy coś pomogło, ale zanim zacznę chcę mieć pewność że wąż ten będzie pasował

Opublikowano

8K1422893CS pasuje tylko do A5 CABRIO

Opublikowano
Nie wiem na co zwracać uwagę kupując używane węże.

jestes pewnien ze jak kupisz uzywke wszystko bedzie ok ? :kox: lepiej swoj stary przerobić z odpowiednia wieksza srednica

Sa przeciez firmy co takie rzeczy robią

Cena nowego to jakiś kosmos, ponad tysiaka? Może wystarczyłoby go wyciągnąć i jakąś chemią potraktować i porządnie umyć bo nie wydaje mi się, że salonowe miały taką przypadłość.

Działałeś coś tam Przemku w temacie?

Opublikowano

kupiłem węża teraz czekam na wymianę

Opublikowano

Zrób zdjęcia i pomierz średnicę żeby porównać ze starym.

Opublikowano

kupiłem węża teraz czekam na wymianę

Kolego i jak wspomaganie po tej operacji?? Pomogła wymiana węża??

Widzę temat umarł i dalej brak rozwiazania tego problemu...

Opublikowano

nie miałem czasu do tej pory żeby go wymienić. Dzisiaj jadę do mechanika umówić termin. Wymieniam olej filtry i przy okazji wymieni mi węża i płyn wspomagania. dam znać dzisiaj na kiedy mam termin umówiony i po tym terminie będę mógł powiedzieć czy wymiana coś dała.

Opublikowano

To co piszę, to luźne sugestie i nie wiem jaki moga mieć finalny wpływ na układ. Zacząłbym od wymiany płynu we wspomaganiu na mineralny (czerwony) i sprawdził jak będzie się zachowywał układ. W pierwszej kolejności można jeszcze sypnąć pasek talkiem bo może po prostu się podślizguje. To takie rzeczy które przychodzą mi do głowy w pierwszej kolejności.

Opublikowano

U mnie koledzy to samo. Podczas postoju drgania są bardzo duże, jak ruszę już trochę mniej. I tak jak wcześniej kolega pisał na parkingu podziemnym (równy gładki beton) - tragedia, asfalt - trochę lepiej.

No trzeba na jakiegoś Accorda się przesiąść bo w Audi wszystko delikatne jak w Alfie :( qfa mam pewny przebieg 160kkm i do roboty: turbo + przepustnica + egr + dwumas + sprzeglo + rozrząd + pompa oleju + te je***e drgania, a autko wygląda jak nowe :(

Opublikowano

a więc umówiłem się na czwartek 24.12 rano a jak się uda (mechanik się szybciej wyrobi) to w środę. Dam znać czy to coś dało. Wymienię wąż i płyn.

Opublikowano

Czekamy wszyscy z niecierpliwością na wynik operacji☺ PS im dłużej posiadam a4 tym bardziej dochodzę do wniosku że egzemplarze z początku produkcji to totalna porażka... Jak na samochód klasy premium to jest tragedia... Niczym się nie wykazali inzynierzy tworząc tą generacje oprócz wsadzenia paru fajnych bajerów i w miarę dobrych materiałów wykończeniowych wnętrza.

Opublikowano

dzisiaj wymieniłem wąż i płyn. Drgań już nie mam :P

Nie wiem czy to wymiana węża czy płynu ale efekt końcowy jest zadowalający :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...